به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

انتقام جنایت دیشب صهیونیست ها در غزه و نظایر آن که با بمب ها و مدیریت آمریکا انجام می شود، به چیست؟
در این که چنین جنایاتی نباید بی پاسخ بماند، تردیدی نیست. اما پاسخ مثلا منحصر در شلیک چند موشک و پهپاد به تل آویو نیست.
قطعا جنایت های اسرائیل و حامی آمریکایی اش، نباید بی مجازات بماند. اما نوع رفتار جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار، قرار نیست صرفا متقارن یا واکنشی باشد.
واقعیت مهم میدان این است که قدرت جبهه مقاومت پیوسته و به شکل یک روند، در حال تصاعد است و دائما هم مجال بیشتری برای زدن ضربات راهبردی فراهم می کند.
متقابلا جبهه استکبار، با وجود انباشت قدرت در گذشته، دائما در معرض از دست دادن گزینه ها و کاهش توانمندی ها هست. به همین دلیل هم به دست و پا افتاده و مرتکب جنایت های فاقد دستاورد راهبردی می شود.
توسل به جنایات بی سابقه، نشانه مهم نقصان گزینه در جبهه دشمن است، ضمن این که حیثیت و اعتبار او را دائما نزد ملت های منطقه و حتی ملت های خود بیشتر زائل می کند. اعتراضات کم نظیر در آمریکا و اروپا و پایتخت های برخی رژیم های همسو، گواه این مدعاست.
نفرت و انزجار و حسّ انتقام از رژیم صهیونیستی و آمریکا باید دائما در قلب ما شعله ور تر شود؛ و شبانه روز هم باید برای این انتقام پشیمان کننده تدارک کنیم و به اجرا بگذاریم.
در عین حال، باید نگاه راهبردی داشت و نه صرفا هیجانی و گذرا. چنان که دو مجاهد حکیم به همه ما یادآور شده اند.
نخست، تعبیر دقیق شهید ابومهدی المهندس که تا روز شهادتش، معمار درناک ترین و مهلک ترین ضربات به اشغالگران آمریکایی بود و در عین حال با دقت تمام گفت: "در مواقع بحران، به عقلی سرد و قلبی گرم نیاز داریم...اگر جای این دو بر عکس شود، هرج و مرج فراگیر می‌شود".
دوم، بیان حکیمانه جناب سید حسن نصرالله، که درباره کیفیت و ابعاد انتقام در تراز خون شهید سلیمانی گفت:
"قصاص عادلانه، ایجاب می کند که شخصیتی همتراز قاسم سلیمانی باشد! چه کسی هست؟! رئیس ستاد ارتش آمریکا؟ وزیر دفاع آمریکا؟ فرمانده‌ نیروهای آمریکا در خاورمیانه؟ چه شخصیتی همتراز قاسم سلیمانی و ابومهدی هست؟ کفش‌ های قاسم سلیمانی می‌ارزد به سر ترامپ و کل فرمانده‌هانش".
با تاکید باید نوشت که انتقام جنایات رژیم صهیونیستی -و آمریکا- در فلسطین، ضرورتی تاخیر ناپذیر است و به فضل خداوند، فرزندان مقاومت همین روزها ضربات دردناکی به آنان وارد می کنند.
همین ضربه دردناک و ترمیم ناپذیری هم که مقاومت فلسطین در جریان "طوفان الاقصی" به رژیم صهیونیستی وارد کرد، بخشی از پرونده انتقام جنایات قبلی بود. (هر چند که برخی افراد، اینجا هم حماس را به خاطر انتقام گرفتن از جنایات پیشین اسرائیل، سرزنش کردند!).
مجازات آمران و مباشران جنایت جنگی اخیر در غزه، قضا شدنی نیست و رزمندگان مقاومت، ان شاء الله از این مسئولیت فوریت دار دریغ نخواهد کرد؛
در عین حال، مجازات نهایی و هم وزن جنایات، نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه است و این مهم به عنوان راهبرد اصلی، مورد اهتمام و اجراست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    16 0
    درسته، آمریکا توی منطقه ما چه غلطی می‌کنه ؟!باید کل منطقه متحد بشه این یانکی فتنه گر رو راه ندن توی منطقه
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 8
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس