کد خبر 1578592
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا در مطلبی با عنوان ناجی بشریت نوشت:

مسئله‌ی نجات و سعادت کامل در دنیا همیشه و از اولین اجتماعات بشری که در تاریخ ثبت شده، یک مسئله و موضوع مهم و اساسی بوده است. تمام پیامبران نسبت به آمدن یک منجی که تمام ظلم‌ها را ازبین خواهد برد و عدالتی جهان‌گستر ذیل توحید برپا خواهد کرد. این حکومت امیدبخش در چند هزار سال گذشته ورد زبان تمام فرستادگان الهی بوده. به شکلی که حتی برخی قوم‌ها به اشتباه پیامبر خود را همان موعود تاریخی پنداشتند یا برخی دیگر این نجات‌بخش را صرفا مربوط به قوم خود و نه همه‌ی بشریت دانسته‌اند.

در دوران حیات حضرات معصومین علیهم‌السلام هم این عهد بزرگ همیشه مورد ذکر تمامی ۱۴ معصوم علیهم‌السلام بوده. برخی به واسطه شرایط زمانه بیشتر از او سخن گفتند و برخی کمتر. تا جاییکه برخی سعی کردند از امر نجات، سواستفاده کنند و امام به حق بعدی را نپذیرند.

تحقق نجات کامل، حقیقی و جهانی صرفا و صرفا با ظهور آخرین وصی از آخرین پیامبر الهی خواهد بود. هر پرچمی که ادعای نجات بشریت کند قطعا ساقط خواهد شد. فقط اوست که خدا اجازه چنین کار خطیری را به او می‌دهد. جمهوری اسلامی هم همانطور که در منویات امامین انقلاب بوده و هست، زمینه‌ساز این نجات بزرگ است. حرکتی است در مسیر تحقق همه‌ی آن چیزهایی که قرار است پس از ظهور محقق شود. حال کم یا زیاد اما این تلاش جمعی، پایه‌های اصلی آن تمدن بزرگ اسلامی و جهانی را شکل خواهد داد. عملی که ان شالله منجر به ظهور و نجات اصلی خواهد شد.

نجاتی که صاحب الزمان (عج) برای همگان به ارمغان خواهد آورد. او که حیات این دنیا به وجودش بستگی دارد اما شناخته نمی‌شود تا روز ظهورش. کسی که عصاره‌ی تمام خوبی‌های خلقت است و با آمدنش تمام خوبی‌ها بروز حداکثری خواهد کرد. او عدالت را ذیل توحید در تمام جهان برپا خواهد نمود. حق او برای حاکمیت بر هر حق دیگری اولی خواهد بود و نجات ما هم در همین حکمرانی اوست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    وقتی وجود ندارد ؟؟؟ رمزی ح ف نی زنید در جهان هوش مصنوعی و فصا و انواع اقصام مسایل بشری دیگر که حتی انسان را هم دیگه بی معنا کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس