کد خبر 1523570
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
دلخوری علی پروین از یحیی علنی شد/ خوب نیست گل‌محمدی با چند قهرمانی خودش را گم کند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوب نیست یحیی با چند عنوان قهرمانی با پرسپولیس خودش را گم کرده و از پیشکسوتان دوری کند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی از زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته هیچ وقت پیش نیامده که بخواهد صحبتی علیه پیشکسوتی انجام دهد و حتی سعی کرده در مقابل تندترین انتقادات علیه خودش توسط پیشکسوتان سکوت اختیار کند؛ رفتاری که در حال حاضر از او در مقابل صحبت‌های تند بهروز رهبری‌فرد می‌بینیم. شماره ۲۰ سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس در یکی دو ماه اخیر دو مصاحبه خیلی تند علیه یحیی داشته که در نوع خودش جالب توجه است. بهروز اصرار دارد ‌به هواداران پرسپولیس بفهماند که اگر این تیم در چند سال اخیر موفق بوده و فصل گذشته نیز دو جام داخلی را کسب کرده فقط به خاطر داشتن بازیکنان خوب و به نوعی ستاره بوده است. از نظر رهبری‌فرد، پرسپولیس با این نفرات با هدایت ابرام چرخی هم قهرمان می‌شود! البته این ادعای مدافع سابق پرسپولیس به مذاق هواداران سرخ خوش نیامده و آنها در روزهای اخیر سعی کردند حمایت تمام قد خود را از سرمربی تیم داشته باشند.

برای اینکه بازتر به این ماجرا پرداخته باشیم با یکی دیگر از قدیمی‌های پرسپولیس صحبت داشتیم. او درباره این ماجرا گفت: «بهروز و یحیی قبل از اینکه به پرسپولیس بیایند در باشگاه بانک تجارت همبازی بودند. به خاطر همین وقتی در پرسپولیس دوباره با هم همبازی شدند رابطه‌شان خیلی گرم و صمیمی بود. البته یحیی با توجه به‌خصوصیات اخلاقی‌اش با کمتر بازیکنی رفاقت صمیمی داشت و بیشتر سرش به کار خودش بود. الان هم به همین شکل است و او سعی می‌کند با کمتر پیشکسوتی ارتباط برقرار کند. مخصوصا در این چند سال که او سرمربی پرسپولیس بوده تقریبا از همه قدیمی‌های تیم دوری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رهبری فرد: رفاقتی با گل محمدی ندارم/ پرسپولیس با ابرام چرخی هم نتیجه می گیرد

حتی علی پروین هم بابت این مساله از او دلخور است. به هر صورت یحیی سرمربی پرسپولیس است و انتظار پیشکسوتان تیم این بوده و هست که هرچند وقت یک بار او سری به تمرینات تیم پیشکسوتان بزند یا حداقل با بزرگ‌ترهای تیم تماسی بگیرد. مطمئنا یکی از دلایل ناراحتی بهروز از یحیی هم همین مساله است. او هم انتظار ندارد که یحیی تا این حد از پیشکسوتان باشگاه دوری کند. البته من برای اینکه اصل ماجرا را بفهمم با بهروز تماس گرفتم که موبایلش را خاموش کرده بود. این را هم بگویم که بزرگ‌ترهای تیم که نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم چند وقت پیش با افشین پیروانی تماس گرفتند که به یحیی بگوید خوب نیست با چند عنوان قهرمانی با پرسپولیس خودش را گم کرده و از پیشکسوتان دوری کند و بهتر است حداقل وقتی آنها تماس می‌گیرند جواب تلفن‌شان را بدهد.

البته این را هم بگویم که وظیفه درویش است که یک ارتباط گرم و صمیمی بین پیشکسوتان با کادرفنی تیم به وجود بیاورد. همین الان هم باشگاه باید ترتیبی دهد تا رهبری‌فرد و گل‌محمدی اگر کدورتی بین‌شان هست به آن ادامه ندهند و با هم آشتی کنند چون اگر این روند ادامه پیدا کند دودش به چشم پرسپولیس خواهد رفت. عابدزاده هم بهتر است خودش را وارد این ماجرا نکند و سعی کند که آنها را آشتی دهد. البته برخی از علی پروین این انتظار را دارند اما او هیچ وقت خودش را وارد این‌طور مسائل نکرده و نمی‌کند. بهروز بازیکن ۲۰ ساله نیست که علی پروین یا دیگر پیشکسوتان تیم بخواهند او را نصیحت کنند. او خودش می‌داند که چه کار کند.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    13 6
    آیا برانکو که چند فصل سرمربی پرسپولیس بود هر روز با بازیکنای قدیمی پرسپولیس ملاقات یا تماس تلفنی داشت ؟ این حرف و کارها چیه که انتظار دارند کسی که سرمربی استقلال و پرسپولیس می شود باید دل همه کسانی با این تیما تمرین کردن به دست بیاره
  • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    12 13
    وقتی بابا حمیدشون، بابامسعودشون، آقا مهدی تاج و آقاخداداد افشاریان در کنار آقا یحیی هستند دیگر چه نیازی به پیشکسوت وجود دارد!!!؟
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      خود خداوند قهار هم کنار ماست این بندگانش که عددی نیستند.
  • آشنا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    15 7
    هیچ حاشیه ای پیدا نکردید رفتید دنبال خاله زنک بازی برای مرد محترمی مثل اقا یحیی بزارید کارشو بکنه پروین کیه
    • جیم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      مرگ بر منافق مرگ بر اغتشاشگر . رذالت این مردک فتنه گر در فتنه سال قبل و تحریک بازیکنان تیم ملی هنوز از یادمان نرفته . امثال این جماعت الان باید محاکمه میشدند خون شهید عجمیان و شاهچراغ و دیگران بر ذمه همین نامرد و رفقاشه.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      دهنتو ببند .... پروین سلطانه
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      محترم یکی تویی یکی اقایحیی
  • پرسپولیس IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    علی پروین تو چیکاره ی پرسپولیسی..بدردنخور..یحیی بزرگ تیمه،باید بپذیری..هر وقت خیرت رسید بیا طلب کار باش. حاشیه درست نکن..مرد باش کریم باقری رو برگردون
  • قادر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    طرفو تو مراسم فوت پدرش راه ندادن تو انتطار داری شمارو تحویل بگیره خخخ
  • GB ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    آقای پروین بیاره بدهی میلیاردیشو به بیت المال بده باقی مسائل رو بزاره به عهده دست اندر کاران .
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    علی پروین شناسنامه پرسپولیس است
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    منظورش قهرمانی های اسنپی را میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس