یحیی گل محمدی و درویش

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شروع مجدد لیگ برتر، قصد دارد با مهاجم جدید لیگ را آغاز کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی توانست در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر سه برد و یک تساوی به‌دست بیاورد که ضعف خط حمله سرخپوشان به یک معضل برای این تیم و نگرانی برای هوادارانش تبدیل شده است.

سرخپوشان در شرایطی در فصل فعلی پنج گل به ثمر رساندند که سه گل سهم مدافعان و دو گل نیز سهم هافبک‌ها بوده است!

حالا مسئولان پرسپولیس قصد دارند تا با خرید یک مهاجم شرایط خط حمله این تیم را بهبود ببخشند تا سرخپوشان با مهره‌های قوی‌تری به رقابت‌های لیگ قهرمانان پای بگذارند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از شروع فصل نقل و انتقالات خرید مهاجم را در دستور کار قرار داد و از ابتدا دو گزینه را به باشگاه اعلام کرد که هیچ یک از آنها نهایی نشد. قیمت بالا و ناکارآمدی در فصل قبل از جمله دلایلی است که پیوستن این دو مهاجم به پرسپولیس را منتفی کرد.

این در حالی است که با توجه وضعیت عیسی آل‌کثیر و آنطور که از صحبت‌های دیروز رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌توان برداشت کرد، سرخپوشان در بحبوحه ضعف خط حمله، نیم‌نگاهی هم بازگرداندن این بازیکن دارند.

گل‌محمدی تمایل داشت تا در شروع دور جدید تمرینات تیمش برای لیگ قهرمانان، مهاجم یا مهاجمان جدید به تیم اضافه شوند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. با این حال، پرسپولیسی‌ها قصد دارند به هر طریقی که شده طی روزهای آتی یک مهاجم جذب کنند تا این بازیکن تازه‌وارد بتواند در شروع لیگ قهرمانان به آمادگی و هماهنگی نسبی با سرخپوشان برسد.

در همین راستا شنیده می‌شود که گل‌محمدی و دستیارانش در حال بررسی نهایی دو گزینه هستند تا اسامی آنها را به باشگاه اعلام کنند. یکی از این بازیکنان سابقه بازی در دورتموند را دارد و دیگری نیز فصل گذشته در لیگ قطر آمار گلزنی قابل‌توجهی داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قرمزته IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    2 6
    فقط ماشاریپوفو میخایم. مهاجمهم وایسه خوبه
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      2 2
      دخالت نکن، مگه به دل شماست؟؟ هرچی مسئولان تیم صلاح بدانند.
    • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      مشخصه که استقلالی هستی
  • مجتبی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    2 3
    عیسی رو بیارید پرسپولیس یاسین سلمانی هم از اول بازی بدین مامه تیام هم بیارید
  • Ti IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 1
    آخه مهاجم میخوای چیکار مثلا دارن رد گم می کنن که ما خودمون همیشه رو پای خودمون ایستادیم ، مهاجم هم داریم ، داورها هر چقدر هم آفساید های ما را نگیرن و پنالتی تقدیم ما نکنن ما میتونیم قهرمان شیم .
  • غلام IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اگه این آدم پول پرستو بیارن یعنی پرسپولیس رو کوچیک کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس