حمله آمریکا به یمن

روزنامه‌ اصلاح‌طلب دنیای اقتصاد با تیتر وقیحانه، از حمله آمریکا به یمن ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: روزنامه‌ زنجیره‌ای دنیای اقتصاد در گزارشی درباره حملات جنایتکارانه آمریکا به یمن تیتر عجیب و به دور از اخلاق رسانه‌ای «آمریکا نسخه یمن را پیچید» را انتخاب کرده است. این تیتر عجیب بیش از هر چیز نشان‌دهنده طینت و باطن واقعی این دست از روزنامه‌های بوقچی ناتو و آمریکا در ایران است. گویا این روزنامه زنجیره‌ای از حمله آمریکا به ملتی که مردانه در برابر ظلم نژادپرستان و تروریست‌های صهیونیست به مردم غزه، قیام کرده‌اند خوشحال‌اند.

این قبیل عنوان‌ها و نوشته‌ها توسط مدعیان اصلاحات که از سوی نتانیاهو و شیمون پرز سرمایه‌های اسرائیل در ایران لقب گرفته‌اند، این واقعیت را به ذهن متبادر می‌کند که کوچک‌ترین عرق ملی و فریضه اسلامی در حمایت از مستضعفین در وجود عاشقان و پادوهای غرب وجود ندارد. رسانه‌های زنجیره‌ای به قدری در ابراز ارادت به غرب افراط می‌کنند که حتی از کوچک‌ترین معیارهای اخلاقی و انسانی نیز در این مسیر چشم‌پوشی می‌کنند.

در همین راستا، دقیقا در زمان حمله ناجوانمردانه آمریکا به یمن یکی دیگر از ستون‌نویس‌های زنجیره‌ای نیز در یادداشتی نوشت: حملۀ نظامی آمریکا و بریتانیا به ۶۰ هدف حوثی‌ها در خاک یمن، با سکوت جامعه جهانی روبه‌رو شده است. تاکنون فقط جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان عملیات آمریکا و متحدانش را در خاک یمن محکوم کرده‌اند. دلیل سکوت کشورهای مختلف جهان در برابر حمله به حوثی‌ها دو نکته است. واشنگتن و لندن و دیگر متحدان، می‌توانند با استناد به قطعنامه شورای امنیت، عملیات خود علیه حوثی‌ها را مطابق قوانین بین‌المللی و به منظور حفظ امنیت جهانی جلوه دهند. حوثی‌ها با حمله به کشتی‌های مرتبط با اسرائیل، شرایط کشتیرانی در دریای سرخ را برای عموم کشورهای جهان بخصوص کشورهای عربی، پرهزینه کردند.

وی مدعی شد: دیگر کشورها از کار آنان سود نمی‌برند و یا به شدت زیان می‌بینند. به همین جهت، حوثی‌ها در برابر حملات نظامی آمریکا و متحدانش تنها مانده‌اند. آنها اگر بخواهند به عملیات قبلی خود ادامه دهند، به هدف سهل و آسانی برای بمباران‌های سنگین نیروهای متحد تبدیل خواهند شد.

دروغ‌پردازی این افراد در القای تنهائی انصارالله یمن در شرایطی است که روسیه این حمله را محکوم کرد و حتی بسیاری از کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیز از این اقدام حمایت نکردند.

آنها همچنین از شکست ائتلاف دریایی آمریکا که جدا از عدم حضور روسیه و چین (به عنوان قدرت‌های دریایی دوم و سوم جهان) با پاسخ رد از سوی بسیاری از کشورهای غربی نیز روبه‌رو بود، سخنی به میان نمی‌آورند.

این دسته از افراد که اغلب در زمان جنایات اسرائیل روش سکوت یا محکومیت همزمان اسرائیل و فلسطینیان را در پیش می‌گیرند، اکنون نگران امنیت دریانوردی شده‌اند و به زبان نانوشته گله آنها این است که چرا انصارالله بر رگ حیات جنایتکاری آمریکا فشار وارد کرده است.

گفتنی است، جای تاسف دارد که روزنامه دنیای اقتصاد از حمایت، یارانه‌ها و آگهی‌های دولتی و بودجه‌های هنگفت برخوردار است. این روزنامه اخیرا جشنی را به مناسبت ۲۱ سالگی خود با حضور مدعیان اصلاحات و بانیان فجایع اقتصادی؛ رکوردداران تورم و خودنخبه‌پنداران و خودژنرال‌پنداران دولت سابق که کشور را در سال ۱۴۰۰ با ناترازی‌های شدید، تحریم‌های دو برابر و شرایطی وخیم به دولت رئیسی تحویل دادند برگزار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    58 11
    تف به ذات پلید این انسان نماها
    • رسول IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      32 9
      انشاا... یه روزی نسخه این روزنامه های صگیونیستی را هم بپیچیم.
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      14 3
      درسته که فولادها و پتروشیمی ها حامی مالی این روزنامه اند؟ مدیر عاملان این شرکتها دولتی نیستن؟
    • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      12 11
      از زبان من میاد بیرون اما صحبت خداست که مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      12 3
      مسئولان این روزنامه اصلاح طلب (دنیای اقتصاد) آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ آیا رضایت آنها با سکوتشان در برابر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا حمایت از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ آیا سکوت این روزنامه در برابر فوت بیش از 130،000 نفر در اثر عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت اصلاح طلب روحانی بدلیل رضایت آنها از فوت مردم بیگناه بدست اصلاح طلبان غربگدا و سرمایه اسرائیل در ایران است؟
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      8 2
      مدیر مسئول این روزنامه مرتب در تلویزیون ماهواره ای حامی برانداز ها مصاحبه میکنه و فحاشی نیست که به ایران نکنه و حامی براندازی نظامه از بزاندازها به صراحت حمایت میکنه و حتی خودش طرح هم میدهد .مسئولین دیگر شورش را درآورده اند از آزادی بیان گذشته اند مشغول گذراندن آزادی براندازی هستند
  • سید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    28 9
    اصلاح ظلبان تهوع آور و رسانه های زردشان در ایران به واقع سرمایه های صهیونی و آموزشگاه های جاسوس پروری برای کدخدایشان هستند!
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    29 8
    میگم چرا اقتصادمون همیشه درب وداغونه نگواینطورروزنامه ها وادمها مسئولشن
  • علوی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    63 9
    به اسم آزادی بیان و تحمل مخالف به عده ای از نیروهای دشمن اجازه دادند که در این کشور روزنامه چاپ کنند. فکر می کنید نیروی دشمن حتما باید کلاشینکف دستش بگیره؟ جمع کنید این آشغالها را
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      8 6
      بدتر از کلاشینکف اصلاح طلبها برای کشتار مردم بیگناه، وارد نکردن واکسن کرونا بود - مسئولان این روزنامه اصلاح طلب (دنیای اقتصاد) آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ آیا رضایت آنها با سکوتشان در برابر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا حمایت از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ آیا سکوت این روزنامه در برابر فوت بیش از 130،000 نفر در اثر عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت اصلاح طلب روحانی بدلیل رضایت آنها از فوت مردم بیگناه بدست اصلاح طلبان غربگدا و سرمایه اسرائیل در ایران است؟
  • US ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    39 4
    یارانه کلیه روزنامه ها باید قطع شود و وجوهاتش صرف بیمه سلامت ملی و یا تغذیه سالم مادر و کودک یا جهت سلامت دهان و دندان نسل جدید گردد چطور نرخ بنزین هر روز غیرتعاونی تر میشود چون همه ماشین ندارند ولی روزنامه یارانه داشته باشد؟آیا همه روزنامه میخوانند؟ مضاف اینکه با وجود اینستاگرام و ... هر شخص دقیقا و بصورت تخصصی و انحصاری بدنبال علایق رسانه ای خود میرود
  • مهدی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    30 7
    طبق معمول باید گفت خاک بر سر اونهایی که مسؤول نظارت بر مطبوعات هستن
  • شهاب IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    29 7
    قوه قضائیه چرا با این روزنامه صهیونیستی و مزدور برخورد نمی کند!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    8 15
    من رفتم تو سایتشون روزنامه شونو نگاه کردم همچین چیزی نیست
  • سید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    19 7
    اصلاح طلبان تهوع آور و رسانه های زردشان در ایران به واقع سرمایه های صهیونی و آموزشگاه های جاسوس پروری برای کدخدایشان هستند!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    20 8
    هر غلطی که می خوان تو مملکت میکنن بعد میگن آزادی تو کشور نیست!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    17 6
    بهتره نامش به دنیامون اسرائیل تغییر بده
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    19 9
    نسخه این روزنامه خائن باید پیچیده بشه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    22 5
    از قدیم گفتند: " برو دنبال دوست بگرد که دشمن تو آستینته!" ؛ شما فکر می کنید "دنیای اقتصاد" بدون حمایت و پشتیبانی گردن کلفت های دین باز می تونه از این اراجیف و زرت و پرتها منتشر کنه؟! ؛در اصل پشتیبان این قلم به مزدها و پادو های جَو ساز و خبر چاق کن، خواص فرصت طلبی هستند که دم از دین زدند ولی بر ضد دین عمل کرده و حرام بر مذاقشان مزه کرده و فقط مثل طلحه و زبیر و معاویه پول و ثروت تلنبار کردند و هر دو پایشان را روی خون شهدا گذاشته و دزدی های کلان کرده و با بی شرمی فریاد زدند: آی دزد! ، آی دزد! ؛ دنیای آخرت نشناس اقتصاد و سایر دکّه های قلم باز و هرزه های بی غیرت که در طریق دنیای اقتصاد کاپیتالیستی و لیبرالیستی قلم فرسایی کرده و به آخرت اعتقادی ندارند، به سفارش خواصی که بعد از بستن بار ثروت ، تابعیت غربی خود را بر تابعیت ایران اسلامی ترجیح داده اند ، مطلب و مقاله کنترات می کنند! ، ولی عاقبت دجّال ها و رجاله ها یی که گاری شیطان را هُل می دهند ،مشخص است: "خَسَرَالدّنیا و الاخره!".
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    9 6
    به هوش باشید مؤمنین و مجاهد ایرانی اصلاح طلبان پادوهای اسرائیل هستند که اقتصاد را بر ما تنگ کرده اند وخودشان با دزدی و چپاول رفاه دنیوی برای خود فراهم کرده‌اند و جنگ با استکبار آمریکا وانگلیس و اسرائیل که خوف و ترس خودشان است را به مجاهدین ایرانی نسبت می دهند که مردم تحمل جنگ دیگری رادارد. چگونه حوثی ها تحمل دارند.چون به احکام خداباوردارند.حوثی ها می‌گویند یا پیروز می‌شویم یا به شهادت می‌رسیم . هیهات منا الذله اقتصاد ملت ایران در پنجه های اصلاح‌طلبان دریده شده است. اما جنگ وجهاد ملت ایران بر علیه استکبار باعث نصرت فلسطین و رستگاری ما و رضایت پروردگار است. من و بسیاری امثال من می خواهند رو در رو با اسرائیل ها بجگندند . یارب شرایط مبارزه و جهاد با اسرائیل را برای ما فراهم کن. آمین یا رب العالمین
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      2 2
      شرایط محیاست
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    5 4
    عوامل داخلی استکبار جهانی حواسشان باشد که آنها نیز در داخل کشور حامی شرافتمتدی ندارند، نشه که هر جه در مقابل امریکا دستمان کوتاه است بر سر نوجه های رذل داخلی آنها خالی کنیم. البته اگر ضرورت مشارکت در انتخابات حضرات اجازه دهد. چون با تائید امثال نوبخت و تاجگردون و رفقا این تصور پیش میآید که عناصر قدرت طلب ایران هم راه حمایت از یمن و سرکوب ایادی داخلی اسراییل را بسته است.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    10 6
    جای تاسف ندارد خودتان گذاشتید این ملعون ها رشد کنند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    50 5
    کم کاری قوه قضاییه یه عده رو هار کرده
    • هادی NL ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      2 71
      توی این مملکت چيزي هست به اسم آزادی بیان و جز اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هست. اینجا حکومت طالبان نيست که بگیر و ببند الکی کنه
    • عبدالله IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      البته آزادی بیان به معنای این نیست که هر چه دلت خواست بگی. بعضی ها خیال می کنند آزادی بیان یعنی هر چه میخوای بگو گر چه توهین و یا به عنوان بوق و نوکر دشمن مزخرفات ببافی.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    6 15
    آقا ما ایرانی هستیم و فقط ایران و ایرانی برامون مهمه .
    • سید IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      7 4
      تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی!!!!!
    • سید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      9 5
      ما ایرانیان قبل از ایرانی بودن انسان هستیم و: تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی!!!!!
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      4 4
      آقای ایرانی شعر سعدی ایرانی را حفظ کن: توکز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    5 5
    مگه شما هنوز شک داری که اینامزدوران شناخته شده صهیونیزم بین الملل هستند از هر ده خبری که اینا تو رسانه هاشون میزنند 9تاش خبر مایوس کننده ودقیقا همگام با رسانه های صهیونیستی هست
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    20 5
    ما مسلمانیم واسلام تکلیفمون رو روشن کرده ودر مورد افسادطلبان انتظاری غیر از این نیست نتیجه ی این کارهاشون رو خواهند دید چیزی که خدا داره،صبرصبرصبروبعد از صبرکاری میکنه کارستان 💪
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    14 5
    اینها روزنامه نیستند ستون پنجم صهیونیست هستند
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      2 14
      مسئولان این روزنامه اصلاح طلب (دنیای اقتصاد) آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ آیا رضایت آنها با سکوتشان در برابر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا حمایت از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ آیا سکوت این روزنامه در برابر فوت بیش از 130،000 نفر در اثر عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت اصلاح طلب روحانی بدلیل رضایت آنها از فوت مردم بیگناه بدست اصلاح طلبان غربگدا و سرمایه اسرائیل در ایران است؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    4 3
    دنیای اقتصاد خوب معلومه که گردانندگان آن چه کسانی هستند چرا باید انتظاربیجایی داشت آنها دشمنی هستند که دشمنی آنها بملت ایران کاملا آشکارست .تنها جایی حرف میزنند که بتوانند کرسی ها را با فریب دادن مردم اشغال کنند .هرکس اهل مطالعه باشد بخوبی پی میبرد که انگیزه آنها ازنحوه خبررسانی چیست وچرا درپی پرکردن گزینه های دشمنان این کشورهستند .بخدا قسم درگذشته پشت هرمیزی قرارگرفتند که خارجی نشسته بود جز التماس کردن وضعف هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است انتخاب تیتر هم درادامه همان مسیر است .درداخل هم بمردم فشارمیاوردند ودرخارج ازکشور ازموضع ضعف سخن میگفتند هم مردم ایران را اذیت میکردند هم دشمن را تشویق میکردند که امتیازات بیشتری را ازایران مطالبه کنند .باورکنید آنها که درپشت شان سنگر گرفته اند پرونده های دارند که وقتی بازش کنید وشروع بمطالعه کنید هیچ نشانه مثبتی ازعملکرد آنان نمی بینید .جز اینکه یا جاسوس ازآب درمیایند یا دردل اقتصاد صاحب امتیازاتی شده اند که بارخود را بسته اند.
  • جمال IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    4 2
    فقط ایران
  • حسین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    3 5
    مشرق اینو از کجا در آوردی ؟ همچی چیزی نیست و نبود لااقل عکسش را بزار .
  • سیداسماعیل هاشمی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    5 4
    اقاجان لقمه حرام کارخودش را میکند اجداداین قماش افرادکاسه لیس های دوران قاجاروپهلوی یندانتظاردیگرخطااست
  • DE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    8 2
    جای تاسف ندارد. به جای گلایه برخورد کنید. هیچ کشوری با خائنین و دشمنان مترصد داخلی مماشات نمیکنه و به بیخیالی نمیگیره.
  • reza IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    3 1
    سلام من شنیدم لعنت فرستادن به کسی که حقش باشه اثر زیاد دارد.چون لعنت مستقیم از طرف خدا می اید. همه به امریکا وانگلیس و اسراییل لعنت بفرستید روزی چند بار.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    3 1
    پیاده نظام اسقاطیل
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    1 0
    تیتر شرم آوری بود. از یک مسلمان، این موضع گیری خجالت دارد.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    1 0
    کتاب فیلترهای خبری نوام چامسکی را اگر مطالعه کنید آمار تعداد نشریات آمریکا را در خارج از امریکا را حدود 400 نشریه اعلام می کند . و میگوید این نشریات به غیر از چند هزار نشریاتی است که سازمان سیا از آنها پشتیبانی می کند . حالا به نظر شما صحبت های آمریکایی ها را بدون دریافت اجرت کسی منتشر می کند؟؟؟؟؟؟
  • وطن IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 2
    کسی که گنده گنده حرف میزنه میگه ما اماده جنگ با امریکا هستیم باید تاوان پس بده الان جنگ کنن خب یمن حتی یه ناو و سامانه هوایی و زیردریایی هم نداره ولی داشت ادعای جنگ میکرد با امریکا
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    از قدیم منافق وجود داشته مثل شمر و اشعت کندی وامتال انها در لشکر امام علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس