قطر: حمله به بیمارستان ها اقدامی خطرناک است

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و آن را کشتاری وحشیانه و جنایت علیه غیرنظامیان خواند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی که به شهادت دستکم ۵۰۰ فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت خارجه قطر ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، آن را کشتار وحشیانه و جنایت علیه غیرنظامیان خواند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: «از جامعه جهانی می‌خواهیم که به مسئولیت خود برای بازدارندگی اسرائیل و ممانعت آن از ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه غیرنظامیان عمل کند».

در این بیانیه همچنین آمده است که گسترش حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مدارس اقدامی خطرناک است که پیآمدهای ناگواری برای امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

همچنین وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را بشدت محکوم کرد.

در بیانیه مذکور آمده است که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، تأثیرات منفی بر امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    محکومیت .محکومیت . محکومیت....که چی بشه مگه شما اعراب بی شرف نیستین که اغوش گرم ننگین تان را بر روی همی جنایتکاران جنگی باز کردین و با رزالت تمام ایران را بارها و بارها دشمن خود خوانید لعنت خدا برا شما باد
  • غزه مظلوم IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    قطر ومصر سعوریها بحرین خود عمان امارات شمائید که به صهیونیستها چراغ سبز داده بودید حداقل وحداقل یه غیرت عربی در خون تان بروز کند الحمدالله که نمی کند. صهیونیستها نجس هستند به هر کشور پا بگذارند نجس میشود. امروز فلسطین است فردا نوبت شما خواهند شد. محکوم کردن و الکی سازمان یافته محکوم کردن به درد فلسطینیها نمی خورد. از پیدایش یهودیان جهان آرام نگرفته است. رواج ربا در اقتصاد- به دار کشیدن و به صلیب کشیدن حضرت مسیح(ع) و شهادت حضرت یحیی(ع) و چندین پیامبران را به شهادت رساندند و تا پیامبر خاتم چه تفرقه ای در مدینه و مکه راه انداخته بودند و شهادت اهل بیت (ع) تفرقه یهودیان بود.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    واقعا خطرناکه.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ملعون بمب ها از کشور شما بارگیری به سوی غزه اشغالی رهسپار میشه
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    دولت های عربی نشون دادن هیچ غیرت و شرافتی ندارن برین بمیرین که مردن به این زندگی ذلت بار شرف داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس