انتشار نصفه و نیمه و ناقص مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان از سوی سازمان لیگ، خط بطلانی بود بر ادعای مسئولان این سازمان مبنی بر شفاف‌سازی در فوتبال.

به گزارش مشرق، شاید هنگامی که مسئولان سازمان لیگ بر شفاف‌سازی ارقام رد و بدل شده در فوتبال و اعلام رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تاکید می‌کردند فکرش را هم نمی‌کردند که خروجی این کار با آنچه مدنظرشان است، فاصله زیادی داشته باشد.

مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ بارها بر این نکته تاکید کرده بود که اگر باشگاه‌ها قرارداد بازیکنان و مربیان خود را منتشر نکنند، آنها این کار را در سایت سازمان لیگ انجام خواهند داد. با این حال باشگاه‌ها قراردادها را منتشر کردند؛ البته نصفه و نیمه چرا که مقابل نام برخی بازیکنان رقمی درج نشده بود و همچنین مبلغ قرارداد برخی مربیان هم اعلام نشده بود.

با این حال سایت سازمان لیگ اقدام به انتشار ارقام دریافتی بازیکنان و مربیان کرد اما این موضوع با آنچه مسئولان سازمان لیگ در هفته‌های گذشته به آن اشاره کرده بودند  تفاوت زیادی داشت.

در لیست منتشر شده از سوی سازمان لیگ رقم قراردادها به صورت کامل درج نشده و نام برخی بازیکنان و مربیان تیم‌ها در لیست‌شان دیده نمی‌شود.

این در شرایطی است که سازمان لیگ بر شفاف‌سازی تاکید کرده بود اما کار ناقص آنها عملا این سیاست کاری را عبث گذاشت. مسلما وقتی سازمان لیگ به عنوان متولی لیگ برتر کاری را ناقص انجام دهد دیگر نمی‌تواند از باشگاه‌ها توقع زیادی داشته باشد.

با لیست‌هایی که منتشر شده و کاری ناقصی که صورت گرفته، سازمان لیگ عملا در بحث شفاف سازی قراردادها نمره قبولی نگرفت. شفاف‌سازی سازمان لیگ به نوعی «باری به هر جهت» بوده و با شفاف سازی واقعی فاصله‌ای زیاد دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس