کد خبر 1603162
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

به گزارش مشرق، منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در توئیتی با عنوان روایتی از یک عملیات ویژه احیا نوشت:

با همت خدمتگزاران مردم در دولت، جشن احیای واحدهای راکد، جزئی ثابت از برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهور محترم شده؛ امروز نیز در جریان سفر استانی به مازندران، جشن احیای ۳۹۵واحد تولیدی و صنعتی راکد در مازندران با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد.

در میان واحدهای صنعتی راکد استان مازندران، کارخانه چوب و کاغذ، یک مورد ویژه است؛ شرکتی که در دولت قبل تا مرز تعطیلی پیش رفت و حتی تصمیم مسئولان سابق بر واگذاری آن با حداقل قیمت بود اما آیت‌الله رئیسی از جایگاه رئیس قوه قضائیه مانع شد و اجازه نداد کارگران این شرکت بیکار شوند.

این کارخانه در دولت قبل پس از توقف فعالیت برای واگذاری، فقط ۴۸۰میلیاردتومان قیمت‌گذاری شده بود! که با همت دولت احیا و احیای این کارخانه هم‌اکنون ارزش آن بیش از ۱۱ ه‌م‌ت برآورد می‌شود؛ میزان تولید کاغذ در آن از ۴۷۰۰تن به بیش از ۱۲۰هزار تن رسیده و ۱۲۴۱نفر در آن مشغول به‌کار شدند.

دولت برای کارخانه چوب و کاغذ مازندران علاوه بر احیا، یک گام ویژه هم برداشت و آن تضمین فروش محصولات و خرید کاغذ برای کتب درسی بود. این روایت، صرفا برای یکی از کارخانه‌های احیا شده از میان ۳۹۵ واحد

راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران و حدود ۱۰ هزار واحد احیاشده در سراسر کشور است.

روایتی از یک عملیات ویژه احیا+ فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    دولت روحانی: فقط بده بره! مطمئن نیستم ولی اگه روحانی میخواست مثلا یه تجارتخونه که مثلا باباش بهش داده رو اداره کنه، تقریبا همه خریدارا رقص کنان از دفترش بیردن میو مدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس