کتانجی

گروه‌های ملی‌گرا و طرفداران خانواده معتقدند که راه یافتن جکسن به دیوان عالی، یک پیروزی «نمادین» برای جریان قدرتمندی است که گلوبالیسم سیاسی و مارکسیسم فرهنگی را در امریکا و در جهان دنبال می‌کند.

سرویس جهان مشرق- در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲، جو بایدن، قاضی زن، «کِتانجی براون جکسن» را به عنوان قاضی دیوان عالی به مجلس سنا معرفی کرد. او قرار بود جایگزین استفن بایر، عضو ۸۳ ساله دیوان باشد که در ۲۳ ژانویه استعفاء داد. کتانجی جکسن، چهره‌ی قضایی مورد علاقه‌ی باراک و میشل اوباما بود که در دوران ریاست جمهوری او در سیستم قضایی صعود کرد.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

در رای‌گیری کمیته قضایی سنا (۴ آوریل)، ۱۱ عضو دمکرات به کتانجی رای مثبت و ۱۱ عضو جمهوری‌خواه رای منفی دادند. در نهایت برای رفع این گره قانونی، سنا برای سلب مسوولیت تایید قاضی جکسن از کمیته قضایی، رای‌گیری به عمل آورد که با ۵۳ رای مثبت در برابر ۴۷ رای، این تایید از کمیته قضایی سلب شد و به رای‌گیری عمومی سنا سپرده شد که این رویداد برای اولین بار از ۱۸۵۳ به این سو در سنا رخ می داد.

در روز ۷ آوریل، در رای‌گیری نهایی تایید جکسن برای عضویت دیوان، همان ۵۳ نفر(۴۷ سناتور دمکرات و ۳ سناتور جمهوری‌خواه) که به سلب مسوولیت از کمیته قضایی رای داده بودند، به کتانجی براون جکسون رای مثبت دادند و او به عضویت دیوان عالی ایالات متحده درآمد.  سه جمهوری‌خواهی که رای مثبت به کتانجی دادند(از جمله میت رامنی) به شدت از سوی هم‌حزبی‌های خود مورد شماتت قرار گرفتند.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

اما از زمانی که در ۲۵ فوریه، نام کتانجی جکسن از سوی بایدن برای دیوان عالی اعلام شد، مخالفت‌ها و انتقادات گسترده‌ای نسبت به این معرفی صورت گرفت.

ملی‌گراها و جمهوری‌خواهان مخالفان اصلی این انتصاب بودند و مهم‌ترین دلیلی که برای عدم صلاحیت خانم جکسن عنوان می شد، سابقه تاریک او در مسوولیت‌های قضایی قبلی او در پرونده‌های «هرزه‌نگاری کودکان» و جرایم «پدوفیلی» بود.

برای مثال، مارجوری تیلر گرین، نماینده جمهوری‌خواه ایالت جورجیا در مجلس نمایندگان، در اظهارنظری بسیار تند، سه سناتور  جمهوری‌خواهی را که به کتانجی رای تایید دادند، حامی پدوفیل‌ها خواند.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

گروهی موسوم به «Article III» در آگهی که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، مدعی شد که خانم جکسن، در هنگامی که قاضی دادگاه فدرال بود، به طرز آشکاری نسبت به مجرمان کودک‌آزار و مرتکبان پورنوگرافی کودکان، «نرمخو» و «سهل‌گیر» بوده است. طبق این آگهی، جکسن دست‌کم در ۸ پرونده با چنین اتهاماتی، احکامی بسیار سبک برای مجرمان صادر کرد.  در یکی از این موارد، در حالی که طبق دستورالعمل‌های قضایی، او می توانست مجرم را به ۸ سال زندان بابت بزه ارتکابی محکوم کند، تنها ۳ ماه حبس برایش در نظر گرفت.

در این آگهی، با کنایه به سابقه‌ی کتانجی به عنوان یک کنش‌گر اجتماعی «لیبرال» افراطی، آمده است:

" برای قاضی کنش‌گر اجتماعی از سنخ قاضی جکسن، بیشتر شرایط خوب مجرمان پدوفیل اهمیت دارد، تا امنیت کودکان ما- و به لطف ایشان، این پدوفیل‌ها ممکن است همسایه ما و شما شوند! "[۱]

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

از قضاء همین احکام سبک او در جرایم جنسی علیه کودکان، موضوع اصلی در دو جلسه‌ی ده ساعته‌ی شهادت در کمیته قضایی سنا (قبل از رای‌گیری تایید جکسن برای دیوان عالی) بود. جوش هالی سناتور ایالت میزوری، تد کروز از تگزاس، تام کاتن از آرکانزاس و لیندزی گراهام از کارولاینای شمالی بارها در این دو جلسه این موضوع را به میان کشیدند و جکسن را مورد سوال قرار دادند.

گراهام بعد از جلسه، در گفتگو با رسانه‌ها، پاسخ‌های قاضی جکسن را «طفره‌رونده» دانست و او را متهم کرد که دوست ندارد مجرمان جنسی را زیاد در زندان نگه دارد. گراهام با قاطعیت گفته بود که به قاضی جکسن رای نخواهد داد. [۲]  جالب این که گراهام سال قبل، از صعود کتانجی براون جکسن به ریاست دادگاه استیناف دی سی حمایت کرده بود.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس
حکم‌های صادر شده توسط قاضی جکسن که مورد انتقاد مخالفان عضویت او در دیوان عالی بود

لئو ویکز، فردی که در فوریه ۲۰۱۴، به جرم تجاوز به برادرزاده‌ی ۱۳ ساله خود دستگیر شد، توسط قاضی جکسن تنها به ۱۲ ماه زندان محکوم گردید. تازه او بعد از گذراندن ۵ ماه در حبس، از زندان آزاد شد. در ژوئن ۲۰۱۵، ویکز به همسر برادرش تجاوز کرد! او دستگیر شد، اما در نهایت قربانی حاضر نشد اعلام شکایت کند و با وکیل لئو ویکز به مصالحه رسید. با این حال، منتقدان قاضی جکسن می گویند، اگر او با حکم مورد درخواست دادستان‌ها در پرونده قبلی، یعنی دو سال حبس، موافقت می کرد، ویکز به آن زودی از زندان خارج نمی شد که دست به تجاوز بعدی بزند. [۳]

کریستوفر مایکل داونز، به جرم آزار جنسی دخترخاله‌ی ۱۳ ساله خود، همچنین خرید و فروش فیلم‌های پورن از کودکان(که کم‌ترین آنان ۲ ساله بود!)، دستگیر شد. طبق دستورالعمل‌های قضایی، او بین ۷۰ تا ۸۷ ماه قابلیت محکومیت به حبس داشت. دادستان‌ها برای او تقاضای ۷۰ ماه کردند، اما قاضی جکسون او را به ۶۰ ماه محکوم کرد.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

رایان منین کوپر، به جرم رد و بدل کردن دست‌کم ۶۰۰ ایمیل حاوی ویدیوهای پورنوگرافی کودکان، بازداشت شد. طبق دستورالعمل‌های قضایی او می توانست بین ۱۵۱ تا ۱۸۸ ماه محکوم شود. دادستان‌ها برای او ۷۲ ماه حبس تقاضا کردند و قاضی جکسن او را به ۶۰ ماه محکوم نمود. وزلی هاوکینز، به جرم داشتن ویدیوهایی از پسرانی که مورد تجاوز قرار گرفتند، در سال ۲۰۱۳ دستگیر شد. طبق دستورالعمل‌ها او می بایست بین ۹۷ تا ۱۲۱ ماه محکوم شود، اما دادستان‌ها برایش ۲۴ ماه حبس تقاضا کردند و قاضی جکسن، در اقدامی عجیب، او را تنها به ۳ ماه محکوم کرد! آن‌چه که خشم منتقدان را بیشتر برانگیخت این که، او در هنگام ابلاغ حکم سه ماه، از محکوم بابت مشکلات ایجادشده برایش «عذرخواهی» کرد! [۴]

۶ سال بعد(۲۰۱۹)، وزلی بابت توزیع فیلم‌های پورن کودکان، دوباره بازداشت شد و این بار هم در برابر قاضی جکسن قرار گرفت. قاضی این بار او را به ۶ ماه نگهداری، نه در زندان، که در «مرکز بازپروری اجتماعی» (نوعی مرکز اصلاح برای زندانیان در شرف آزادی برای آماده شدن با هدف ورود دوباره به اجتماع) محکوم کرد. [۵]

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

نیل الکساندر استیوارت، به اتهام نگهداری صدها عکس و ویدیو از تجاوز به کودکان و همچنین آزارجنسی چند کودک بین ۵ تا ۱۱ سال،   توسط کتانیا جکسن محاکمه شد و در حالی که دادستان‌ها برای او ۹۷ ماه حبس تقاضا کردند، توسط قاضی به ۵۷ ماه زندان محکوم شد. این در حالی بود که استیوارت، سه سال قبل‌تر هم به اتهام مشابهی دستگیر شده بود و سابقه‌ی تکرار جرم داشت.

قاضی حافظ حقوق «پدوفیل» ها، محبوب اوباما و بایدن کیست؟+عکس

دنیل سَویج، مردی که در سال ۲۰۱۵، به اتهام توزیع پورنوگرافی کودکان و تلاش برای برقراری ارتباط جنسی با کودکان بازداشت شد و مقابل قاضی جکسن قرار گرفت، در حالی که دادستان‌ها برایش تقاضای ۴۹ ماه حبس داشتند، او را به ۳۶ ماه حبس محکوم کرد. [۶]

به هر حال، این روزها که بحث حمایت تمام‌قد کمپانی والت دیزنی از هویت‌باختگی جنسی و نهادینه شدن انواع انحرافات جنسی به عنوان هویت‌های طبیعی، سر و صدای بسیاری برانگیخته[۷] و از سوی دیگر، در بسیاری از مدارس شهرهای بزرگ ایالات متحده، تحت حمایت سیاست‌های دولت جو بایدن، حتی کودکان تشویق می شوند که واژگان «پدر» و «مادر» را، به دلیل آن چه که «بار تبعیض  جنسیتی»!؟ خوانده می شود، به کار نبرند، [۸] بسیاری از تحلیل‌گران و گروه‌های ملی‌گرا معتقدند که یک جریان جهان-وطنی، ضدملی، خداناباور و ضد سنت‌ها و ارزش‌های خانوادگی در حال از بین بردن «اخلاقیات» در این کشور هستند. آن‌ها ورود کتانجی براون جکسن را، که گویی به عنوان کنش‌گر اجتماعی افکار چپ‌گرایانه‌ی افراطی دارد، [۹] یک پیروزی «نمادین» برای تفکرات سیاسی گلوبالیستی و حاکم شدن نوعی مارکسیسم فرهنگی می دانند.

 

[۱] https://news.yahoo.com/ad-campaign-accuses-judge-ketanji-۱۰۳۰۴۷۴۱۹.html

[۲] https://www.nytimes.com/۲۰۲۲/۰۳/۳۱/us/politics/lindsey-graham-ketanji-brown-jackson.html

[۳] https://nypost.com/۲۰۲۲/۰۴/۰۳/rapist-gets-lax-sentence-from-jackson-then-nabbed-for-sex-assault/

[۴] https://www.factcheck.org/۲۰۲۲/۰۳/the-facts-on-judge-jacksons-sentencing-in-child-porn-cases/

[۵] https://www.dailymail.co.uk/news/article-۱۰۶۷۹۱۹۹/Transcripts-reveal-details-Ketanji-Brown-Jacksons-controversial-sentencings.html

[۶] https://eu.usatoday.com/story/news/politics/۲۰۲۲/۰۳/۲۳/judge-ketanji-brown-jackson-criticized-child-pornography-sentences/۷۱۲۳۳۷۴۰۰۱/

[۷] https://www.washingtontimes.com/news/۲۰۲۲/mar/۱۳/disney-big-pharma-and-medias-war-on-children/

[۸] https://www.zerohedge.com/political/its-ok-say-gay-please-dont-use-offensive-words-boy-or-girl

[۹] https://www.foxnews.com/media/supreme-court-nominee-jackson-far-left-activist-always-has-been-cotton

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    17 17
    بابا یه فکری به حال اقتصاد و گرونی بکنید قاضی آمریکا به ما چه. مرگ‌ بر آمریکا.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      7 10
      بابا به عنتر نشنال بگین یه فکری به حال بدبختیشون تو یمن بیفته، چیکار داره تو ایران چی گرون شده چی ارزون آخه!!!
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      11 9
      بابا مگه از غار اومدی بیرون و از ۸ سال گذشته که مملکت دست همین عشاق سینه چاک آمریکا و غرب بوده و اقتصاد و معیشت مردم رو به عشق بستن به هرقیمت با آمریکا شیطان بزرگ این حال و روز انداختند بی خبری یا از رییسی توقع داری با چوب جادو گند دولت بنفش در این ۸ ساله رو در کمتر از یکسال درست کنه
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      10 7
      یعنی خاک بر سرت کنن که زندگیت از حد حیوانات فراتر نرفته، به جای این که افتخار کنی در کشوری زندگی میکنی که پاکی و نجابت و شرافت بالاترین ارزش محسوب میشه، فقط به فکر چریدن بیشتری
  • FR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 2
    nv tvhksi rhk;kd hc l^gs jhfsjhk ùbqji ùbqj mi f^hd lhl
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    17 0
    فاضلاب جدید!
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    17 3
    اللهم العجل لولیک الفرج _____ مهدی بیا و این‌ مفسدان را از ریشه نابود کن.
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      14 1
      اللهم عجل درسته نه العجل
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    23 2
    تمدن حیوانات بزک شده !
    • ایزا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      20 0
      ححیوانات مگه به بچه ها تجاوز میکنن؟؟ به حیوانات احترام بگذاریم
  • رسول FI ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    10 9
    من نمیتوانم سکوت کنم چرا وقتی از خودمان گناه و جرم انجام میدهند فوری منکر میشوید حذف میکنید واقعیت را حتی نارحت میشویم اگر کسی افشاگری کند! ولی وقتی غریبه همین گناه و جرم را مرتکب میشوند تو بوق و شیپور میکنیم.مگر امکان دارد نوجوانان ایرانی دروغ گفته باشند و بخواهند با آبروی خود و خانواده خود بازی کنند آنهم رفتن مسابقه قران خوانی تو ترکیه ؟!!
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      10 2
      والا واقعیت این موضوع وطنی رو نمیدونم اما پدوفیلها اونور آب کم کم دارن وارد حریم قانون میشن بدون پیگرد!
  • رسول FI ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    دو تا رفیق داشتم یکیشان وقتی شوخی میکردم بر میگشت میگفت یزید تو رشاش تا اینکه یک روز یک سنی اهل الجزایر آمد تو کمپ وقتی بهم معرفی شدیم ما گفتیم رشاش رسول او هم گفت یزید ابو لولو.با دویدن خودم را رساندم به اتاق این دو دوست اهل تشیع گفتم دیگر بهم نگوید یزیدی گفت چرا؟گفتم یک الجزایری آمده اسمش یزید است حالا نخند کی بخند.خخخخخخخخ
  • رسول FI ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 9
    آن زمان این داعشی ها نبودن وگرنه جرأت نمیکردیم از این شوخی ها بکنیم.اینقدر خوانده بودید تو سرمان تو ایران که یزید کافراست ما هم باور کرده بودیم. وقتی آمدم اروپا پر از نام یزید است اهل مراکش الجزایر و تونس خخخخخخخخ
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      4 0
      ... تو روح یزید و یزیدی! باور کردن و نکردن تو چیزی از حقیقت رو عوض نمیکنه!
    • SE ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      6 0
      بالاترش را بگویم. اصلا اسم دو نفر از خود شهدای کربلا یزید است. مثل یزید بن حصین، یزید بن زیاد مهاصر، یزید بن ثبیط قیسی،یزید بن مظاهر اسدیو یزید بن عبدالله مشرقی. رحمت اللهم علیهم. یزید که خودش اسم بدی نیست و معنی بدی هم ندارد و اسمی رایج در عربی بود. مثل خود معاویه یا عمر و... بعدها شیعیان به دلیل اینکه این نام یادآور نام یزید بن معاویه بود از استفاده از آن خودداری کردند. حالا تو یک چیزی یادت داده اند فکر کرده ای همان را باید تکرار کنی.
    • SE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      3 0
      بالاترش را بگویم. اصلا اسم دو نفر از خود شهدای کربلا یزید است. مثل یزید بن حصین، یزید بن زیاد مهاصر، یزید بن ثبیط قیسی،یزید بن مظاهر اسدیو یزید بن عبدالله مشرقی. رحمت اللهم علیهم. یزید که خودش اسم بدی نیست و معنی بدی هم ندارد و اسمی رایج در عربی بود. مثل خود معاویه یا عمر و... بعدها شیعیان به دلیل اینکه این نام یادآور نام یزید بن معاویه بود از استفاده از آن خودداری کردند. اما بقیه اعراب هنوز این اسم را استفاده می کنند. حالا تو یک چیزی یادت داده اند فکر کرده ای همان را باید تکرار کنی.
    • DE ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 1
      مثلا اسم چراغعلی یا نورعلی قبلا ها نفتی بوده الان برق و باطری شده . طرف اسم بچه اش را گذاشته بود رستم میترسید بچه اش را صداش کنه بیاد. اگر هم صداش میکرد بعدش از ترس درمیرفت.اسم همسایه ما ذلفعلی بود ولی کچل بود کلا مو نداشت. کلا اسم را پدر و مادر انتخاب میکنند نه خود فرد.
  • US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    11 0
    باید با افشای این جانیان عادی شدن این مفاسد را جلوگیری کرد واقعا چه دنیای کثیفی شده
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    آن‌ها ورود کتانجی براون جکسن را، که گویی به عنوان کنش‌گر اجتماعی افکار چپ‌گرایانه‌ی افراطی دارد، یک پیروزی «نمادین» برای تفکرات سیاسی گلوبالیستی و حاکم شدن نوعی مارکسیسم فرهنگی می دانند. !!!! ما فقط دشمن لیبرالیسم فرهنگی هستیم.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    17 0
    دمودکرات ها رسانه های جریان اصلی به جز فاکس نیوز در امریکا کنترل میکنن، اکثر فیلم ها و سریال ها کمپانی های سازنشون هم پیاله دموکرات ها هستند، واقعا شیاطین اصلی در امریکا همین اعضای حزب دموکرات هستند که از انواع اقسام سلبریتی، ورزشکار، هنرمند و بازیگر استفاده می کنن، جمهوری خواه هان خیلی کودن تر و ساده تر هستند، پدفیلی بودن یکی از شروط اصلی عضویت در حزب دموکرات هستش، بایدن یکی از پدوفیل های مشهور امریکایه
  • DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    11 0
    مارکس و همفکرانش همگی یهودی بوده اند و در ظاهر بدنبال تقسیم سرمایه و حمایت از کارگران بوده اند ولی هدف اصلی آنها از بین بردن ملیگرایی و آداب و رسوم محلی و اشاعه فساد بوده . این جماعت یهودی همیشه خانواده و جامعه را هدف قرار میدهند . البته بلانسبت کلیمیان ایران .
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    12 0
    نمی دونم تنفرم رو با چه کلمه ای و جمله ای بیان کنم. خدا لعنت تان کند. از رحمت خدا بدور باشید. اتش جهنم برایتان همیشه مهیا باشه.
  • UA ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    حزب دمکرات آمریکا بعد از انتخاب بایدن با اما و اگر های فراوان خودش را وابسته کامل به لیبرالیسم می‌دونه برای همین تمامی مهره های لیبرال و عوامل پیروزی خود یعنی سیاهپوستان و کلا رنگین دوستان را بنوعی عامل موفقیت خودش می‌دونه هر چند کلا دمکراسی بدین شکل تنها ضربات اجتماعی به مردم وارد میکند چون دو حزب باهم قراردادهایی دارند که باعث می‌شود قوانینی مالی هیچگاه توسط یک حزب تنها تغییر نکند و کلا آمریکا همواره دارای زلزله شدید اجتماعی باشد. البته پیش بینی من از حزب دمکرات و آمریکا بسیار تاریک هست چون تغییرات شدیدی که در صحنه بین‌المللی شاهد هستیم باعث تغییرات شگرفی خواهد گردید و البته درگیری اروپا با شرایط جنگ طب دو سال پیش رو آینده مبهمی را برای حزب دمکرات خواهد داشت و اگر حزب جمهوریخواه در کنگره مسلط گردد شرایط بسیار سخت خواهد شد هر چند کلا دمکراسی آمریکایی از اساس دارای مشکل هست ولی پیوند زدن با لیبرالیسم باعث مشکلات فراوان برای حزب دمکرات خواهد گردید. هر چند کل سیستم آمریکا بایستی. تغییر کند تا مردم از این سیستم احمقانه راحت گردند
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    9 1
    کشور شیاطین
  • JP ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    9 1
    خدایا ته این ماجرا کجاست رحم کن
  • JP ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 0
    من ادم جالبی نیستم ولی چجوری یه ادم میتونه انقدر حیون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس