کد خبر 1594636
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن

دولت نجات ملی یمن از نفوذ برخی عناصر موساد به بندر المخا واقع در جنوب غربی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «۲۶ سپتامبر» یمن، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی این کشور گفت که صنعا نسبت به ورود برخی عناصر موساد به المخا مشکوک است.

وی در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هرگز با هر فردی که در انتقال این عناصر و این مأموریت پلید مشارکت داشته، مسامحه نخواهیم کرد.

العزی افزود: ما در جنگ با رژیم صهیونیستی قرار داریم و می‌دانیم که این رژیم طرح‌هایی برای آموزش و استفاده از ابزارهایی برای برهم زدن امنیت و ارزش‌های جامعه یمن دارد و این امری است که ما با قاطعیت با آن برخورد خواهیم کرد.

در همین ارتباط روز یکشنبه، «یاسر الحوری» دبیر شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی را حق طبیعی این کشور برای دفاع از خود دانست و گفت که پاسخ ایران، معادلات در منطقه را تغییر داد.

وی تصریح کرد که صنعا از پاسخ به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آن با استفاده از هر وسیله ممکن و از سوی رژیم‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی، حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    تک تکشونو نفله کنید تا کرمشونو نریختن
  • لنگی سوز IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    5 0
    یمنی های عزیز خیلی بیشتر مراقب جاسوسها و عومال صهیونیستی باشید
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    از حضور در بریکس استفاده ای نمی کنید در اجلاس یک کمربند یک جاده زاکانی را فرستادید به جای رییسی نشان دهنده عربگرا بودن عمق ساختارهای ایران برخلاف روسیه ملی گرا و واگرایی شدید تو ادربایجان طرف جمهوری ادربایجانند و .. همه از دم شدیدا صد ملی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس