کد خبر 332530
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دومین سرمربی گران قیمت لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، بعد از انتشار رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اهالی فوتبال منتظر بودند تا رقم قرارداد زلاتکو کرانچار، محرم نویدکیا و علی حمودی که رقم قراردادشان منتشر نشده بود مشخص شود و حالا سایت سازمان لیگ با انتشار این ارقام مشخص کرد که کاپیتان اول تیم فوتبال سپاهان رقم قراردادش 700 میلیون تومان است که از قرارداد برادرش رسول ۵۰ میلیون تومان کمتر است.
همچنین رقم قرارداد زلاتکو کرانچار یک میلیارد و صد و بیست و پنج میلیون تومان عنوان شده که اگر رقم قرارداد قلعه‌نویی با استقلال واقعا همان یک میلیارد تومان باشد سرمربی سپاهان بعد از علی دایی دومین مربی گران قیمت لیگ برتر خواهد بود.
علی حمودی که در لیست ابتدایی بازیکنان سپاهان رقم قراردادش مشخص نبود هم اعلام شده که رقم قراردادش یک میلیارد تومان خواهد بود و اگر این بازیکن در سپاهان بماند جزء بازیکنان گران قیمت این تیم خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    کرانچار یک میلیارد و 125 میلیون قلعه نوعی یک میلیارد علی دایی 2 میلیارد و صد !!! و البته پیروانی مربی پرسپولیس 500 میلیون تومان که از 7 سرمربی لیگ گران قیمت تر است !!! (صمد مرفاوي،عليرضا مرزبان،مجيد باقري نيا،مجيد جلالي،حميد استيلي ، نصرت ايراندوست و منصوریان) مشرق جان اسکوچیچ چه قدر گرفته ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس