شدیدترین بمباران صهیونیست‌ها در دو هفته گذشته در غزه

بنابر گفته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل با درخواست واشنگتن برای تعویق حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی بیشتر موافقت کرده است و کماکان صهیونیست‌ها حمله زمینی را شروع نخواهند کرد.

سرویس جهان مشرق - درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در هفدهمین روز طوفان الاقصی ادامه دارد. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرده است که مقاومت، منسجم و قوی است و توانایی مدیریت نبرد را در اختیار دارد و کاملاً برای مقابله با هرگونه تجاوز زمینی به غزه آماده است. اگر رژیم اشغالگر بخواهد غزه را هدف تجاوز زمینی قرار دهد، فرصت خوبی برای وارد کردن تلفات سنگین به نظامیان این رژیم و به اسارت گرفتن آنها فراهم می‌شود.

قسام اعلام کرد که در واکنش به بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه، عسقلان واقع در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است. همچنین آژیر خطر در عسقلان اشغالی و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

«موشه یعلون» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم که از مخالفان عملیات زمینی ارتش اشغالگر علیه نوار غزه است، تصریح کرد: وضعیت کنونی پیش از پرداخت هزینه‌های بیشتر از سوی ما، باید متوقف شود. به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی در این رابطه بیان کرد: اگر چیزی در خصوص عملیات "الجرف الصلب" (در سال ۲۰۱۴)، باشد که من بابت آن متاسف باشم، این است که ما وارد آن شدیم. هیچ راه حل جادویی برای "از بین بردن حماس" وجود ندارد».

النشره لبنان در گزارشی با اشاره به اوضاع جبهه های جنوبی لبنان آورده است: تشدید تنش نظامی در جنوب لبنان روز به روز در راستای ارتباط با نبرد طوفان الاقصی بیشتر می‌شود و ناظران امور پیش بینی می‌کنند که با افزایش عملیات حزب الله، داغ تر هم شود.

آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک حمایت کامل خود را از اسرائیل و حق دفاع از خود مجدا اعلام کردند. سران این شش کشور غربی بدون اشاره به جنایات این رژیم علیه زنان و کودکان غزه گفته اند: ما حمایت خود را از اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود اعلام می کنیم.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید


تحولات روز هفدهم عملیات طوفان الاقصی

۰۰:۱۰ - یک منبع از ریاست جمهوری فرانسه: پیام‌هایی به لبنان فرستادیم که حزب‌الله باید از رویکرد مخاطره‌آمیز اجتناب کند. حزب‌الله نباید در تشدید تنش‌ها دخالت کند. هر گونه دخالت حزب‌الله در جنگ مصیب‌هایی را برای لبنان به‌دنبال خواهد داشت.

۱۱:۴۶- سی ان ان: اطلاعات آمریکا حاکی از قصد ایران برای تشدید حملات به نیروهای آمریکایی در سراسر خاورمیانه در ساعات آینده است

۲۳:۲۹ - برخی از رسانه ها گزارشاتی از حمله همزمان به ۳ پایگاه تروریست های آمریکایی در سوریه و عراق می‌دهند.

آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد

۲۲:۵۲ - گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها به سمت گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی در ایست بازرسی جلمه در نزدیکی جنین آتش گشوده است.

۲۲:۳۸ - رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد.

۲۱:۵۴ - حزب الله لبنان: روز دوشنبه ، ساعت ۱۷:۱۵، مجاهدین مقاومت اسلامی با موشک های هدایت شونده و سلاح های مناسب، سایت المرج روبروی مرکبه را هدف قرار دادند.

۲۱:۵۳ - رادیو عبری زبان "ریشت کان" اعلام کرد که یک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در غرب منطقه راس الناقوره در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

۲۱:۵۱ - گروهان‌های قدس در پاسخ به کشتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، سدیروت، نیرعام و اوکیم را هدف حمله راکتی قرار داد.

۲۱:۰۳ - رسانه‌های عبری زبان از توافق مصر، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ورود روزانه کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به این باریکه خبر دادند.

 حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود/ نتانیاهو هنوز حاضر نیست به شکست هفتم اکتبر اذعان کند/ آمار شهدای غزه به ۵۰۰۰ نفر افزایش یافت + عکس و فیلم
نور ناشی از بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی

گالانت: برای حملات ترکیبی آماده شوید!

۱۹:۳۵ - یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در جریان بازدید از منطقه‌ای در مجاورت ساحل غزه : خود را برای مرحله بعدی آماده می‌کنیم... (مرحله بعد) حملات ترکیبی هوایی، زمینی و دریایی خواهد بود!

۱۸:۳۸ - سخنگوی وزارت کشور فسطین در نوار غزه اعلام کرد که این باریکه هم اکنون زیر شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد.

۱۷:۵۹ - رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که مقامات ارتش رژیم صهیونیستی به مسئولان سیاسی این رژیم ابلاغ کردند که برای تحقق هدف نابودی حماس، چاره‌ای جز حمله زمینی به غزه وجود ندارد.

۱۷:۵۸ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو موشک ضدزره در نزدیکی مرز لبنان به سمت یک تانک اسرائیلی شلیک شده است. این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی در پی نداشته است.

۱۷:۳۰ - منابع عبری زبان از حمله راکتی از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

۱۵:۵۴ - سامانه‌های پدافندی این رژیم با یک پهباد که از لبنان وارد حریم هوایی خلیج حیفا شده بود، مقابله کردند.

شهدای غزه به پنج هزار نفر رسید

۱۶:۴۶ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به ادامه کشتار غیرنظامیان در غزه، شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۶:۰۱ - مقاومت فسطین لحظاتی پیش در پاسخ به جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست، شهر اشغالی حیفا را هدف حمله موشکی قرار داد.

۱۵:۵۴ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه نظامی صوفا هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

۱۵:۴۹ - گردان‌های قسام اعلام کرد که با دو پهباد انتحاری "زواری" پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

 حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود/ نتانیاهو هنوز حاضر نیست به شکست هفتم اکتبر اذعان کند/ آمار شهدای غزه به ۵۰۰۰ نفر افزایش یافت + عکس و فیلم
کودکان شهید شده در غزه

۱۵:۱۲ - جنگنده‌های اسرائیلی محوطه‌ یکی از مدارس وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طی آن شماری زخمی شدند.

۱۵:۰۰ - اسرائیل هیوم اعلام کرد که یک هواپیمای آمریکایی دیگر که حامل تجهیزات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی است، در فرودگاه رامون در منطقه ایلات به زمین نشسته است.

۱۴:۴۲ - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شهدای جنگ صهیونیستی علیه نوار غزه به ۵۰۸۷ نفر افزایش یافت که ۲۰۵۵ نفر آن‌ها کودک و ۱۱۱۹ نفر هم زن هستند.

فشار آمریکا برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه

۱۳:۴۳ - از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته، ۱۹ خبرنگار در این باریکه در حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

۱۲:۰۹ - گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیر نظامیان فلسطینی چندین موشک به شهر اشغالی عسقلان شلیک کرده است. این گردان‌ها افزود که تجمع نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهرک مفکعیم در حومه غزه را هم هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

حمایت از غزه در واشنگتن

۱۱:۳۴ - از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در ۷ اکتبر گذشته، نظامیان اشغالگر اسرائیلی ۱۲۱۵ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

۱۱:۲۹ - روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توصیه کرده فعلا حمله زمینی به غزه را به تعویق بیندازد. این روزنامه اشاره کرد که بایدن نیز چند روز پیش در گفتگو با نتانیاهو خواستار تعویق حمله زمینی به غزه شده و برای او مثال‌هایی در مورد اتفاقات پس از حمله زمینی آمریکا به افغانستان و عراق ذکر کرده است.

۱۱:۲۳ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تعداد اسرا در نوار غزه را ۲۲۲ نفر اعلام کرد و گفت در میان آن‌ها اتباع دیگر کشورها هم وجود دارد.

۱۱:۱۵ - روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که نتانیاهو هنوز حاضر نیست به شکست هفتم اکتبر اذعان کند.

۱۰:۱۵ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از شب گذشته ۳۲۰ نقطه را در نوار غزه بمباران کرده است.

بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی

فشار به نتانیاهو برای وادار به پذیرش شکست هفتم اکتبر

۱۰:۱۴ - روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که دستکم سه وزیر دولت نتانیاهو در صدد استعفا از دولت هستند تا نتانیاهو را وادار به پذیرش شکست به دنبال حمله هفتم اکتبر شاخه نظامی حماس کنند.

۹:۳۹ - یدیعوت آحارونوت: بحران اعتماد بین نتانیاهو و رهبری ارتش و روابط متشنج بین نتانیاهو و گالانت مانع از کار مشترک می شود.

۹:۳۵ - رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "اسرائیل" با درخواست واشنگتن برای تعویق حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی بیشتر موافقت کرده است.

۸:۳۵ - ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه اسامی تعدادی دیگر از کشته‌های خود در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی را منتشر کرد.

توصیه وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تعویق حمله زمینی/ نتانیاهو هنوز حاضر نیست به شکست هفتم اکتبر اذعان کند/ آمار شهدای غزه به ۴۷۴۱ نفر افزایش یافت + عکس و فیلم
بمباران غزه

۸:۲۲ - هلال احمر فلسطین اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی اطراف بیمارستان قدس در شهر غزه را بمباران کردند.

۳:۲۴ - آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «ما حمایت کامل خود را از اسرائیل اعلام و حق دفاع از خود را برای آن تایید می‌کنیم.»

۲:۲۷ - وزارت بهداشت فلسطین امشب اعلام کرد که آمار شهدای غزه در ۱۶ روز جنگ صهیونیستی علیه این منطقه به ۴۷۴۱ نفر افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    28 8
    بس اون تهدید ها چی شد میزنیم میبریم میبریم همش هوا بود
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 1
      این همه ملت توی آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس تظاهرات کردند...علیه سیاستهای نسل کشی در غزه و فلسطین، همش پشم بود...اینم از دموکراسیتون ژ.ژ.آ...
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 3
      میگن اماراتی ها دارن همزمان بااسراییل با جنگنده هاشون غزه رو بمباران می کنن .وای که اگه راست باشه وای .........
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 1
      احمدی نژاد یهو دیدی کجاست ؟
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    13 7
    دلخوش این حرفها نباشید حتما حمله زمینی هم خواهد شد
  • DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    54 14
    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
    • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      9 12
      ««حماس باید سلاح اتمی داشته باشد»». اگر حماس سلاح اتمی داشت اسرائیل وحشی جرئت نمی کرد هزاران خانه را برسر زنان و کودکان فلسطینی خراب کند و 5000 فلسطینی را سلاخی کند و تازه 6 حیوان (سران بیشرف و صهیونیست آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ایتالیا) به حمایت از قتل عام فلسطینی ها بیانیه بدهند. این قتل عام برای ایران هم درس است. روزی که به ایران حمله کنند غربی های بی ...نه تنها سکوت نخواهند کرد بلکه از حمله کننده محکم پشتیبانی همه جانبه خواهند کرد.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      8 12
      برادران لطفا هرچه سریعتر خودتونو به غزه برسونید کودکان فلسطینی همین الان به کمکتون احتیاج دارن.امیدوارم به درجه رفیع شهادت اگر نائل شدید شفاعت ما رو هم بکنید.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      پدی ج فراموش نکن یه دعا هم برا اونا بکن.
  • DE ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    48 14
    انفجار بزرگ یک میدان نفتی در سوریه ____ شلاق امپراطوری محور مقاومت بر پیکر استعمار
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      10 5
      ایول الله. خدا شر قوم لوط و عاد و ثمود رو از سر این سرزمین مقدس فلسطین، سرزمین توحید و انبیا و از سر منطقه و جهان کم کند.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    15 9
    قدرت اسرائیل درنیروی هوایی آن رژیم هست فلستینیان باید پایگاههای هوایی اسرائیل زیر آتش موشکها وراکتهای خود قراردهد قرار دهد واز گاربیندازند
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    8 14
    با درایت و شطرنج بازی کردن رهبر بزرگ ایرانزمین امام خامنه ای کبیر بالاخره امپراطوری ایران دوباره بعد از قرنها زنده شده است.
  • اریا IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 12
    زیدابادی اذعان داشت که به زودی مثل 1988 فلسطینیها با اسرائیلی ها صلح میکنند و سر ایران کلاه میره. بهتر است در این جنگ حداقل موضع بی طرف یگیریم تا برجام را زودتر احیا کنیم و کمر مردم بیش از این بابت تحریمهای کمرشکنانه خورد نشه. و در اخر گفت اگر به روسیه پهباد نمیفروختیم زودتر همه مشکلات و تحریمهای ظالمانه حل و فصل میشد. ایشان تاکید به انتخابات ازاد بدون تقلب را کردند و گفتند برجام که احیا بشه و پرده ها دریده بشه مردم دوباره برای رای دادن به روحانی صف میکشند زیرا اقدامات ایشان را مفید حل همه مشکلات کشور میدانند. حتی مردم به ارزویشان که همان دموکراسی و ازادیست میرسند.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 0
      زیدآبادی کی هست؟!
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷 IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 13
    خلاصه در یک کلام؛ اسرائیل بهمراه سربازانش نابود شده است و آمریکا جنازهُ اسرائیل را با کشتارِ مردم مظلوم غزه متحرک نشان میدهد.
  • US ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 8
    این نتانیاهو و زلنسکی رو باید بزنند
  • US ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 21
    ما بهاییان تمام قد و جانی و مالی پشتیبان ارتش نیرومند اسرائیل هستیم به امید نیل تا فرات که نزديک است
    • ایرانم IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      خواب دیدی؟ یا قرصاتو نشسته انداختی
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 3
    قبل از کاشتن ، شخم میزنن .‌
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 5
    خلاصه صهیونیستها موافقت کردند که برای حمله زمینی به غزه، صبر کنند تا نیروهای بیشتر آمریکایی از راه برسند !، نیروهای آمریکایی هم تو ایستگاه اتوبوس منتظرند تا اتوبوس بیاد و سوار بشن و حرکت کنند ، اتوبوسها هم یا پنچر شدند ، یا آب روغن قاطی کردند! ، فعلاً که پشت چاله سرویس صف کشیدند تا برای تعمیرات نوبتشون بشه!.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    17 6
    چرا کشورهای آسیایی با هم متحد نیستند که این غده سرطانی را بکنند بندازان دور
  • بهنام US ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    13 2
    کشته شدن بیش از 6500 انسان پیروزی است ؟
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    اگر اتش بس با شرط ازادی گروگان ها و بدون محاکمه و رسیدن جمهوری اسلامی به ان هدف باشد یک شکست بزرگ خواهد بود
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 2
    لعنت به کسی که باعث شد این همه انسان کشته شوند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    7 0
    هیچی دیگه از غزه باقی نمونده
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      2 0
      فدای سر
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    10 2
    همزمان با نبرد بویو و هان و حمله جومونگ به فرمانداری زنفان و لیندان، نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی هم به پایگاه های آمریکا حمله کرد. من میگم مسئولای این مملکت کلا از رو سریال افسانه جومونگ دارن اسکی میرن، شما میگین نه
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 0
      این اسامی اجنبیها رو که حفظی ماشالا.حالا دوتا از اساطیر ایرانی رو بگو با چندتا از نواحی و متطقه های خودمون که با خون شهدا و جوانان این مملکت سیراب شدن.قطعا نمیدونی.بدو برو بشین سریال و کارتونتو تماشا کن.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    مردم هر کشور عربی به پایگاه‌های آمریکا و سفارت آمریکا در اون کشورحمله کنید.مردم مصر و اردن بر علیه سران خائن خود قیام کنید و از مرز وارد فلسطین بشین
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    مردم غزه آب و غذا ندارن و سوخت بیمارستان ها تمام شده .غزه شده کربلا .ولی کمکی در راه نیس
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    تلافی ورود توهین آمیز به مسجدالاقصی را باید حزب الله انجام میداد نه حماس و باریکه غزه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    در زمان امام حسین در کربلا همه از دور شاهد کشتار و به شهادت رساندن امام حسین ع و یارانش بودن .الان هم در کربلای غزه کشورهای عربی و اسلامی در حال نظاره گری هستن پس تاریخ تکرار میشه و انسان ها عوض نمیشن .غزه از ایران هم انتظاراتی داره ولی افسوس که ما نمیتونیم کاری کنیم
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 0
    یه سوال دارم اگر روزی یهودیان به مکه حمله کنند و مکه را اشغال کنند و کعبه را خراب کنند و به جای آن یک کنیسه بسازند آیا مسلمانان حق دارند هر زمان که قدرت یافتند حتی اگر هزار سال دیگه باشه دوباره به مکه حمله کنند و یهودی ها را بیرون کنند و دوباره کعبه را بسازند ؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    نیازی به اعتراف نیست. پایان اسرائیل بزودی...
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    ۰۶:۴۵ موافقم...هزاران بار موافقم که حماس بمب اتمی داشته باشه.ایران که جای خود داره...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 4
    احسنت هرکشور اسلامی هرچی از دستش برمییاد باید انجام بده چه از نوع دیپلماسی چه از نوع نظامی ،مالی ا هم امریکاه هم اسقاطیل گورشون رو گم کنند
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 2
      فعلا که هیچ کشور عرب ومسلمونی حاضرنشد اوارگان فلسطینی رو قبول کنه🙂اردوغان هم سران حماسو اخراج کرد🙂مالی ونظامی هم همه شون روهم یه کشوراروپایی نمیشن🙂همه هم ترسیدن وساکت شدن🙂انصافا بسته رجز خوندن الکی.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 1
    وقتی آدم نیستین و کامنتها رو چاپ نمیکنین برای چی باید نظر بدم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    حمله اسراییل به غزه حتمی است
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 1
    انشالله به ایران حمله چند جانبه بشود بببنیم این موشکهای ایرانی چی از آب در آمده
  • کارشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    اعراب همیشه تاوان جهل و نادانی خود را پس داده اند.
  • دهقان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    مردم خواهان این هستند بحث میکنند باهم چه جوری آمریکا مستقیم نیرو و تسلیحات برای اسراییل غاصب ارسال می‌کنه ولی کشورهای حامی فلسطین حتی حاضر به اعلام آمادگی مردم عادی هم جهت کمک به محور مقاومت فلسطین نیستند
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 0
    در بمباران دیشب در غزه ۷۰۰ نفر به شهادت رسیدن .کشورهای عربی و اسلامی فقط نگاه کنین
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    در غزه تاکنون ۲۳۶۰ کودک به شهادت رسیده.وزیر خارجه ما به اسرائیل میگه کاری نکنین که کنترل وضعیت از دست همه خارج بشه.ایران که کنترلی نداره .صهیونیست ها نیازی به ورود به غزه ندارن با بمباران و تحریم آب و غذا و برق قتل عام و هولوکاست به معنای واقعی انجام میدن.دیگران هم نگاه میکنن
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    مسئولان وزارت بهداشت فلسطین ضمن تاکید بر اینکه تاکنون هیچ کدام از کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را دریافت نکرده‌اند، از توقف فعالیت ۸ بیمارستان و مرکز درمانی، در نتیجه تداوم حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 5
    مرا نمیشناسید اما میخواهم پیشگویی کنم بزودی اسراییل که کودکان و زنان را با برتری هوایی کشت در جنگ زمینی شکست کامل خواهد خورد و این شکست پایان اسراییل را رقم خواهد زد والسلام
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 4
    بنده معتقدم باید رژیم سگیونیستی را از صفحه روزگار حذف کرد. ولی وقتی زورتان به قدرت های برتر نظامی اقتصادی دنیا نمی رسد چرا با جان کودکان و مردم بی گناه بازی می شود؟ اول قدرتمند شوید بعدا اقدام کنید.
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 3
      بنده معتقدم شما بد جوری سوختی واز شدت سوختگی زیاد دارید هذیان می گویید وتوهم زده اید.....
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    درود بیکران بر شیخ زیکزاکی امام آفریقا
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    دلخوش نباشید به این مقدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس