کد خبر 1537389
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
حسین شریعتمداری: روشنگری نباید مانع برخورد با کشف حجاب باشد

افکار عمومی جهانیان هم برای مقابله جانانه با صهیونیست‌های وحشی آماده شده است... و بالاخره همه شواهد حاکی از آن است که روز انتقام نزدیک است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- «‌گیدئون‌لوی‌» خبرنگار و ستون‌نویس مشهور روزنامه «هاآرتص» طی سخنانی که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و هنوز هم بر تعداد چند میلیونی بازدیدکنندگان آن افزوده می‌شود، به نکات مهم و بنیادینی درباره هویت واقعی صهیونیست‌ها اشاره کرده است. گیدئون‌لوی، می‌گوید؛ «‌من می‌خواهم به سه اصل اشاره کنم که باعث می‌شوند ما اسرائیلی‌ها بتوانیم علی‌رغم واقعیت‌های وحشیانه موجود در آرامش زندگی کنیم‌». او سپس، سه اصل یاد شده را این‌گونه توضیح می‌دهد، بخوانید!

اصل اول:«‌اکثر ما اسرائیلی‌ها - ‌اگر نه همه ما- از عمق جان باور داریم که قوم برگزیده هستیم، پس حق داریم هر کاری را که دلمان می‌خواهد، انجام بدهیم‌»!

اصل دوم: «‌ما در اشغالگری رکورد زده‌ایم. اما هرگز در طول تاریخ هیچ اشغالگری وجود نداشته که خود را قربانی معرفی کند! نه فقط قربانی، بلکه تنها قربانی موجود در صحنه! این هم باعث می‌شود ما اسرائیلی‌ها علی‌رغم جنایات هر روزه، بتوانیم در آرامش زندگی کنیم. زیرا باور داریم که قربانی هستیم‌»!

اصل سوم: « اصل سوم که شاید مهم‌ترین و بدترین هم باشد، انسان‌زدایی سازمان‌یافته از غیریهودیان است. غیریهودیان را انسان و بشر نمی‌دانیم که حقوق بشر داشته باشند(!). اگر پوست اسرائیلی‌ها را خراش بدهیم، این سه اصل را می‌توانیم ببینیم‌»!

۲- آنچه گیدئون لوی درباره این اصول از باور صهیونیست‌ها می‌گوید، «‌تحلیل‌» یا برداشت شخصی او نیست، بلکه واقعیتی است که تاریخ چند هزار ساله قوم یهود نیز گواه خالی از ابهامی بر صحت آن است و در کلام خدا نیز بر این واقعیت تلخ تاکید شده است. توضیح آن که، یهودیان (اجداد صهیونیست‌های کنونی‌) ادعا می‌کردند که قوم برگزیده خدا هستند(!) و در پاسخ به این سؤال که خداوند متعال پس از شما اقوام و انسان‌های فراوان دیگری نیز آفریده است.چرا باید از میان تمامی آنها، قوم یهود را برگزیده باشد؟! یهودیان در پاسخ به این پرسش می‌گفتند؛ خدا بعد از آفرینش ما، خلع ید(!) شده و قدرت تغییر آنچه را که پیش از آن اراده کرده بود ندارد(!)

« وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا بَلْ یَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ... و یهودیان گفتند؛ دست‌های خدا بسته است‌(!) و به علت آنچه گفته‌اند لعنت شده‌اند، بلکه دست‌های خدا [‌ید به معنای قدرت است‌] گشاده است‌». (۶۴ مائده‌)

۳- جهان اسلام و به بیان واقع بینانه‌تر، پیروان تمامی ادیان و مذاهب غیریهود (بخوانید غیرصهیونیست‌) با چنین انسان‌نماهای درنده‌خویی روبه‌رو هستند که خود را نژاد برتر تلقی می‌کنند! و فساد و تباهی و قتل عام دیگران را نه فقط مجاز، بلکه «‌تکلیف دینی‌»! خود می‌دانند! موجوداتی با این مشخصات،

- با پوزش از همه سگ‌ها حتی سگ‌های ‌هار!- به سگ‌های ‌هار شبیه‌اند که الزاماً باید در محوطه‌ای حصار کشیده و بیرون از جوامع انسانی نگاهداری شوند! و سلامت جوامع بشری ایجاب می‌کند که در میان مردم نباشند! بی‌حساب نبود که حضرت امام -رضوان‌الله تعالی علیه- اسرائیل را یک غده سرطانی می‌دانستند و تاکید داشتند که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود». و یا به گفته رهبر معظم انقلاب، سگ‌های ‌هاری هستند که به جان مردم مظلوم فلسطین افتاده‌اند...

۴- دیروز رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان مظلوم غزه، فرمودند: «‌اگر چنانچه این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمان‌ها بی‌تاب می‌شوند نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد. این را بدانند. توقع نکنند از کسانی که نگذارید فلان گروه فلان کار را بکند. کسی نمی‌تواند جلوی اینها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند». پیش از این نیز حضرت امام تاکید فرموده بودند: «‌بر هر مسلمانی لازم است که خود را علیه اسرائیل مجهز کند».

۵- دوشنبه‌ شب هفته جاری آقای امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که این روزها در اقدامی انقلابی بیشترین وقت خود را به حضور در منطقه و رایزنی با سران مقاومت اختصاص داده است در مصاحبه با شبکه افق سیما گفت: «‌امروز در گفت‌وگو با برخی وزرای خارجه کشورهای اسلامی به این جمع‌بندی نزدیک شدیم که اگر از فرصت‌های محدود و فشرده‌ای که نزد سازمان ملل است استفاده نشود امکان گشایش جبهه‌های جدید علیه رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است‌». وی تاکید کرد: «‌امروز وقتی از مقاومت صحبت می‌کنیم از مقاومتی می‌گوییم که جنگ‌هایی را پشت سر گذاشتند اما نکته مهم این است که بدترین شیوه برای برخورد را صهیونیست‌ها انتخاب کردند و آن نسل‌کشی کودکان و زنان است. در آمار آمده که بیش از ۷۴۰ کودک تاکنون به شهادت رسیدند در حالی که در اوکراین ۵۹۳ کودک کشته شدند. ما به صراحت به طرف‌های آمریکایی گفتیم و اعلام می‌کنیم که آنان نمی‌توانند همه را به خویشتنداری دعوت کنند اما به طور تمام‌قد در کنار جنایت‌کاران اسرائیلی قرار بگیرند. زمان برای این پیام‌های آمریکا رو به پایان است. من هشدار می‌دهم تا دیر نشده به جای ارسال پیام‌های ریاکارانه کشتار کودکان و زنان را متوقف کنید». وزیر امور خارجه در پاسخ به این سؤال که: آیا ایران وارد جنگ می‌شود؟ گفت: «هر احتمالی متصور است. تاکید می‌کنم که هیچ طرفی نمی‌تواند نسبت به تداوم این وضعیت بی‌تفاوت باشد».

۶- این روزها، دنیا شاهد حضور سردمداران و مقامات آمریکایی و اروپایی در فلسطین اشغالی و اعلام حمایت آنان از نسل‌کشی صهیونیست‌هاست. تا آنجا که دیروز «‌جنت یلن‌» وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که علاوه‌بر کمک به اوکراین می‌توانیم در جنگ اخیر به اسرائیل هم کمک کنیم‌»! و اسپوتنیک، به نقل از یک منبع در پنتاگون اعلام کرد؛ «ایالات متحده یک تیم واکنش سریع متشکل از ۲۰۰۰ تفنگدار دریایی را به سواحل اسرائیل می‌فرستد». بنابراین آمریکا و متحدان اروپایی آن در حالی که دیگران را به خویشتنداری‌(!) و خودداری از ورود به دفاع از مردم غزه دعوت می‌کنند، خود به‌گونه تمام‌قد در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند! از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابله با نیروهای مقاومت شکست سنگینی خورده است و تاب مبارزه با آنان را ندارد، به قتل عام مردم بی‌دفاع در غزه روی آورده است و همه روزه تعداد فراوانی از مردم عادی و زنان و کودکان بی‌پناه را به خاک و خون می‌کشد. بنابراین به وضوح می‌توان دید که صهیونیست‌های خونخوار و کودک‌کش از جنایات خود دست نکشیده‌اند. به بیان دیگر، شرایطی را که برای خودداری از گشودن جبهه تازه علیه اسرائیل در نظر گرفته شده بود، زیر پا گذاشته‌اند با این حال آیا مجوز قانونی و منطقی برای ورود کشورهای اسلامی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراهم نشده است؟!

۷- این کلام از امیرالمؤمنین علیه‌السلام است که در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه آمده است «‌ما غُزِیَ قَومٌ قَطُّ فی عُقرِ دارِهِم اِلّا ذَلّوا... به خدا سوگند هیچ مردمی در دل سرزمین‌شان با دشمن نجنگیدند، مگر آن که به خواری و شکست افتادند». اگر رزمندگان اسلام در مقابل بیش از ۳۰ قدرت ریز و درشت دنیا که در پوشش صدام به مقابله با ایران اسلامی آمده بودند، ایستادگی نمی‌کردند، امروز از ایران اسلامی آزاد و مقتدر نامی در میان نبود. اگر رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق به مقابله با تکفیری‌های داعش که ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل بود نمی‌رفتند، باید در داخل کشورمان به مصاف آنان می‌رفتیم. اگر در سوریه با ائتلاف غربی، عبری و عربی مبارزه نکرده بودیم، امروز ایران اسلامی نیز در معرض دست‌درازی دشمنان بود. امروز هم نیروهای مقاومت در مقابل دشمنان غربی و عبری و عربی از تمامی جهان اسلام به دفاع برخاسته‌اند و انتظار آن است که جهان اسلام نیز به یاری آنان برخیزد...

۸- یکی از ابتکارات بسیار برجسته و تعیین‌کننده در عملیات «طوفان الاقصی»، فیلمبرداری همزمان رزمندگان مقاومت از موفقیت‌های خود در عرصه‌های مختلف عملیات و به تصویر کشیدن حالت‌های ذلت‌بار نظامیان صهیونیست در مقابل حملات برق‌آسای نیروهای مقاومت بود. رزمندگان مقاومت فیلم‌ها و عکس‌هایی که از این صحنه‌ها تهیه کرده بودند را بلافاصله در رسانه‌هایی که در اختیار داشتند و مخصوصاً در فضای مجازی منتشر می‌کردند و از این طریق افکار عمومی جهانیان را از عظمت عملیات طوفان الاقصی و شکست سنگین و ذلت‌بار صهیونیست‌ها با خبر می‌کردند. همین رخداد در ماجرای جنایت‌های هولناک صهیونیست‌ها در بمباران‌های پی‌درپی غزه و قتل‌عام فجیع زنان و کودکان نیز تکرار شده است و در نتیجه، به امپراطوری رسانه‌ای غرب اجازه نداده‌اند مانند دفعات قبل، از این نبرد بزرگ تصویری وارونه و گزارشی معکوس به افکار عمومی جهانیان ارائه کند و بر جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها سرپوش بگذارد. این‌گونه است که این روزها علاوه‌بر ملت‌های مسلمان، شاهد تظاهرات گسترده و در مواردی صدها هزار نفری ملت‌های غیرمسلمان در آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها هستیم. به بیان دیگر افکار عمومی جهانیان هم برای مقابله جانانه با صهیونیست‌های وحشی آماده شده است... و بالاخره همه شواهد حاکی از آن است که روز انتقام نزدیک است. « إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا، وَنَرَاهُ قَرِیبًا... آنها [‌دشمنان] آن روز را دور می‌بینند و ما آن را نزدیک می‌بینیم‌». (آیات ۶ و ۷ سوره معراج‌)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 12
  • alir IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 3
    اسراییل نیز مجبور است امتیازات بیشتری بدهد- توضیح در متن است!!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    9 26
    تو خانه های شیشه ای نشسته اید..شر درست نکنید.
  • US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    4 15
    آقاى شريعتمدارى اميدوارم اين يكى را راست بگوئيد كه ؛آنروز نزديك است؛ منكه باور نميكنم .
  • US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    5 10
    آقاى شريعتمدارى اميدوارم اين يكى را راست بگوئيد كه ؛آنروز نزديك است؛
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    11 27
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      إن شاءالله جان ناقابل و بی ارزشت فدای اربابت اسرائیل
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    9 8
    فقط میدانم منتظر اذن جهاد هستم. آماده برای حضور در فلسطین اشغال شده. وقتی پاهای ما برای نابودی صهیونیسم به خاک پاک فلسطین بخورد فقط خداوند میتواند جلو ما را بگیرد. کاری را میکنیم که تاریخ بر ما نوشته است : محو کردن اسرائیل از صحنه روزگار.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    11 7
    پس کی میخای تنگه رو ببندی؟
    • NL ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      6 4
      خیلی به موقع و با مزه بود
    • خلیلیان IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      کار به بستن تنگه نمیکشه! اربابانت توی فلسطین سقط میشن و نعش کثیفشون به دریا ریخته میشه. البته تو و امثال تو هم میرین لادست همونا!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    19 4
    حاج حسین نکته آخر یعنی فیلمبرداری از جنایات اسرائیل قاتل خیلی مهمه. اسرائیل و آمریکا و اروپا پارسال با توفان دروغ از انترنشنال و "بی بی سگ" یه عده نوجوان رو خر کردن ولی امروز نمی تونن این کار رو بکنن . تلویزیون ما باید به کرات از جوانان غزه بخاد تا منحیث شهروند_خبرنگار از جنایات اسرائیل فیلم بگیرند و بفرستند. این فیلم هارو در دانشگاهها نمایش بدین. توفان به پا کنید. حرومی های بی بی سگ و انترنشنال رو رسوا کنین. اگه حالا نه پس کی؟
  • مسعود دیپلمات IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    10 6
    یهودی ها یکی از اقوام بنی اسرائیل و از نسل تعدادی از فرزندان خبیث حضرت یعقوبع هستند که به تبعیت از وسوسه و نفوذ شیطان ، حضرت یوسف را به قعر چاه انداختند@ پس از کوچ دادن قوم بنی اسرائیل به مصر توسط حضرت یوسف ع، همانهایی که وصف آن رفت، در خفا با فرعونیان و بت پرستان همراهی کردند تا سرانجام با تحریک کاهنان بت پرست، حضرت یوسف را به شهادت میرسانند. @ سیصد سال پس از این واقعه حضرت موسی ع برای نجات اقوام بنی اسرائیل و هدایت فرعونیان، مبعوث و وارد مصر می شود و پس از مدتها کلنجار با فرعونیان و قوم یهود(قبیله فرزندان خبیث و شیطان صفت حضرت یعقوب)، آنها را از رود نیل عبورمی دهد. @ پس از عزیمت حضرت موسی و همراهان از سفر به وادی طور الایمن و اخذ الواح، همان عده از قوم بنی اسرائیل (قوم یهود) به تبع ذات شیطانی خود ، پیرو سامری(گوساله پرست) میشوند و در غیاب حضرت موسیب به جدال با حضرت هارون(برادر حضرت موسی) می پردازند و قصد شهادت ایشان را می داشتند تا آینکه حضرت موسی میرسد و به قائله خاتمه میدهد. گوساله را به دریا می اندازد و سامری را ترد می کند. @ همین قوم یهود بار ها در طول رسالت حضرت موسی و هارون از فرامین الهی سرپیچی و کارشکنی ها کردند تا اینکه سرانجام مورد لعن خداوند واقع و بنا به حکم الهی آواره بیابان می گردند. @ پس از آن تا زمان ظهور حضرت عیسی مسیح، با هر پیامبری که بر آنان و بر بنی اسرائیل وارد شد به مخالفت پرداختند و ظاهرا" توانستند همه را به شهادت برسانند. (غیر از حضرت عیسی مسیح ع). @ قوم یهود تنها قوم از اقوام بنی اسرائیل است که در حقیقت هیچگاه ایمان نیاوردند وهمواره با حکام ظالم وقت برای کسب مقام و ثروت، همکاری و همراهی داشتند تا اینکه در واقع توانستند بقیه بنی اسرائلیان( پیروان واقعی دین حضرت موسی کلیم الله) را به حاشیه برانند .@ همین قوم یهود( که در واقع فرقه ای ضاله را تشکیل داده اند)، با پیامبر اسلام هم به مخالفت برخاستند و فتنه ها کردند. ولی به حول و قوه الهی باردیگرهمگی سرکوب و آواره شدند. @ اکنون نیز کشور جعلی اسرائیل را همین فرقه ضاله (قوم یهود) با نفوذ در حکام سلطه گر، پآمریکا و بریتانیا پی ریزی و ایجاد کرده اند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 4
    بعد از جنایات اینچنینی در جنگ های گذشته و مثل حمله به بیمارستان مگر میشود با اسراییل کنار آمد این رژیم حتما باید نابود شود اما چرا سپاه و ارتش سکوت کرده اند؟ در جنگ بین یک قلدر و ضعیف سکوت یعنی طرفداری از قلدر
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    10 9
    بلا نسبت خوک صهیونیستها از خوک نجس تر هستند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    4 5
    نه بابا
  • مسعود دیپلمات IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    8 7
    یهودی ها یکی از اقوام بنی اسرائیل و از نسل تعدادی از فرزندان خبیث حضرت یعقوبع هستند که به تبعیت از وسوسه و نفوذ شیطان ، حضرت یوسف را به قعر چاه انداختند@ پس از کوچ دادن قوم بنی اسرائیل به مصر توسط حضرت یوسف ع ، همانهایی که وصف آن رفت، در خفا با فرعونیان و بت پرستان همراهی کردند تا سرانجام با تحریک کاهنان بت پرست، حضرت یوسف را به شهادت میرسانند. @ سیصد سال پس از این واقعه حضرت موسی ع برای نجات اقوام بنی اسرائیل و هدایت فرعونیان، مبعوث و وارد مصر می شود و پس از مدتها کلنجار با فرعونیان و قوم یهود(قبیله فرزندان خبیث و شیطان صفت حضرت یعقوب)، آنها را از رود نیل عبورمی دهد. @ پس از عزیمت حضرت موسی و همراهان از سفر به وادی طور الایمن و اخذ الواح، همان عده از قوم بنی اسرائیل (قوم یهود) به تبع ذات شیطانی خود ، پیرو سامری(گوساله پرست) میشوند و در غیاب حضرت موسیب به جدال با حضرت هارون(برادر حضرت موسی) می پردازند و قصد شهادت ایشان را می داشتند تا آینکه حضرت موسی میرسد و به قائله خاتمه میدهد. گوساله را به دریا می اندازد و سامری را ترد می کند. @ همین قوم یهود بار ها در طول رسالت حضرت موسی و هارون از فرامین الهی سرپیچی و کارشکنی ها کردند تا اینکه سرانجام مورد لعن خداوند واقع و بنا به حکم الهی آواره بیابان می گردند. @ پس از آن تا زمان ظهور حضرت عیسی مسیح، با هر پیامبری که بر آنان و بر بنی اسرائیل وارد شد به مخالفت پرداختند و ظاهرا" توانستند همه را به شهادت برسانند. (غیر از حضرت عیسی مسیح ع). @ قوم یهود تنها قوم از اقوام بنی اسرائیل است که در حقیقت هیچگاه ایمان نیاوردند وهمواره با حکام ظالم وقت برای کسب مقام و ثروت، همکاری و همراهی داشتند تا اینکه در واقع توانستند بقیه بنی اسرائلیان( پیروان واقعی دین حضرت موسی کلیم الله) را به حاشیه برانند .@ همین قوم یهود( که در واقع فرقه ای ضاله را تشکیل داده اند)، با پیامبر اسلام هم به مخالفت برخاستند و فتنه ها کردند. ولی به حول و قوه الهی باردیگرهمگی سرکوب و آواره شدند. @ اکنون نیز کشور جعلی اسرائیل را همین فرقه ضاله (قوم یهود) با نفوذ در حکام سلطه گر، پآمریکا و بریتانیا پی ریزی و ایجاد کرده اند.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    اینها همان پیروان گوساله پرستان سامری هستند که لابد خداوند با نجات دادن آنان از دست فرعون با شکاف رود نیل کار خودش را نموده ، سپس علیرغم رسالت موسی علیه السلام و آوردن ده فرمان از جانب پروردگار ، پشت پا زدند و به ترویج افکار خویش با وجود اهل دین خدا و موسی و عمران پرداختند که همچنان این دو گروه از اهل یهود در دنیا حضور دارند و نسبت به اهل کتاب خدا دیگران با پولی که از ربا خواری بدست آوردند توانستند انسان های ضعیف و دنیا پرست و همکار را همراه و تحت تاثیر افکار شیطانی خود نمایند . و اینگونه در حکومت ها نفوذ کنند و با بدهکار و مدیون نمودن آنها انگار صاحب شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس