کد خبر 1567569
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
قایدی: با تلاش بازیکنان توانستم گل بزنم/ مهم پیروزی بود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه عملکرد بازیکنان در بازی با هنگ کنگ خوب نبود، گفت: مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ که با برتری یک بر صفر ایران و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی بود و خودمان باعث شدیم تا در جریان بازی کمی اذیت شویم. خدا را شکر می‌کنم که با پیروزی از زمین خارج شدیم.

او ادامه داد: ما در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم اما مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. از الان باید به دیدار با امارات فکر کنیم تا بتوانیم نمایش بهتری را در زمین داشته باشیم.

زننده تک گل ایران برابر هنگ کنگ افزود: تمام بازیکنان در زمین تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و اگر سایر بازیکنان نبودند مطمئناً من هم نمی‌توانستم در دیدارهای اخیر نمایش خوبی داشته باشم. امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی ادامه دار باشد تا به هدف خود دست یابیم.

قایدی خاطر نشان کرد: ما به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم در بازی با امارات که آخرین بازی مرحله گروهی ما به حساب می‌آید تمام ورزشگاه بازیکنان ایران را تشوق کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عازم تهران شد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 1
    با این سبک از بازی منتظر قهرمانی آسیا نباشید
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    2 0
    بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال اسیا مهدی قائدی قاتل لنگ
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    شک نکنید دور حذفی حذفیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس