رضا داوری

دبیر شورای ائتلاف کشور گفت: در جریان نیروهای انقلاب تلاش بر این است که به یک انسجام برسیم، لذا باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب کنیم و یک لیست واحد ارائه کنیم.

به گزارش مشرق، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز در نشست توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی با عنوان دوره ایمان و امید که با حضور ۲۵۰ نفر از جوانان، نخبگان و دانشجویان استان در محل اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه اجتماعی از شاخصه‌های امید، اعتماد و احساس امنیت سرچشمه می‌گیرد، شاخصه‌های سرمایه اجتماعی در حال حاضر نسبت به ابتدای سال و سال گذشته در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: طبق نظرسنجی انجام شده مسئله این روزهای غزه و فلسطین مشارکت در انتخابات آینده را ۵ درصد افزایش داده و مردم به ارزش‌های نظام اسلامی اعتماد بیشتری پیدا کرده‌اند.

دبیر شورای ائتلاف کشور عنوان کرد: خاستگاه اتفاق غزه یک خاستگاه دینی است که مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی است و در سال ۱۹۴۸ که ۱۱ کشور علیه اسرائیل جنگیدند مبتنی بر عربیت بود که شکست خوردند و امروز نیز آرمان فلسطین به الگو و مدل انقلاب اسلامی نزدیک شده است، اینکه اسماعیل هنیه در مراسم شهادت حاج قاسم شرکت می‌کند و او را شهید قدس می‌نامد در واقع می‌خواهد بگوید که پرچمدار آزادی قدس حاج قاسم است.

بیشتر بخوانید:

حدادعادل: کم اعتنایی به جوانان یکی از معضلات کار تشکیلاتی است

وی تصریح کرد: شاخص‌های تورم کاهش پیدا کرده است در حوزه اجتماعی و امنیتی میزان تجمعات، اعتراضات و اعتصابات سیر نزولی پیدا کرده است. علی‌رغم اینکه فراخوان‌های دشمن افزایش ۲۶۰ درصدی داشت، اما پاسخ به این فراخوان‌ها منفی بوده و آرامش در کشور شکل گرفته است.

دبیر شورای ائتلاف کشور گفت: در فروردین امسال شاخص تورم در بخش غذایی حدود ۸۸ درصد و تورم کلی کشور نزدیک به ۶۰ درصد بود، اما اکنون شاخص‌های تورم در حد قابل قبولی کاهش پیدا کرده و تأثیر تحریم‌ها به پایین‌ترین حد رسیده است‌. در فروش نفت دولت توفیقاتی داشته و اکنون حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت ارز حاصل از فروش نفت نیز مطلوب است و یک هفته بعد از فروش نفت، پول نفت به کشور باز می‌گردد. صادرات معدنی و پتروشیمی در وضعیت خوبی است و تأثیر تحریم‌ها به پایین ترین حد رسیده است‌. امسال قطعی برق در حد بسیار پایین صورت گرفت و تنش‌های آبی نیز با مدیریت به حداقل رسید.

دبیر شورای ائتلاف کشور خاطرنشان کرد: در جریان نیروهای انقلاب تلاش بر این است که به یک انسجام برسیم، لذا باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب کنیم و یک لیست واحد ارائه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پسرشگر ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    جریان انقلابی در درگیری بین شهید علی وردی و باند نفوذ کجا قرارداره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس