کد خبر 333015
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: فصل گذشته در هیچ بازی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب نشدم اما برایم جالب بود که در پایان فصل، من به عنوان بازیکن اخلاق لیگ معرفی شدم و از این انتخاب تعجب کردم.

به گزارش مشرق، رسول نویدکیا در خصوص وضعیت سپاهان پس از پیروزی مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر گفت: بعد از بازی با پیکان خوشبختانه وضعیت خوب است و اگر بتوانیم در همه بازی‌ها همین‌گونه بازی کنیم قطعاً می‌توانیم مدعی جدی قهرمانی باشیم اما باید در همه بازی‌ها همین‌گونه که مقابل پیکان بازی کردیم به میدان برویم.

وی ادامه داد: سپاهان همیشه مدعی قهرمانی است و من در تیم‌های دیگر هم بازی می‌کردم سپاهان را به چشم یک مدعی می‌دیدم و امسال هم خوشبختانه تیم خوبی داریم که می‌توان گفت مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. خوشحالم که شخصیت تیمی سپاهان به گونه‌ای است که هواداران و اصحاب رسانه از این تیم فقط انتظار قهرمانی دارند و امیدوارم تا روز آخر با سعی و تلاش به این خواسته جامه عمل بپوشانیم.

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که آیا در ترکیب سپاهان جا افتاده یا نه، خاطرنشان کرد: جا افتادن در تیمی مثل سپاهان سخت است و هنوز هم صددرصد در این تیم جا نیفتادم اما هر چه زمان بگذرد در تیم هماهنگ‌تر می‌شوم و می‌توانم خودم را در سپاهان جا بیندازم.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران درباره انتخابش به عنوان بازیکن اخلاق لیگ برتر سیزدهم اظهار داشت: واقعاً از این موضوع خوشحال شدم که به من به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدم و دست کسانی که من را انتخاب کردند درد نکند چرا که بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند به این عنوان برسند اما در هر حال از این انتخاب خوشحالم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار رسیدن به این عنوان را داشتی یا نه، تصریح کرد: راستش را بخواهید اصلاً فکرش را نمی‌کردم در فصل گذشته حتی یک بازی هم به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب نشدم ولی وقتی در پایان لیگ این عنوان به من رسید، برایم جالب بود و از این انتخاب متعجب شدم، البته در فوتبال بازیکن اخلاق شدن سخت است چرا که نوع این ورزش به گونه‌ای درگیرانه است و بازیکنان خشن نیستند بلکه نوع این ورزش اینگونه ایجاب می‌کند و نباید اینطور به نظر بیاید که فوتبالیست‌ها بداخلاق هستند.

بازیکن سپاهان درباره دیدار این هفته تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی با گسترش فولاد سخت است چرا که این تیم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد که هفته قبل در اهواز یک نتیجه خوب گرفته‌اند و با انگیزه بالا مقابل ما به میدان خواهند آمد، چرا که قطعاً مقابل ما سه امتیاز را می‌خواهند اما ما اگر قهرمانی می‌خواهیم باید این بازی را هم ببریم و امیدوارم با برنامه‌هایی که داریم دست پر از تبریز به اصفهان برگردیم.

نویدکیا درباره وضعیت برادرش محرم نویدکیا هم گفت: محرم این روزها سر تمرین نمی‌آید چرا که چند جلسه سر تمرینات حاضر شد اما پایش باز مشکل پیدا کرد و معلوم نیست چه خواهد کرد چرا که به کسی هم نمی‌گوید برنامه‌اش چیست اما فکر نمی‌کنم خداحافظی کند و اعتقاد دارم تا یکی دو سال دیگر او می‌تواند به میدان برود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس