تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو حاوی ارسال پیام به اوکراین است

سفیر روسیه در آمریکا تأکید کرد که تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو ارسال این پیام به مقامات اوکراینی است که با آغاز گفت‌وگوهای صلح با روسیه موافقت نکنند.

به گزارش مشرق، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو، ارسال این پیام به اوکراین است که با آغاز گفت‌وگوهای صلح با روسیه موافقت نکند.

وی دراین‌باره گفت: آیا محدودیت‌های جدید را باید به عنوان پاسخی به آمادگی روسیه برای دستیابی به پیشنهادهای ملموس برای از سرگیری مذاکرات برای حل مناقشه در اوکراین در نظر گرفته شود؟ در این مورد، هدف تحریم ها روشن است: ارسال این پیام به کی‌یف است که با هیچ چیزی موافقت نکند، اگر حتی این شرایط به سقوط در جبهه‌های جنگ منجر شود.

دیروز جمعه مقامات آمریکا ممنوعیت واردات آلومینیوم، مس و نیکل از روسیه را اعلام کردند. آمریکا و انگلیس همچنین استفاده از آلومینیوم، مس و نیکل روسیه را در مبادلات جهانی فلزات و معاملات مشتقه خارج از بورس محدود کرده‌اند.

روز پنجشنبه، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفت که اوکراین با امتناع از مذاکره با روسیه به امید پیروزی در میدان جنگ، خود را منزوی کرد. اما او اطمینان داد که مسکو آماده گفتگوی سازنده در مورد حل و فصل اوکراین است.

پوتین در ماه فوریه در مصاحبه با تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی گفت که روسیه هرگز گفتگو درباره اوکراین را رها نکرده است، اما پس از پایان مذاکرات در استانبول در مارس ۲۰۲۲، قرار نیست اولین قدم را بردارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    عشق کردیم دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس