هک میل کارکنان صدا و سیما، 4 کشته و مجروح در واژگونی پژو، بخشش قاتل پای چوبه دار، جزئیات انهدام باند سارقان اینترنتی و... بخشی از مهمترین حوادث امروز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



هک میل کارکنان صدا و سیما

حوادثسرهنگ علی نیک نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرایم سایبری پلیس فتا با اشاره به هک تعدادی از ایمیل های کاربران ایرانی اظهار داشت: پس از اینکه واحد رسیدگی به جرایم شبکه یا پیشرفته پلیس آلمان خبر از هک 18 میلیون آدرس ایمیل توسط هکرها داد در بررسی های بیشتر مشخص شد تعدادی از این آدرس ایمیل ها مربوط به کاربران ایران است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرایم سایبری پلیس فتا با اعلام اینکه میل سرور هیچیک از سازمانها هک نشده است، گفت: تنها ایمیل چند کاربر صدا و سیما به علت خطای این افراد هک شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


4 کشته و مجروح در واژگونی پژو

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از وقوع یک فقره واژگونی پژو در محور بم - نرماشیر و کشته و مجروح شدن 4 نفر خبر داد.

حوادث

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد خودروی پژو بنا به عللی از جاده اصلی منحرف و واژگون شده و در این بین 2 نفر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده و راننده به همراه یکی دیگر از سرنشینان مجروح و راهی بیمارستان شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بخشش قاتل پای چوبه دار

پسر جنایتکار که استاد دانشگاه را قربانی نقشه سرقت خود کرده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

بخشش قاتل پای چوبه دار

این فرد طی یک سرقت مسلحانه زنی را در منزلش به قتل رسانده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات انهدام باند سارقان اینترنتی

حوادثاعضای باند 5 نفره سارقان اینترنتی که با گزینش افراد ساده لوح و افتتاح حساب از طریق آنها اقدام به کلاهبرداریهای چند صد میلیونی به صورت گسترده در سطح کشور می کردند از سوی ماموران پلیس فتا ساوجلاغ استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: در بررسی پرینت حساب های بانکی مشخص شد که تمامی وجوه که به صورت اینترنی از شاکیان کسر شده به چندین عابر بانک با شماره حساب های جداگانه اما به نام یک فرد واریز شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات جان کودکی در چیتگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خدمات ارائه شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز93 را تشریح کرد.

نجات جان کودکی در چیتگر +تصاویر

وی درباره یکی از خاطرات خوش هلال احمر در نوروز امسال گفت: در روز طبیعت یک کودک دچار قطع انگشت و آسیب جدی در ناحیه دست شد که پزشکان مستقر در پایگاه امدادی پارک چیتگر بعد از ارائه خدمات امدادی اولیه در محل به سرعت این کودک را توسط بالگرد امدادی به بیمارستان میلاد منتقل کردند.

نجات جان کودکی در چیتگر +تصاویر

خوشبختانه با توجه به سرعت عمل کادر امدادی و انجام عمل پیوند، منجر شد که این کودک سلامت کامل خود حفظ کرد و خانواده وی نیز از این موضوع خوشحال شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راز جایزه 800 میلیونی فاش شد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارشناسان این پلیس، در پی رصد سایت‌ها و وبلاگ‌ها در فضای مجازی به سایتی برخورد کردند که برای فروش کالای خود، زمینی به ارزش 800 میلیون تومان را به عنوان جایزه تعیین کرده و عنوان کرده بود که قرعه کشی این جایزه از یکی از شبکه‌های سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.
حوادث

گرداننده یک سایت اینترنتی که برای تبلیغ و فروش کالای خود اقدام به فریب افکار عمومی کرده و وعده قرعه کشی زمینی به ارزش 800 میلیون تومان در یکی از شبکه‌های سیما را داده بود توسط پلیس فتای اصفهان دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دختر ناخلف حساب پدرش را خالی کرد

حوادثسرهنگ اصغر باقریان در تشریح این خبر گفت: در پی رسیدگی به پرونده ارجاع شده از دادسرای عمومی انقلاب شهرستان شهریار مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی مردی میانسال، کارشناسان پلیس وارد عمل شده و بررسی‌های تخصصی لازم را در این باره آغاز کردند.

پس از انجام بررسی‌ها و شناسایی رد پای سارق در فضای مجازی مشخص شد مبالغ مسروقه توسط دختر 17 ساله مرد شاکی به صورت اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف ابتکار را روانه بیمارستان کرد

صبح امروز معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تصادف خودرو، دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد و به بیمارستان منتقل شد.

حوادث

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آزادی 30زندانی با فعالیت خیریه دانش‌آموزان

سیدمصطفی باقری، معلم راهنمای پایه اول مدرسه علامه‌حلی درباره آزادی 30زندانی می‌گوید: بچه‌هایی که وارد مدرسه ما می‌شوند همگی تیزهوش هستند و به‌لحاظ علمی مشکلی ندارند اما به‌خاطر تیزهوش‌بودن و اینکه به درسشان بسیار توجه شده ‌است باید روی مهارت‌های اجتماعی آنها هم کار شود.

آزادی 30زندانی با فعالیت خیریه دانش‌آموزان

آخرین روزهای سال گذشته بود که مسوولان مدرسه علامه‌حلی به رسم هرساله بازارچه‌ای خیریه راه انداختند تا سود حاصل از این بازارچه در امور خیر استفاده ‌شود اما آنچه که این بازارچه را از برنامه‌های سال‌های گذشته متمایز می‌کرد ایده فال‌فروشی و آزاد‌کردن زندانیان بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باند "بشیر افغانی" متلاشی شد

ماموران گشت هاي غيرمحسوس که در ايام تعطيلات نوروزي به طور شبانه روزي فعاليت مي کردند به ۳ جوان افغاني که مشغول بارکردن تعدادي لوازم ساختماني به يک دستگاه وانت بودند در خيابان لادن مشکوک شدند و آنان را تحت تعقیب و دستگیر کردند.

حوادث

اعضاي باند معروف به «بشير افغاني» که توسط ماموران کلانتري شهرک ناجاي مشهد دستگير شده اند به حدود ۷۰فقره سرقت از منازل و خودروها در پوشش خريداران ضايعات و مواد بازيافتي اعتراف کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس