اسرائیل

با گذشت نزدیک به بیست روز از عملیات طوفان الاقصی، هنوز رژیم صهیونیستی به جمع‌بندی نهایی برای شروع حمله زمینی به غزه نرسیده است.

سرویس جهان مشرق - ایالات متحده آمریکا کماکان در تلاش است تا حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه را به تعویق بندازد. سران کاخ سفید نگران تبعات حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه هستند. در حال حاضر، افق روشنی در رابطه با نتایج حمله زمینی به غزه برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که ارتش آماده است و منتظر دستورات سیاسی است.

از جمله عللی که تاکنون حمله زمینی به غزه آغاز نشده است، واکنش‌های منطقه ای به این موضوع است. در حال حاضر نیروهای محور مقاومت در وضعیت آماده باش قرار دارند و در هشدارهای مکرر، رژیم صهیونیستی را تهدید کرده اند که در صورت حمله زمینی به غزه، علیه صهیونیست‌ها وارد عمل خواهند شد. شرایط در مرزهای شمالی فلسطین نیز متشنج است و این احتمال وجود دارد که در صورت حمله زمینی به غزه، حزب الله لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی وارد یک درگیری گسترده با نظامیان رژیم صهیونیستی شود.

شب گذشته نیز سه پایگاه آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت. وزارت دفاع آمریکا گزارش داده که هیچ دستور مستقیم از سوی ایران مشاهده نشده که حاوی پیام حمله بر نیروهای امریکایی باشد. بر پایه این گزارش، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون گفته است: «ما دستور مستقیمی ندیده‌ایم که مثلاً مقام رهبری ایران بگوید که بیرون بروید و این کار را بکنید.»

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای خواستار موضع‌گیری سریع و قاطع کشورهای عربی و اسلامی در حمایت از نوار غزه شد. هنیه در این‌باره گفت: «غرب با مواضع خود در حمایت از جنگ اسرائیل علیه غزه و نسل کشی، از کارنامه بشریت خارج شده است. غرب دیواری بین خود و مردم عربی و اسلامی کشیده است که هرگز فرو نخواهد ریخت». رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه پرسید: «ای رهبران کشورهای عربی و اسلامی، چقدر به خون و کشتار نیاز دارید تا بالاخره عصبانی شوید و موضع‌گیری تاریخی انجام دهید؟»

شهدای حملات رژیم صهیونیستی در غزه در حال حاضر به مرز شش هزار نفر نزدیک می شوند و وضعیت بیمارستان‌های غزه نیز به مرز فاجعه نزدیک شده است. رژیم صهیونیستی کماکان از رسیدن کمک‌های بشر دوستانه کافی به مردم غزه خودداری میکند.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود


تحولات روز هجدهم عملیات طوفان الاقصی

۲:۱۷ - هم اکنون درگیری‌هایی میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در اروگاه جنین در کرانه باختری در جریان است و گردان جنین اعلام کرد که نیروهایش به نظامیان صهیونیست در میدان این اردوگاه حمله کرده و توانسته‌اند تعدادی از این نظامیان را کشته و زخمی کردند.

درگیری میان نیروهای کماندو قسام و نظامیان رژیم صهیونیستی

۰۰:۳۳ - یونیسف: شمار کودکان قربانی جنگ در غزه از هفتم اکتبر به ۲۳۶۰ نفر رسیده و تاکنون ۵۳۶۴ کودک دیگر هم زخمی شدند.

۲۳:۰۳ - آموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص: حمله زمینی به غزه آنگونه که برخی تحلیلگران استدیونشین گمان می‌کنند، ساده نخواهد بود. نتانیاهو نسبت به توان و قدرت ارتش تردید دارد و از حمله هفتم اکتبر و آنچه این حمله موجب برملا شدن آن شد، متحیر و شوکه شده است.

۲۲:۵۵ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای کماندوی قسام مجددا به منطقه زیکیم نفوذ کردند.

۲۱:۲۹ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد.

۲۰:۵۵ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت دو موشک به بلندی‌های اشغالی جولان خبر داد.

۲۰:۵۱ - گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که تیمی از نیروی دریایی این گردان‌ها از دریا وارد سواحل شهرک صهیونیست‌نشین زیکیم در جنوب عسقلان شده و هم اکنون درگیری‌های مسلحانه با ارتش اشغالگر صهیونیستی در این منطقه در جریان است.

۲۰:۴۰ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروهی از نیروهای کماندوی قسام به ساحل زیکیم نفوذ کرده و با نظامیان این رژیم درگیر شدند.

۲۰:۱۴ - حزب الله اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی پایگاه نظامی اسرائیلی "برانیت" در شمال فلسطین اشغالی را با موشک و راکت هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

اظهارات تند رئیس سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی/فلسطینی‌ها ۵۶ سال تحت اشغالگری خفه‌کننده بوده‌اند

۱۹:۲۵ - گلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در واکنش به اظهارات آنتونیو گوترش در رابطه با جنگ غزه و بیان اینکه "مهم است درک کرد که حمله حماس بی‌دلیل نبوده است" گفت که او شایستگی رهبری سازمان ملل را ندارد و باید فورا استعفا دهد.

۱۹:۰۸ - شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی اظهارات اخیر آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نشست خود با او را لغو کرده است.

۱۸:۳۰ - آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل: حملات حماس بی دلیل رخ نداد. گوترش: حملات ۷ اکتبر به اسرائیل، کشتار دسته جمعی در غزه را توجیه نمی کند. هیچ چیز نمی تواند کشتار و ربودن عمدی غیرنظامیان یا شلیک موشک به اهداف غیرنظامی را توجیه کند. ذخایر سوخت غزه تا چند روز دیگر تمام می شود و فاجعه انسانی را به وجود می آورد. کمک های بشردوستانه باید بدون هیچ محدودیتی باید وارد نوار غزه شود. مهم است که درک کنیم حملات حماس بی‌دلیل انجام نگرفته است. حملات حماس در خلأ اتفاق نیفتاده‌ است و فلسطینی‌ها ۵۶ سال تحت اشغالگری خفه‌کننده بوده‌اند.

۱۸:۰۴ - منابع عبری زبان از شلیک ۱۰ موشک هدایت شونده کورنت از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

۱۷:۴۸ - گردان‌های قسام پایگاه نظامی ناحل عوز در اطراف غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

۱۷:۴۵ - خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ مجدد مبارزان گردان‌های قسام به منطقه زیکیم در مجاورت غزه از طریق دریا خبر داد.

حمله موشکی سنگین مقاومت فلسطین به تل آویو

۱۷:۴۰ - بزرگ‌ترین حمله موشکی به تل آویو از آغاز نبرد طوفان الاقصی منابع عبری زبان از انفجارهای مهیب در تل آویو پس از این حمله موشکی خبر دادند. ۱۵ انفجار نیز در منطقه گوش دان اتفاق افتاده است. تعدادی از موشک‌های مقاومت مستقیما به تل آویو اصابت کرده است.

۱۷:۳۸ - در پی حمله موشکی دقایقی قبل قسام به تل آویو، آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از اطراف غزه گرفته تا مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

۱۷:۳۵ - گردان‌های قسام برای دومین بار طی امروز، در پاسخ به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، تل آویو، حولون و گوش دان را هدف حمله موشکی شدیدی قرار داد.

۱۶:۴۶ - رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم خود را برای ورود به مرحله بعد و حمله زمینی به غزه آماده می‌کند. هرتزی هالوی اظهار داشت که جنگ طولانی خواهد بود و تلفات زیادی در پی خواهد داشت اما در نهایت اهداف آن محقق خواهد شد.

۱۶:۲۵ - منابع عبری زبان اعلام کردند که یک موشک ضدزره به سمت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی "المناره" در نزدیکی مرز لبنان شلیک شده است.

۱۶:۲۳ - گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران مناطق مسکونی، شهر اشغالی اسدود را هدف حمله موشکی قرار داد.

۱۶:۱۸ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با سی ان ان: حماس آماده حمله بود و طرح و برنامه کاملا مشخصی برای حمله داشت. واضح و روشن است که متحمل شکستی اطلاعاتی شدیم و بعدا زمان برای تحقیق تا رسیدن به حقیقت وجود خواهد داشت.

۱۵:۵۱ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۵:۲۲ - خبرنگار الجزیره اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی اطراف شهرک کفرشوبا در جنوب لبنان را با دو موشک هدف قرار دادند.

۱۵:۱۸ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌نشین شتولا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

نزدیک شدن تعداد شهدای غزه به مرز ۶۰۰۰ نفر

۱۴:۲۳ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته است.

۱۳:۰۹ - نشریه «واشنگتن پست» خبر داد که دولت بایدن خود را برای احتمال نیاز به انتقال صدها هزار نفر از اتباع خود از خاورمیانه آماده می کند.

۱۳:۰۳ - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تاکنون ۲۳ شهرک و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی از جنوب لبنان هدف تیراندازی و حملات راکتی و موشکی قرار گرفتند.

۱۲:۲۱ - سخنگوی ارتش اسرائیل: تانک ها و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی مورد حمله موشک اندازهای ضد تانک از نوار غزه قرار گرفتند.

۱۲:۳۵ - جنگنده‌های اسرائیلی دقایقی پیش منطقه مجاور بیمارستان وفا در غزه را بمباران کردند. خبرنگار الجزیره هم اعلام کرد که خانه‌ای دیگر در منطقه بئر النعجه در شمال نوار غزه هدف حمله جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته است.

بمباران بازار النصیرات غزه

اسحاق بریک: حمله زمینی میتواند منجر به یک جنگ زمینی شود

۱۱:۳۸- کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار اعلام آتش بس انسانی فوری در غزه شد. فولکر تورک در بیانیه ای اظهار داشت که اولین اقدام باید اعلام آتش بس انسانی فوری به منظور نجات جان غیرنظامیان از طریق ارسال فوری کمک های بشردوستانه برای آنان باشد.

۱۱:۳۶ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، شهرک مفتاحیم در اطراف غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۱:۲۶ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده به خاطر جنگ و تحولات جاری، دانشگاه‌ها در اراضی اشغالی تا سوم دسامبر آینده تعطیل خواهند بود.

۱۱:۲۳ - مدیر بیمارستان کویتی غزه در گفتگو با شبکه العربی: زنگ خطر را به صدا درمی‌آوریم، بیمارستان‌ها به گورستان‌های دسته‌جمعی تبدیل می‌شوند.

۱۱:۰۹ - رئیس صهیونیست ها: در صورت ورود حزب‌الله به جنگ، لبنان هزینه این تصمیم را خواهد پرداخت.

۹:۵۶ - اسحاق بریک، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی: ورود "ارتش اسرائیل" به غزه ممکن است اوضاع را به یک جنگ منطقه ای بدتر کند.

توزیع سلاح میان شهرک نشینان

واشنگتن نگران موفقیت رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه است

۸:۲۱ - خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور برای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه وارد تل آویو شده است.

۷:۳۵ - پایگاه خبری عبری زبان والا به نقل از باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا تاکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه، در بلندمدت به ضرر این رژیم تمام خواهد شد.

۷:۳۱ - یک منبع دیپلماتیک در شورای امنیت به الجزیره گفت: آمریکا پیش‌نویس قطعنامه‌ای تعدیل شده را در رابطه با غزه در میان اعضای شورای امنیت توزیع کرده است. این قطعنامه بر ضرورت اتخاذ تدابیر مختلف همچون آتش‌بس جهت رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید دارد.

۷:۲۰ - منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک جبع در جنوب جنین خبر دادند.

۶:۵۴ - کاخ سفید: بایدن به نتانیاهو در مورد تلاش‌های بازدارنده منطقه‌ای، از جمله استقرار نظامی جدید ایالات متحده اطلاع داد.

۶:۵۲ - روزنامه نیویورک تایمز به نقل مسئولان آمریکایی تاکید کرد که واشنگتن نگران است رژیم صهیونیستی آمادگی حمله زمینی به غزه با یک طرح مطمئن و موفق را نداشته باشد.

۶:۳۱ - در حملات شب گذشته و بامداد امروز جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی به نوار غزه دست کم ۱۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

۲:۴۷ - شبکه الجزیره به نقل از یک منبع بیمارستانی اعلام کرد که شمار شهدای حملات یک ساعت پیش به خانیونس و رفح در جنوب نوار غزه به ۵۳ نفر افزایش یافته است که تعداد زیادی از آن‌ها کودک هستند.

نگرانی آمریکا از نتیجه حمله زمینی به غزه/ تانک‌ها و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی هدف موشک قرار گرفتند/ هرتزوگ: در صورت ورود حزب‌الله به جنگ، لبنان هزینه این تصمیم را خواهد پرداخت/ شهدای غزه به مرز ۶۰۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
شهدای غزه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    25 4
    یابقیه الله
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 1
      دقت کردید کل اخبار شده جنگ حماس و اسراییل؟.
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 1
      بیشرفان "بی بی سگ" و عنترنشنال به خون چند هزار زن و بچه فلسطینی نیاز دارن تا مثل پارسال قرشمال بازی و هوارهوار راه بندازن؟ بیشرفای حیوون.
    • DE ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      6 6
      امیدوارم این جنگ تلنگری باشه تا مسئولان هرچه سریعتر جهت دستیابی به سلاح بازدارنده ی هسته ای اقدام کنند.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      8 3
      تا یک جنگنده ساقط نشود وضع بدتر هم می شود حتما حمله زمینی هم خواهد شد مگر ایکه اتفاق خاصی بیفتد
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      برای 23:24 اگر سلاح هسته ای بازدارنده بود الان اینطوری حماس اسرائیل را نمیزد. خودتی گلم. ما نیاز به سلاح هسته ای نداریم و نخواهیم داشت و حرام ابدی است.
    • امید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      اسرائیل یعنی یک رژیم جعلی که به دست سرمایه داران شیطان پرست انگلیس و آمریکا بر اساس ایدئولوژی صهینونیست ساخته شد و این غده سرطانی باید نابود گردد. زیر کل بشریت راحت خواهد شد.
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • ......... IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    یه جور مراسم گرفتن انگار دکترای افتخاریه لامصبا. دمش گرم خنده دار بود. چه خوشحالن. حالا خوبه نفری یه ام۴ دارن میگیرن تانک و نفر بر میدادن گمونم همونجا اوور میزدن از خوشحالی
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    9 2
    بهترین راه اینه به فرودگاهای جنگی اسرائیل حمله انتهای کنند
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 0
    نبرد زمینی فریب اطلاعاتی غربی هاست ،جنگ‌ اصلی همان بمباران هوایی غزه با بمب های فسفری و یک تنی برای تبدیل شدن منطقه به یک زمین سوخته است. تا مردم نه حماس و نه حزب الله توان رهگیری و هدف قرار دادن جنگندهای اسرائیلی را ندارند.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 15
    عجب طوفانی
  • سس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 5
    سلام.اگرآمریکا وناتو واردجنگ باحماس ولبنان شدن روسیه یک فشارشدید بیاره ونصف اروپاروتصرف کنه اینطوری آمریک وناتونمی توانددردوجبه بجنگند.ازاون طرف برای تیرخلاص به آمریکا کره شمالی میتواند یک جبهه جدیدباکره جنوبی باز کنه وکره جنوبی روتصرف کنه وباعث ازبین رفتن قدرت آمریکابشع ودرآخرچین تایوانوبه سرعت تصرف کنه چون دیگه آمریکا ومتحدانش نای جنگ ندارن وتسلیم میشن فقط بایدچین آخرحمله کند به سرعت ترکیبی وومحاصره کنه تایوانودریایی هوایی وزمینی
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      1 0
      برادر!روسیه زیاد فشار نیاره یهو کل اروپارو بگیره(انگلیس تنهایی روسیه روپاره میکنه😃)
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      8 1
      زیاد جومونگ نبین بچه جون
  • سس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 3
    سلام.اگرآمریکا وناتو واردجنگ باحماس ولبنان شدن روسیه یک فشارشدید بیاره ونصف اروپاروتصرف کنه اینطوری آمریک وناتونمی توانددردوجبه بجنگند.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 6
    بهت و حیرت شهرام همایون از حمایت جهانی از فلسطین +فیلم...... هموطنان عزیز برین تو اینترنت و این فیلم رو نگاه کنین.شهرام همایون حرفای خوبی میزنه .میگه خبری در راه است ولی نمیتونه بگه که این خبر میتونه ظهور آقا امام زمان در وسط این ظلم بزرگ به فلسطینیان باشه .از دست ندین
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      لطفا این فیلم رو دانلود و به دوستان و آشنایان بفرستین
  • یدالله IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    15 3
    با سلام. همچنانکه در پیامهای قبلی عرض شد، مهمترین اقدام برای تحت فشار دادن رژیم صهیونیستی و دولتهای غربی حامی آن، .. برنامه ریزی و انجام راهپیمایی در شهرهای مهم اروپایی به ویژه انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا ، و همچنین کانادا و آمریکا است. تأثیر این موضوع را در راهپیماییی هایی که در روزهای اخیر در اروپا و آمریکای شمالی برگزار شده مشاهده نموده اید. رایزنی های فرهنگی ایران مستقر در کشورهای اروپایی می باید در این زمینه به هر طریق ممکن و هر طریقی که به صلاح است فعالیت بیشتری داشته باشند. البته اگر شبکه های مزدوران و جاسوسان شرق شناسی (ایرانشناسی و اسلام شناسی) حاضر در رایزنی ها و شعبه های سازمان تبلیغات اسلامی بگذارند! بسیاری از مردم غرب برخلاف دولتهایشان با رژیم صهیونیستی مخالف هستند، هم به خاطر دغدغه انسانی حمایت از مظلوم (فلسطین)، و هم ناراحتی از اینکه سرمایه های کشورشان هزینه یک دولت جعلی آپارتاید می شود در حالیکه خودشان با انواع مشکلات معیشتی و بیمه و حقوق بازنشستگی و ...مواجهه هستند... نکته دیگر اینکه می باید در این فعالیتها به نحو روشن تری تمایز میان یهود و صهیونیسم مورد تأکید قرار گیرد. مسلمانان هیچگاه با یهودیان مشکلی نداشته اند، و همیشه در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند. هنگامیکه کلیسای دگم اندیش و شوالیه های صلیبی آن در اروپا یهودی کشی انجام می داد یهودیان در شهرهای اسلامی از شمال آفریقا تا آسیای مرکزی در آرامش و امنیت زندگی می کردند.... پشت پرده کلیسای دگم اندیش و شوالیه های صلیبی هنگامیکه دیدند نمی توانند از پس مسلمانان در میدان جنگ بر آیند، یکی از دسیسه هایشان ایجاد دولت جعلی اسرائیل بود. هم به خاطر اینکه با پیوند دادن یهودیان با صهیونیسم هزینه کشتار یهودیان را به نام مسلمانان انجام دهند و هم اینکه برنامه هایشان در جنگ صلیبی برای ایجاد بحران در جوامع مسلمان را ادامه دهند. از اینرو همراه کردن یهودیان علیه دولت جعلی اسرائیل، از طریق متوجه کردن یهودیان نسبت به این دسیسه ها، نقش مهمی در نابود کردن غده سرطانی اسرائیل در خاورمیانه خواهد داشت.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 4
    کلی انسان بیگناه جان باختند....روسا در منازل در اسایش و راحتی هستند!
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      باعث جنگ
  • CA ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    7 9
    چقدر دروغ از خودتون میسازید. اصلا آدم مشمعز میشه میاد نگاه میکنه به تیترهاتون
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 1
      حالا مشمعز چه شکلی هست بیسواد
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 1
      تو اول سواد پیدا کن بنویسی: مشمئز نه مشمعز ...!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    12 1
    نفرین ابدی بر وحشی های صهیونیست
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    8 12
    بزودی جنگ بزرگ علیه ایران شروع میشود
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      علیه ایران نه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    11 1
    غزه مظلوم ترین شهر تاریخ است. کدام شهر تاریخ ۲۰ سال محاصره و بمباران را تحمل کرده
  • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 1
    غرب‌مجبور است برای هدفی‌که‌دیگرنمی‌تواند‌آن‌را‌بیان‌کند‌با‌همه‌بجنگد‌‌مرگ‌‌بر‌آمریکا ‌مرگ‌بر‌انگلیس ‌مرگ‌بر‌اسرائیل.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      چطور محاصره بوده که حماس گفته تا 2 هفته قبل روزی 500 کامیون وارد غزه می شده است
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 3
    د ر پیروزی نباید رحم وترحمی درکار باشد
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    12 3
    بایدن می گوید اگز اسراییل وجود نداشت ما آنرا اختراع می کردیم، حالا طی رفت و آمد و روزها و شب ها در اسراییل به دنبال زنده نگه داشتن این بدزاده خود هستند ولی امروز رژیم موقت دیگر خودش هم به غلط کردن افتاده که چرا به دنیا آمد.
  • DE ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    🇮🇷 امپراطوری ایران دوباره زنده شده است
  • DE ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    اقای امیرعبداللهیان به سرزمین های جدا شده از ایران کشور نگویید
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    جنگهای(بسیجی,پارتیزانی وزمانبر)بلای جان ماشین جنگی عریض،طویل وگران کشورهای سرمایه داری غربی واسرائیل هست،چون عملا این لوسها هنگام جنگ همه چیز را بسیاردقیق طبق زمان،پروپاگاندا وپولهای کلان حساب میکنند وزمان هم شکستشان میدهد,چون اینهابرای یکهفته یا یکماه یا یک فصل وکه درصورت حداکثریکسال اقتصادشان تا۲۰ستل دچارمشکل میشه وتوان جنگ ندارند(نمونه جنگ اوکراین که روسیه باطولانی کردنش باعث شد صدای غربیها برای کمک مالی وتسلیحاتی به اوکراین دربیاد)
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    فرض کنید داعشی‌ها رفتند فرانسه رو گرفتند و به زنان و دختران تجاوز جنسی گروهی کردند و هزارن نفر از مردم رو کشتند و یه شهر در جنوب فرانسه و یه شهر در شمال فرانسه رو محل اجتماع باقی‌ماندگان این آدمکشی‌ها و زنان و دخترانِ زنده مانده بعد از تجاوز گروهی کردند. مردان فرانسوی از دیگر کشورها اسلحه می‌گیرند و مسلح میشن و عملیاتی انجام میدن برای بیرون کردن داعش از فرانسه. داعش به همون ۲ شهر حمله میکنه و هزاران فرانسوی رو میکشن از جمله ۱۰۰۰ نفر در یک بیمارستان فرانسوی‌ها. بعد داعشی‌ها میان بی‌بی‌سی میگن جنگ رو ما شروع نکردیم، فرانسوی‌ها به ما حمله کردند! ما که در پاریس و مارسی و لیون مشغول کار خودمان بودیم!! زدنِ بیمارستان و ... جنایت جنگی حساب نمیشه!!! فرانسوی‌ها تروریست اند و باید از زمین ما بیرون برن. حالا کودوم احمقی میاد علنی از داعش مفتضح حمایت کنه و بهش کمک هم کنه چون به داعش حمله شده؟! مگر آمریکا و انگلیس و غربِ احمق! صحنه همینقدر روشنه و اسرائیل کارش تمومه و حامیان احمقش که از فضای ذهنی مردمِ جهان عقب موندند و بدیشون علنی شد بازی رو باختند. اگر یه موقع خانواده داعشی‌ها یا خانواده‌هایی که به دعوت داعش و با ویزای داعش و اقامت داعش اومدند فرانسه، توسط فرانسوی‌های فرضا اسیرشده‌ی دوشهر در حمله‌شون به داعش کشته بشن، نظر مردم جهان چیه؟ اگه خود اروپایی‌ها بودند که می‌گفتند تقصیر داعش هست که اونا را سپر انسانی خودش اونجا کرده و تقصیر خود اون خانواده‌ها که با ویزا و اقامت داعشِ آدمکش و متجاوز به دختر و زن اومدن فرانسه. اگه داعشی‌ها بیان خانواده فرانسوی‌ها رو بکشند و ۱۰۰۰ تا کودک رو در چند روز بکشند و ۲ هزارغیرکودک چی؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    اقایون دلار شده ۵۴تومن اقتصاد مملکت ویرونه مملکت داره میپاشه
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    اقایون دلار شده ۵۴تومن اقتصاد مملکت ویرونه مملکت داره میپاشه
  • ایرانی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    هم اسرایل وهم روسیه باید به تجاوزگری خاتم دهند
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 0
    انگار شهادت هم برا مردم عادیه11
  • مرتضی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 1
    دنیا طبق برنامه تنظیم شده ۳ پیش به سوی نظم نوین جهانی 2029 369
  • با همه توان و بی محدودیت آماده باشیم IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    پیش‌بینی الکساندر دوگین اندیشمند روسی از آینده جنگ غزه: ارتش اسرائیل به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه ادامه‌ می‌دهد. اعتراضات فزاینده‌ای در سراسر جهان علیه نخبگان لیبرال طرفدار آمریکای غربی که به اتفاق آرا به نفع اسرائیل ایستاده‌اند، در حال افزایش است. حزب الله درگیر‌ می‌شود و انبوه عرب‌های اردن از حلقه‌های مرزی عبور‌ می‌کنند. ایالات متحده حملات پیشگیرانه‌ای را علیه ایران انجام‌ می‌دهد که به طور فزاینده‌ای درگیر جنگ است و ایران به اسرائیل حمله‌ می‌کند...آمریکا از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی علیه ایران استفاده‌ می‌کند.
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 3
    یه سوال دارم اگر روزی یهودیان به مکه حمله کنند و اونجا را اشغال کنند و کعبه را خراب کنند و یک کنیسه بسازند آیا مسلمانان حق دارند هر زمان که قدرت یافتند حتی اگر هزار سال گذشته باشه دوباره به مکه حمله کنند و یهودیان را بیرون کنند و کعبه را دوباره بسازند
  • مصطفی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 3
    ای کاش جهان اسلام جگر این رو داشت آسمان تلاویو رو ممنوع الپرواز اعلام کنه
  • TR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 4
    رئیس سلزمان ملل دیگه خیلی زنده نخواهد ماند با این اراجیفی که گفت !!
  • جلیل IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 3
    سلام دیگه چیزی از غزه باقی نمانده رهبران حزب االه وحماس .بشینند مثل تسبیح جنازهای مردم غزه را بشمارند .معلوم نیست کی میخوان از جاشون بلند بشن.ممنون
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 3
    خدایا خود به داد مردم فلسطین برس امین
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 3
    سازمان ملل؟! این سازمان بدون اجازه امریکاه هیچ کاری نمیکنه .ملتها مسلمان وازاده ی دنیا باید فشار بییارن که اب،دارو،غذاوسوخت در اختیار فلسطینیها قرار بگیره ✌️✊
  • سربدار IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس