تام کاتن، نماینده تندرو مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه گفت بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران چند روز وقت می‌گیرد و مانند جنگ عراق نخواهد شد.

گروه بین‌الملل مشرقخلاصه اخبار بین‌الملل روز پنج شنبه 94/1/20 به شرح زیر است:

آرشیو اخبار هفته گذشته:

عاملان سعودی تعرض به 2 نوجوان ایرانی دستگیر شدند

بمباران ایران تنها چند روز وقت می گیرد

طی دو روز آینده به یمن حمله زمینی میکنیم

یمن شایسته حکومت ولایت فقیه نیست

انتقال اعضای داعش از سوریه به عراق

واکنش عربستان به اعزام ناو ایرانی به یمن

اسکاتلند خواستار همه پرسی مجدد شد


روزنامه بین الملل مشرق/ایران:

دیدار سید حسن نصرالله با نماینده ویژه ریاست جمهوری ایران

ال‌بی سی لبنان - سید حسن نصرالله پنجشنبه با مرتضی سرمدی نماینده ویژه ریاست جمهوری و هئیت همراهش دیدار و گفت‌وگو کرد. سید حسن نصرالله در این دیدار که حمید فتح‌اللهی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت به بحث درباره مذاکرات بسیار مهم هسته‌ای ایران و پیامدهای آن در صورت حصول توافق نهایی و نیز رویدادهای دیگر منطقه‌ای از جمله یمن پرداخت.

لزومی ندارد که به فکت شیت اهمیتی داده شود

خبرگزاری صدا و سیما-سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در حاشیه مراسم نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای درباره فکت شیت ایرانی که گفته شده به زودی منتشر می شود و در اختیار وزارت خارجه است بیان کرد: روایت ما از بیانیه مشترک اخیر همانی است که در رسانه‌ها توسط دکتر ظریف گفته شد. فکت شیت ما همان روایت است که از دستاورد ما در مذاکرات گفته شده و لزومی ندارد که به فکت شیت اهمیتی داده شود.

رونمایی از دستاوردهای هسته ای در روز ملی فناوری هسته ای

خبرگزاری فارس- در نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای از سه رادیو دارو و نخستین مجتمع سوخت مجازی بومی و یک محصول در حوزه محیط زیست توسط رئیس جمهور کشورمان رونمایی شد.

۱۸ کشور آفریقایی برای کاهش نفت اوپک لابی می‌کنند

عرب‌نیوز- لیبی و 18 کشور آفریقایی که بسیاری از آنها عضو اوپک نیستند،برای کاهش عرضه نفت اوپک لابی می‌کنند. آنها می‌گویند قیمت نفت به حدی پایین آمده است که امکان ایجاد آشوب‌های اجتماعی وجود دارد. اوپک قرار است 5 ژوئن امسال جلسه‌ای با اعضاء داشته باشد و درباره میزان عرضه نفت دوباره تصمیم‌گیری کند. اوپک معمولاً سالانه دو بار برای تصمیم‌گیری با اعضای خود جلسه می‌گذارد.

عاملان سعودی تعرض به 2 نوجوان ایرانی دستگیر شده‌ و به اشد مجازات می‌رسند

خبرگزاری فارس- حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمانگفت:با پیگیری‌های فشرده بعمل آمده، یک مقام عالیرتبه سعودی در دیدار سفیر کشورمان در ریاض اعلام کرد که عاملان تعرض به دو نوجوان عمره گزار ایرانی شناسایی و دستگیر شده‌اند و به اشد مجازات خواهند رسید. معاون وزیر خارجه افزود: در انتظار صدور و أجرای فوری حکم اشد مجازات عاملان این رفتار ضدانسانی مامورین سعودی هستیم. وی تصریح کرد: بدیهی است در صورت عدم اقدام موثر سعودی و عدم تامین امنیت و آرامش کامل زوار ایرانی، تهران در این خصوص تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد.

هشدار باراک به رهبران ایران

سی ان بی سی- ایهود باراک گفت: پنتاگون و نیروهای آمریکایی که تحت حمایت و دستور رئیس‌جمهور آمریکا هستند، می‌توانند ابزارهای بی‌نهایت موثری برای نابود کردن برنامه نظامی هسته‌ای ایران ظرف یک شب ایجاد کنند. وی افزود: ارجحیت بر این است که شاهد پایان مسالمت‌آمیز تهدید هسته‌ای ایران باشیم. نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست به رهبران ایران بگوید یا بلندپروازی‌های هسته‌ای خود را متوقف کند یا وای به حالش!

وزیرخارجه کشورمان با نوازشریف دیدار کرد

خبرگزاری فارس- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که بعدازظهر چهارشنبه وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد و با محمد نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

عربستان به هواپیمای ایرانی اجازه فرود در جده را نداد

خبرگزاری کویت- عربستان سعودی به هواپیمای مسافربری که حامل 260 زائر ایرانی بود، به دلیل نداشتن آنچه آن را مجوز قبلی خواند، اجازه ورود به آسمانش را نداد. مقامات سعودی مدعی هستند که این اقدام را براساس قوانین بین المللی انجام داده اند و تاکنون مقامات تهران واکنشی به این خبر نشان نداده اند. یک مقام آگاه ایرانی با تائید بازگشت هواپیمای مذکور به فرودگاه مبدا (اصفهان) گفته که مقامات ریاض به دلیل اینکه هواپیمای بوئینگ 747 ایرانی فاقد استانداردهای لازم بوده، بازگردانده شده است.

ایران برای صدور انقلاب خود به منطقه برنامه ریزی کرده است

پایگاه اماراتی 24- عبدالله بن زاید آل‌نهیان وزیر خارجه امارات روزچهارشنبه طی سخنانی درباره تحولات یمن گفت که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از جمله امارات حل سیاسی بحران یمن را می‌خواهند اما انصارالله آن را رد می کند. وی در ادامه افزود: اگر سازمان ملل تصمیماتی اتخاذ کند که بر اساس آن همه احزاب سیاسی یمن به پای میز مذاکره بنشینند و منجر به خلع سلاح حوثی‌ها شود، از آن استقبال می شود و چنین تصمیماتی برای ما مهم است. وی با تاکید کرد: مداخله ایران در یمن جدید نیست و همچنان نیز ادامه دارد. وی گفت: یمن ربوده شد و می خواهیم آن را به صاحبش اولا و سپس به دست کشورهای عربی بسپاریم و اگر امروز با یمن نباشیم در آینده پشیمان خواهیم شد. وزیر خارجه امارات همچنین درباره دخالت زمینی در یمن تاکید کرد که ممکن است از هرگونه گزینه نظامی در یمن استفاده شود. عبدالله بن زاید آل‌نهیان تاکید کرد که ایران از سال‌ها پیش برای صادرات و گسترش انقلاب خود در منطقه برنامه ریزی کرده است.

بمباران ایران تنها چند روز وقت می گیرد

واشنگتن واچ- تام کاتن، نماینده تندرو مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه گغفت بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران چند روز وقت می‌گیرد و مانند جنگ عراق نخواهد شد. وی گفت: عادت بد اوباما این است که افراد دیگر را به انتخاب‌های نادرست متهم می‌کند اما او آخرین انتخاب نادرست را هفته پیش، با گفتن اینکه باید با ایران یا توافق کنیم یا جنگ ارائه کرد.کاتن گفت اقدام نظامی علیه ایران مانند جنگ سال 2003 عراق نخواهد بود و در عوض مشابه بمباران چهار روز عراق در سال 1999 خواهد بود که به دستور بیل کلینتون انجام شد.

موفقیت تلاش‌های عمان برای توقف حملات هوایی

پایگاه خبری یمن الان- تلاش‌های عمان برای پایان دادن به حملات عربستان سعودی به یمن نتیجه بخش بوده و طی ساعات آینده احتمالاً آتش‌بس اعلام می‌شود. یک منبع آگاه در این زمینه خبر داده که نیروهای انصارالله و دیگر گروه‌های انقلابی و ریاض درباره شرایط آتش‌بس به توافق رسیده‌اند.

اگر به پایگاه‌های نظامی ایران مشکوک شویم، با مجوز پروتکل الحاقی وارد خواهیم شد

شبکه 2 اسرائیل- بن رودز معاون مشارو امنیت ملی دولت آمریکا می‌گوید که بر اساس پروتکل الحاقی که ایران به آن خواهد پیوست، اگر آمریکا به فعالیت هسته‌ای در پایگاه‌های نظامی ایران مشکوک شود، با مجوز آژانس بین المللی انرژی اتمی وارد آن پایگاه خواهد شد.

جان کری: آمریکا در برابر اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه نظاره گر نخواهد بود

پی بی اس- جان کری، وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت: لازم است ایران بداند آمریکا در برابر بی ثبات شدن منطقه یا درگیر شدن مردم در مرزها ـ مرزهای بین المللی ـ در اقدامات جنگی آشکار نظاره گر نخواهد بود. وی ایران را به اقدامات بر هم زننده ثبات و ناقض قوانین بین الملل متهم کرد و تصریح کرد واشنگتن به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد.

ابراز تاسف ایران از اقدام اتحادیه اروپا در تحریم مجدد یک بانک و چند شرکت ایرانی

مشرق- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام اتحادیه اروپایی در تحریم مجدد یک بانک و چند ین شرکت ایرانی را پافشاری غیرمتعارفبر مواضع غیر اصولی توصیف و آن را سؤال برانگیز خواند. مرضیه افخمبا بیان این ‌که این اقدام سیاسی و خلاف حسن نیت است ، تصریح کرد: در شرایطی که مذاکرات ادامه دارد و تلاش ها برای رسیدن به یک توافق جامع در جریان است، اقدام اتحادیه اروپایی در فضای جدید متاثر از مذاکرات اخیر لوزان غیر سازنده می‌باشد. دادگاه حقوقیاتحادیه اروپا روز سه‌شنبه براساس ارائه زمینه‌های قانونی تازه، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بانک تجارت و 32 شرکت کشتی‌رانی متعلق به ایران را بازگرداند. بنا بر اعلام این دادگاه، حکم تحریم مجدد این موسسات روز 23 مارس اتخاذ شده است. این تصمیم امروز در نشریه رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است.

روزنامه بین الملل مشرق/یمن:

کنترل مرکز استان شبوه به دست انصارالله افتاد

خبرگزاری آناتولی- کنترل شهر عتق مرکز استان شبوه، به دست نیروهای ارتش و انصارالله یمن افتاد. پایگاه خبری یمنی شبوة پرس، صبح امروز خبر داده بود که چیزی تا کنترل کامل شهر عتق به دست نیروهای انصارالله باقی نمانده است و تنها برخی افراد با سلاح‌های سبک در حال مقابله با انصارالله هستند.

ادعای پیوستن موریتانی به عملیات تجاوز به یمن

پایگاه خبری یمنی یمن وویس- هدف اصلی رئیس جمهور موریتانی در سفر ناگهانی‌اش به عربستان، پیوستن به ائتلاف توفان قاطع و شرکت در جنگ یمن است. محمد ولد عبدالعزیز رئیس‌جمهور موریتانی، در سفر چهارشنبه به عربستان با ملک سلمان دیدار و درباره روابط دوجانبه رایزنی کرد. وی در این دیدار از موضع عربستان در جنگ یمن حمایت کرد.

مصر طی دو روز آینده به طور زمینی در یمن وارد عمل می‌شود

خبرگزاری فارس- یک مقام نظامی مصری مدعی شد که طی دو ، سه روز آینده نیروهای زمینی برای حمله به یمن وارد عمل می‌شوند. این مقام مصری گفته که تصمیم در این زمینه(برای حمله زمینی به یمن) گرفته شده است و نیروهای زمینی در روزهای آینده وارد عمل می‌شوند.

انصارالله: رئیسجمهور مستعفی یمن با القاعده همدست است

پایگاه العهد- محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عبدربه منصور هادی رئیسجمهور مستعفی یمن با القاعده هم‌پیمانی دارد و آن زمانی که در صنعاء بود پادگان‌های نظامی ارتش را در اختیار آنها قرار می داد و هنگامی که وارد جنوب این کشور شد مدیریت جنگ و درگیری تحت عنوان دیگر بر عهده گرفت.

ایران اتباعش را از یمن تخلیه نکرده است

العربیه- احمد العسیری سخنگوی عملیات متجاوزانه علیه یمن موسوم به طوفان قاطع اعلام کرد که ائتلاف متجاوز علیه یمن در حرکت کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی مداخله نمی کند. وی همچنین تاکید کرد که ایران اقدامی برای تخلیه شهروندان خود از یمن انجام نداده است.

یمن شایسته حکومتی مدنی است نه ولایت فقیه

امارات 71- انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در اظهاراتی اعلام کرد : یمن شایسته حکومتی مدنی و پیشرفته به دور از تجربه ولایت فقیه است.

روزنامه بین الملل مشرق/عراق:

انتقال اعضای داعش از سوریه به عراق

سومریه نیوز- یک منبع محلی در استان نینوا، امروز اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی گروه داعش، دستور داده است اعضای اروپایی و آسیایی این گروه، از شمال شرق سوریه به شمال عراق منتقل شوند. این مقام عراقی افزود که گروه داعش تلاش می‌کند از طریق انتقال افراد مسلح، پیشروی نیروهای امنیتی عراق در شهرستان‌های الشرقاط و القیاره و الحویجه که سه نقطه مهم برای داعش است، متوقف کند.

تغییر 12 فرمانده در وزارتخانه‌های کشور و دفاع عراق

السومریه نیوز- دفتر اطلاع‌رسانی حیدرالعبادی نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور، مجموعه تغییراتی را در پستهای نظامی در وزارتخانه‌های کشور و دفاع ایجاد می‌کند. بر اساس این بیانیه، این تغییرات و تعدیل‌ها به منظور بالا بردن توانمندی نیروهای مسلح در مقابله با تروریسم صورت می‌گیرد. فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق 12 فرمانده وزارتخانه‌های کشور و دفاع فعال در بغداد و سایر استانها را تغییر می‌دهد.

روزنامه بین الملل مشرق/عربستان:

کسری بودجه عربستان را به استقراض وادار خواهد کرد

پایگاه الشروق مصر- یک شرکت تحقیقاتی اعلام کرد که کسری بودجه عربستان در سال جاری به بیش از پیش‌بینی‌های این کشور خواهد رسید که این کشور را برای اولین بار در طول 10 سال گذشته به استقراض وادار خواهد کرد. شرکت سرمایه گذاری جدوی گزارش داد که کاهش قیمت نفت خام به افزایش کسری بودجه عربستان تا سقف 106 میلیارد دلار منجر خواهد شد در حالی که این کشور کسری بودجه سال جاری خود را تا 36 میلیارد دلار پیش‌بینی‌ کرده بود. این گزارش در محاسبات خود برای پیش‌بینی کسری بودجه عربستان، هزینه‌های حمله این کشور به یمن و احتمال افزایش تولیدات نفت ایران بعد از توافق تهران با کشورهای 1+5 را بررسی نکرده است که قطعا میزان کسری بودجه را افزایش خواهد داد.

واکنش عربستان به اعزام ناوگروه ایرانی به جنوب یمن

روزنامه الریاض- سرتیپ ستاد احمد حسن عسیری سخنگوی ائتلاف عربستان علیه یمن، موسوم به توفان قاطع، به اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آبهای جنوبی یمن واکنش نشان داد. این مقام نظامی سعودی که چهارشنبه در فرودگاه پایگاه هوایی ریاض، در کنفرانسی خبری درباره روز چهاردهم تهاجم به یمن صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره اقدام ایران در اعزام ناوگروه به خلیج عدن گفت: آب‌های بین‌المللی برای همه نیروهای دریایی از جمله ایران در دسترس است اما آب‌های منطقه‌ای، بندرها و آسمان یمن تحت کنترل نیروهای ائتلاف است.

پیام کتبی باراک اوباما به وزیر گارد ملی عربستان

روزنامه عکاظ عربستان- متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز وزیر گارد ملی عربستان روز گذشته پیام مکتوبی از باراک اوباما ریاست جمهوری آمریکا دریافت کرد. جوزف دبلیو وستفل سفیر آمریکا در عربستان پیام مکتوب اوباما را به وزیر گارد ملی عربستان تحویل داد.

روزنامه بین الملل مشرق/پاکستان:

چین در خط لوله صلح به پاکستان کمک می کند

تریبون- قرار است در سفر رئیس جمهور چین به پاکستان که در ماه جاری انجام می‌شود، قرارداد انجام پروژه خط لوله صلح امضا شود. براساس این گزارش کل هزینه اجرایی پروژه در طرف پاکستان توسط چینی‌ها 1.5 میلیارد تا 1.8 میلیارد دلار خواهد بود که بر اساس توافق85 درصد آن با تسهیلات چین تامین می‌شود.

روزنامه بین الملل مشرق/انگلیس:

حزب ملی اسکاتلند خواستار همه پرسی جدید برای جدایی از انگلیس شد

اسکای نیوز- نیکولا استرجئون رهبر حزب ملی اسکاتلند در مناظره‌ای تلویزیونی گفت این حزب می‌خواهد اختیار مالیات و هزینه‌های اسکاتلند با خودش بوده و زیر نظر انگلیس نباشد. در این مناظره تلویزیونی، اعضای حزب کارگر و محافظه‌کار مدعی شدند این اقدام حزب ملی اسکاتلند میلیاردها پوند به اقتصاد اسکاتلند ضربه خواهد زد. استرجئون که در مناظره دیگری گفته بود با وجود آن‌که به نتیجه همه‌پرسی استقلال سال گذشته احترام می‌گذارد، خواستار برگزاری همه‌پرسی دیگری برای جدایی اسکاتلند از انگلیس است.

روزنامه بین الملل مشرق/ترکیه:

تخفیف گازی و حذف دلار از مبادلات تجاری اولویت مهم سفر اردوغان به تهران

روزنامه دیلی صباح ترکیه- به دنبال استقبال گرم رئیس جمهور ایران از رئیس جمهور ترکیه در تهران، اردوغان تاکید کرد که مبادلات تجاری دو کشور دو برابر خواهد شد و ایران برای گاز صادراتی تخفیف خواهد داد.رئیس جمهور ترکیه گفته است که قیمت منصفانه برای گاز طبیعی وارداتی از ایران نخستین اولویت ما بود، هرکسی می‌داند که گاز صادراتی ایران برای ترکیه گرانترین است، ما 85 درصد گاز صادراتی ایران را خریداری می‌کنیم. رئیس جمهور ترکیه همچنین گفت: ما میخواهیم روابط تجاری با ارز دو کشور انجام شود، قراراست مقامات بانک مرکزی ایران و رئیس هالک‌بانک ترکیه درباره این موضوع بحث کنند.

روزنامه بین الملل مشرق/مصر:

حمله تروریست‌ها در سینای مصر 17 کشته و مجروح بر جای گذاشت

اسکای نیوز- حمله گروهک تروریستی انصار بیت المقدس به دو منزل در شمال سینا، در شمال مصر، به کشته و زخمی شدن 17 غیرنظامی منجر شد. تروریست‌های أنصار بیت المقدس با شلیک دو خمپاره به دو منزل مسکونی در روستای الظهیر واقع در جنوب الشیخ الزوید 11 غیر نظامی را کشتند و 6 نفر دیگر را زخمی کردند.

روزنامه بین الملل مشرق/کانادا:

کانادا برای نخستین بار به سوریه حمله کرد

خبرگزاری فرانسه- ارتش کانادا اعلام کرد این کشور نخستین حمله هوایی خود به سوریه را چهارشنبه انجام داده است. بعد از آنکه پارلمان کانادا نقش بیشتر این کشور در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش را تصویب کرد، حمله به مواضع داعش در سوریه بخشی از طرح‌های اوتاوا برای افزایش مشارکت خود در این ائتلاف بوده است.

روزنامه بین الملل مشرق/سوریه:

روزنامه الوطن سوریه- علی حیدر وزیر آشتی ملی سوریه از آغاز فعالیت‌های نظامی در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، خبر داد.

روزنامه بین الملل مشرق/کره شمالی:

اگر یک شعله به کره شمالی اصابت کند از آمریکا انتقام می گیریم

رویترز- کره‌شمالی در آستانه سفر اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا به کره‌جنوبی چندین موشک کوتاه‌-برد به سوی دریا پرتاب کرد. اشتون کارتر روز چهارشنبه در ژاپن بود و روز پنج‌شنبه به کره‌جنوبی سفر کرد؛ انتظار می‌رود در این سفر مقامات دو کشور پیرامون تهدید موشکی و هسته‌ای رو به رشد کره‌شمالی و ارتقای قابلیت دفاعی سئول در مقابله با آن به گفت‌وگو بپردازند. روز شنبه گذشته مقامات پیونگ‌یانگ از آمریکا به دلیل انتقال سیستم دفاعی-موشکی تاد به شبه‌جزیره کره انتقاد و تهدید کرده بودند حتی اگر یک شعله آتش به خاک کره شمالی اصابت کند، از آمریکا و کره جنوبی انتقام خواهند گرفت.

روزنامه بین الملل مشرق/آمریکا:

نمایندگان سنا مصمم برای تغییر در طرح نظارت کنگره بر توافق با ایران

ژاپن تودی- نمایندگان حزب دموکرات سنا مصمم به ایجاد تغییراتی در طرح نظارت کنگره بر هر گونه توافق هسته ای با ایران هستند تا این طرح را به دیدگاه های باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا درباره رایزنی های هسته ای با ایران نزدیک تر کنند.

دیدار وندی شرمن و سفرای اعراب حاشیه خلیج‌فارس با موضوعیت ایران

ویترز- مری هارف» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا امروز هم به میان خبرنگاران آمد و رویکرد واشنگتن در قبال تحولات بین‌الملل را برای آنها شرح داد. وی در خصوص بحث‌های این روزهای کنگره در خصوص ایران، به جلسه استماعی پرداخت که فردا با حضور وندی شرمن و یکی از مقامات بلندپایه وزارت خزانه‌داری برگزار می‌شود و در عین حال گفت که شرمن امروز هم میزبان سفرای کشورهای عضو شورای همکاری‌های خلیج‌فارس خواهد بود و در خصوص ایران با آنها رایزنی می‌کند.

کمیته روابط خارجی سنا سه‌شنبه آینده درباره لایحه نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای ر‌أی‌گیری می‌کند

پایگاه «هیل»- کمیته روابط خارجی سنا قرار است، سه‌شنبه هفته آینده لایحه نظارت کنگره بر توافق هسته ای ایران و 1+5 را به رأی‌ بگذارند.

مونیز: تحریم‌های ایران حدود 6 ماه پس از امضای توافق نهایی رفع می‌شود

رویترز- ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا گفت تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند حدود 6 ماه پس از امضای توافق نهایی برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 44
  • حدحد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    1 0
    خطاب به تام کاتن نماینده آمریکا باید بگم که مالیدی به گوشکوب احمق ...
  • آرمین ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    1 0
    احمق های آمریکایی و اسرائیلی اگر بزرگترهایتان می توانستند و جگرش را داشتند ده پانزده سال منتظر نمی شدند و همان موقع به ایران حمله می کردند ! نفهمی آخر تا چه حد ؟
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    ایرانو بمب باران کنید هیچ مشکلی نیست ولی اگه بعدش یهو اسرائیل و عربستان و امارات و قطر و کویت و سایر گوگولیا با خاک یکسان شدن نگین چرا والا بخدا :))
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    marg bar aamrika
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    باخاک یکسان کردن عربستان وامارات وقطر وتآسیسات نفتی شون یه کمتر از یک ساعت طول میکشه واسراییل رو هم به حزب الله و جهاد اسلامی وحماس میسپاریم ! وناو های هواپیمابر وپایگاههای منطقای تونم به موشک خلیج فارس میسپاریم
  • ابی ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    یمن شایسته حکومتی مدنی است نه ولایت فقیه امارات 71- انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در اظهاراتی اعلام کرد : یمن شایسته حکومتی مدنی و پیشرفته به دور از تجربه ولایت فقیه است در جواب این نادان باید عرض کنم که اولا ولایت فقیه مترقی ترین نوع حکومت داریست و انواع دموکراسیهای پرزق وبرق خارجی مانند سوسیالیزم و لیبرالیزم به آخر خط رسیده اند ودیگر حرفی برای گفتن ندارند و نکته دوم ،این حرفها را اگر مسئول یک کشوری با حداقل هایی از دموکراسی میگفت شایدقابل قبولتر می بود نه از ریزکشوری که اصلا نمی دانندد مردمسالاری ودموکراسی چه هست واگر خوردنیست چگونه باید آن را خورد؟!
  • ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    این تام کاتن احمق یادش رفته تاریخ رو زمانی که صدام حرامزاده هم میگفت 3 ساعته تهرانیم ولی 8 سال طول کشید و به اهوازم نرسید چه برسه به تهران حالا از اون زمان 30 سال گذشته قدرت نظامی ما به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست با زمان جنگ 8 ساله شایدم این تام احمق منظورش اینه که چند روزه تمام پایگاهایشان در منطقه توسط ایران خاکستر میشه
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    یک روزنامه انگلیسی مدعی شده است که رژیم اسرائیل قادر است با کمک بمب‌های الکترو مغناطیسی علیه زیرساخت‌های ایران حملات ویرانگر داشته باشد اسرائیل می‌تواند با استفاده از بمب‌های الکترومغناطیسی و در جریان یک نبرد نظامی شبکه برق سراسری ایران را از کار بیندازد.این روزنامه همچنین در جایی دیگر نوشت: بکارگیری این فن‌آوری جدید از سوی اسرائیل و علیه تاسیسات هسته‌ای ایران این کشور را به عصر حجر می‌برد.
  • قاسم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    در صورتی که آمریکا حمله کند به حول و قوه الهی آسمان ایران گورستان هواپیماهای پیشرفته آنان خواهد شد.
  • اصلاح طلب امت جدش ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    آقای ایهود باراک یه نگاه به خودت و زمین های غصبی تون بکن . آفتابه دزد حقیر شما و دنیاتون توی 70 سال اندازه ی یک استان ایران رو نگرفتید ... رهبر کشوری که تهدید کردی پیر زن و کودک غزه نیست که نماد قدرت ارتش شمابودند . بچه گانه حرف نزن آقا مایه ی مزاحی !
  • ناصر ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    دقیق نگفتی چند روز ؟!
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    از مشرق مزخرف تر بازم خودتی مشرق! معلوم نیست گرایشت به چه سمتیه هدفت چیه ................
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    به یک پیرزن گفتند چند سالته؟ گفت 14 سال و جند هزار روز . حالا این امریکایی احمق حتما منظورش چند هزار روز هست. جرات دارید به ایران نزدیک شوید. سی و پنج سال پیش طبس قبرستان شما شد حالا که ما خیلی قویتر از انموقع هستیم.
  • ایران ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    برو بزار باد بیاد
  • علی ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    برای ما هم شخم زدن اسرائیل یه صبح تا ظهر بیشتر طول نمیکشه
  • غلامرضا ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    آقای تام کاتن این غلطهایی که کردی در مورد ایران صادق نیست ما مثل شما ترسو و بی عرضه نیستیم که تا تقی به توقی خورد میدون رو خالی کنیم آخرین بارت باشه که از این زر های اضافی زدی حال برو کوچه خودتون با بچه ها بازی کن شلوغ نکنی ها میام گوشتو میکشم آفرین!
  • ابراهیم غلامپور ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    ديگه صبر ما هم به سر امده فقط حمله کن ببین چه بلایی سر تو هم پیمانانت بیاریم دیگه آرزوم حمله شما وحشی ها ،و فرمان جهاد سید علی است ،سرباز کوچک شرق ایران پاک
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    یه صبح تا ظهر هم نه هفت دقیقه فقط
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    تو برنامه ریزیت رو رو همون دو سه روز کن خخخ
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    شهادت افتخار ماست
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    به امید نابودی اعراب وهابی
  • محسن ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    زدن پایگاه های آمریکا در منطقه کمتر از 2ساعت طول میکشد
  • حاجوی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    آقای تام کاتن ، ماه بذر افشاند و سگ عو عو کند .
  • مهدی ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    این رژیم اشغالگر قدس که رجز میخونه خیلی مضحکه.مورچه چیه که کله و پاچه اش به حساب بیاد .واقعا اینا چقدر احمقند .
  • زهرا ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    با اذن رهبرم....از جانم بگذرم....در راه این حرم....در راه یار یا حیدر گویم ....شمشیری جویم.... اندازم لرزه ...بر جان کفار
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خطاب به نماینده آمریکا :فقط کافیه به ایران چپ نگاه کنی ...اونوقت پایتخت ایران تل آویو میشه
  • جعفر ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    در صورت حمله؛ بحرین و افغانستان که در زمان قاجار از دست رفت و قطر و امارات و کویت و بخشهای نفت خیز عربستان بخاک میهنی ایران الحاق خواهند شد و شر ام الفساد عربستان از سر سوریه و عراق و یمن کوتاه خواهد شد. اسرائیل گوگول هم با زدن دیمونا خود به خود به ماسه بادی تبدیل خواهد شد.
  • سید حسین ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخ مردم از خنده...........تو دیگه چرا باور میکنی
  • سعید ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    به فرموده امام عزیز ما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند - و ما هر روز که می گذرد بهتر معنی این حرف بزرگ را می فهمیم.
  • ارشام ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    هیاهوی شماخارجی ها دیگربرای جوجه ترساندن هم بدرد نمی خوره ، وبایدبدانیداگریک ایرانی درخاک ایران زنده بماند انتقام ایران راازکل جهان خواهدگرفت
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    حاجی به عوض اینکه ناو بزند و امثال این جور کارها باید با عواملش در درون امریکا مراکز حساس نیروگاهی و سد و تاسیسات دیگر نظامی را بزند تا دشمن هم بترسد و حساب دستش بیاید وگرنه زدن ناو از عهده هر کسی بر می اید. اصلا نباید موشک بزند چون موشکها را در هوا میزنند یا اینکه برود در کوبا مقر نظامی ایجاد کند و دشمن را در کنار مرزهایش بترساند.
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • مسعود ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    به فرمایش امام خمنینی(ره)ماکمربندهارامحکم بسته ایم وهمه چیزبراعملیات آماده است.
  • علی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    بنام خدا اتشا الله به زودی اسراییل کودک کش راباخاک یکسان می کنیم .همچنیین عربستان و امریکاه کثافت وکافر را توسط نیروهای بسیجی.مرگ بر اسراییل مرگ بر عربستان مرگ بر امریکاکثیف
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    اگه ایران به عصر حجر برمیگرده ما هم کاری میکنیم که اسراییل به عصر یخبندان و شایدم زمان انفجار بزرگ برگرده خخخخخخخ
  • مسعود ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خدا وکیلی راست گفته بچه مردم .بمباران ایران بیشتر از یک روز طول نمی کشه دوست داره مثل این احمق نتانیاهو نقاشی بکشه .بذارید تو حال خودش باشه توهم زده
  • کاکزو یوگا ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    رفقا جون من مثبت منفیها رو داشته باشین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    به آقای تام کاتن بفرمایید با حمله به ایران جنگ جهانی سوم شروع و کلیه کشورهای عربی مثل امارات متحده عربستان سعودی اسرائیل به حول قوه الهی با خاک یکسان خواهند شد.
  • سلمان ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    تام کاتن غلط اضافی کرده جرات دارن به ایران چپ نگاه کنن ایرانی ها که عرب وهابی بی غیرت نیستن علی دورانشان را تنها بگذارن درسی بهشون می دیم که برن دنبال گاو چرانی خودشان
  • مجتبی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    من از زندگی فعلی رضایت ندارم ولی در صورت کوچکترین حرکت اضافه از سمت آمریکا حاضرم جانم را فدای یه دونه ماسه خلیج همیشه فارس نمایم
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خخخخ بزنم دهنش
  • علی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    زرشک
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    اگر بمباران کند ما هم فقط ناوها را میزنیم؟؟؟
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    دقیقا کجات سوخت منافق عزیزدل آمریکا؟
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    زدن به کاهدون
  • محمد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    داداش اون یکی ها هم به سخن اون یارو قرقاش منفی دادن. شما قدر مطلق رو حساب کن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    فکر نکنم پایگاه هاشون رو خاکستر کنیم! همشون رو سالم می گیریم. مخصوصا اون ناو هواپیمابرشون بدجوری دل من رو ربوده. ملس برا گرفتن
  • سجاد ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    رهبر معظم انقلاب اسلامی: اگر آمریکایی ها می خواهند در قعر اب های نیلگون خلیج فارس مدفون شوند بسم الله.. 2-کوچکترین وراجی اسرائیل برابرست با:با خاک یکسان شدن تل آویو و حیفا رئیس مجلس شورای اسلامی:اگر آمریکا می خواهد فرزند ناخلف خود را روی ویلچر تحویل بگیرد ما آماده ایم
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    داداشا مهندس برق قدرت صحبت می کنه: چاییدن هیچ غلطی نمی تونن بخورن. بهای اون کار سنگین تر از این حرفاست
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    داداش به آسمان نمی رسن. همون پایگاهشون رفتن به درک
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    داداشا من از طرف ایشون عذر خواهی می کنم.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    براستی وجود این جوجه سناتور احمق و مانند اون برای دشمنان آمریکا یک نعمت است !!! طرف چقدر باید پرت باشد که اینگونه سخن بگوید ! شاید بمباران ایران تنها چند روز وقت ببرد ولی پیامدهایش چند سال برای شما وقت و هزینه خواهد داشت ؟!! عراق را که همه جهان را هم بسیج کردید کمتر از یک ماه گرفتید ولی تازه پس از اون جنگ چند ساله اش آغاز شد که سرانجام هم شکست خوردید و دمتان را گذاشتید روی کولتان و گریختید -بازهم باید گفت بودن این دشمنان نادان که برای خوشرقصی اسراییل و عربها هر چیزی میگویند برای ایران نعمتی بزرگ است !
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    تام کاتن احمق دکمه شروع جنگ دست شماست دکمه پایان دست ماست. آخر سر کلش ماس ماس
  • سجاد ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خاک تو سر اون روزنامه انگلیسی که روز به روز داره به حماقت مردم خودش اضافه میکنه!!!! به اون روزنامه ی انگلیسی که این ادعا رو کرده بگید اسراییل اگه یه همچین کاری میتونست بکنه با خفت از حزب الله و بچه های غزه شکست نمیخورد که بعدش توی دنیا عرض و ابروش بره!!! حالا میخوان با این حرفا مثلا ابروداری کنند!!!
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    منم مثل توام حالم دیگه از امریکا و هم پیمانانش بهم میخوره دوست دارم جنگ شه آقا حکم جهاد بده تا دهن اینا رو صاف کنیم
  • حمید ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    احتمالا ایزولایفش کرده بودند از ترس
  • حسن ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    1 0
    قابل توجه سران احمق اسرائیل شخم زدن سراسر اسرئیل برای نیروهای ایران 2ساعت بیشتر طول نمیکشد مرگ براسرئیل امریکا عربستان انگلیس
  • محمود ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    کاشکی همه چی به همین سادگی بود که تومیگی پسرشجاع
  • جواد علیمحمدی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    باید گفت هواپیماهایی گه میان برای بمباران اگر سالم برگردن پایگاهی برای نشستن ندارن
  • ناشناس ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 1
    ایرانی باغیرته راست میگن شروع کنن ایران امروز زن ومردش محکم وایسادن ترسی از کسی هم به دل ندارن،این آقا هم قرصای بنفشش رو زیاد خورده توهم زده ازش نگیرین گول وراجی اسراییلا روخورده
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    کل فلسطین اشغالی رو با یک جنگنده در عرض 100 ثانیه میشه طی کرد فقط 100 ثانیه . توهم شدید زدن این اسرائیلی های غاصب
  • امیر ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    اگر به این سادگی است چرا عربستان را نمی زنید توی دنیا ابرومان را بردند
  • شهید ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    خطاب احمق ها بچه جون شما که تو نواره غزه اش موندین با چند موشک فجر 5داشتین نابود میشدید شما جرات نگاه کردن به لبنان رو ندارید چه برسد به ایران فقط هفت دقیقه به بعد حکم جهاد رهبر اسرائیلی وجود نخواهد داشت
  • ناشناس ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    واقع بین باشید رجز نخوانید صدام هم کویت را استان نوزدهم خود اعلام کرد وحتی اشغالش کرد اما نتیجه کار ........
  • حسین ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام به ملت با غیرت ایران با خوندن نظراتتون به خودم میبالم که در بین شما زندگی میکنم اینکه همیشه طرفدار حق و حقیقت هستید افتخار بزرگی است و مطمئن باشید نتیجه این استقامت را خواهید گرفت و اون نابودی تمام شیاطین جن و انس است به دست شما ایرانیها انشاءالله
  • حسین ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام به ملت با غیرت ایران با خوندن نظراتتون به خودم میبالم که در بین شما زندگی میکنم اینکه همیشه طرفدار حق و حقیقت هستید افتخار بزرگی است و مطمئن باشید نتیجه این استقامت را خواهید گرفت و اون نابودی تمام شیاطین جن و انس است به دست شما ایرانیها انشاءالله
  • حسین ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام به ملت با غیرت ایران با خوندن نظراتتون به خودم میبالم که در بین شما زندگی میکنم اینکه همیشه طرفدار حق و حقیقت هستید افتخار بزرگی است و مطمئن باشید نتیجه این استقامت را خواهید گرفت و اون نابودی تمام شیاطین جن و انس است به دست شما ایرانیها انشاءالله
  • ناشناس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام دم همه تون گرم نظرا توووووووووووووووووووووووووووووووووووپ بود باریکلا ایران و ایرانی خداییش ما باهوش ترین و با غیرت ترین مردم جهانیم خدا شاهده دیگه خسته شدیم غلطی از آمریکا سر بزند آخرین جنگ جهانی حق رو آغاز میکنیم
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    مردم ايران با شجاعت از كشور خود دفاع مى كنند ايران كشور تو سرى خورى مثل عراق و افغانستان نيست و يا مثل عربستان براى ثبات خود باج نمى دهد و مثل هميشه مقتدرانه از حقوق خود دفاع مى كند جنگهاى امريكا در جهان همه و همه غلط اندر غلط بوده و نتيجه ايى جز بحرانى تر و پيچيده تر كردن اوضاع ندارد و چه بسا اين بحران ها و وضعيت خطرناكى كه امريكا بخواهد بوجود بياورد به خود ايالات متحده نيز سرايت كرده و امريكا را در شرايط سختى قرار دهد لذا اين جنگها به ضرر همه كشورها خواهد بود.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    مشرق بعضی کشور ها به دنبال ساخت بمب های الکترونیکی هستند ایران در این زمینه هیچ فعالیتی ندارد باید در این زمینه تحقیق و توسعه داشته باشیم
  • M 2 L ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    مقام معظم رهبری: اگر غلطی از شما سر بزند, جمهوری اسلامی, تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
  • جهان ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    گوش به فرمان آقاهستىم
  • علی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    دوستان عزیز به این کاتن خرده نگیرین لطفا بچست هنوز دهنش بو شیر میده خامه خخخخخخخخ
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    فعلا كه به جاي چند روز بيشتر از سيزده هزار و چهارصدروز (از شروع انقلاب جهاني اسلام در ٢٢ بهمن ١٣٥٧) بهتون وقت داديم ولي هيچ غلطي نتوانسته ايد بكنيد
  • حسن ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام دوستان آیا این نظرات کشورهای غربی، فلسطین اشغالی و عربستان هم میخونن؟؟؟ کاش میشد اونا هم ببینن این نظرات.
  • زهرا ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
  • فیروز ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    عملیات طبس یادش رفته که فقط ازپس شن ها برنیامدند وعذاب الهی بر آنها نازل شد علاوه بر این شما شروع کننده هستید پایانش را ما مشخص خواهیم کرد که یک من شیر چقدر کره دارد
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    اشد مجازات تنها فایده نداره باید تاوان مالی این عمل را هم بدهند .در ضمن از اون کارمند قاتل سفارتشون در تهران چه خبر.؟
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    جناب محمود اصلا ساده نیست ولی یه چیزی رو شما نمیدونی اینکه ما خدا رو داریم منبع قدرت کافیه باورات قوی باشن
  • الهام ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    آقایون داداشام ! آینده باس ماس یعنی کلش ماس ماس :دی
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    محمود جان کسی از سادگی حرف زد / تقسیم کاره عزیز . میخوای مخالفت کنی یکمم عاقلانه صحبت کن
  • ال ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    شما که عرضه انتشار نظرات رو ندارید و میترسید میخواید با امریکا بجنگید! توی خونه خودتونم از موش میترسبد حتما!! یک مشت ترسوی عقده ای سانسورچی!! شما دو ساعته با دو تا بمب اتم و مرگ میلیونها نفر کارتون تمومه! ....
  • سیستانی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    ایران بدون حمله به کشورها،دوستدارانش راپیداکرده است!قرنهاست عربستان درهمسایگی یمن میباشدواگرخوی ومنش اسلامی وانسانی میداشتند،بایدتاکنون فکروایده مردم یمن به سمت انها گرایش پیدامیکرد!حال به زورسلاح وسرنیزه تصمیم گرفته اندملت یمن را ازراه اهلبیت س بازگردانند!محال است وخوشبختانه باعث اتحادوهمدلی بین همه اقوام وقبایل یمن دربرابرحمله نظامی عربستان به یمن شده است!واقعا به تدابیر سیاسیون خام عربستانی بایدخندید!انگلیس هم انهارامسخره میکندتا سلاح به عربستان بفروشدوهمچنان نفت مجانی ازان کشورببرد!!امریکاهم به سرمایه هایی که عربهادرکشورشان انبارکرده اند،نیازداردوفکرمیکنم عاقلان امریکا خوب درک کرده باشندکه رییس جمهورفراری یمن اگرذره ای جایگاه اجتماعی دریمن میداشت،هرگز به عربستان فرارنمیکردواکنون نیز مالیدن سرخی وماتیک برصورت یک فراری مرده فایده ای ندارد!!
  • پسر ایرونی ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اجازه هست؟ دوباره این بچه ننه ها سر و صدا كردن؟ بهشون بگین خفه شن تا پا نشدما! ینی میخوان حمله كنن؟آخ جون دلم واسه هواپیما تركوندن تنگ شده!!!
  • هما ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    این ها همه خوراک تبلیغاتی است و من هم پیشنهاد میکنم که سناتور کوتاه پایه امریکائی با اربابشان یکجا و در یک بشقاب مشترکا شکر میل کنند
  • هما ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    داداش محمود گلم. در رزمایش ها پیام اقتدار را ندیدی ؟؟ ولا تهنوا و لاتحزنوا انتم الاعلون ان کنتم مومنین( و شما سست و غمگین نشوید اگر اهل ایمان هستید) و ما در یک کلمه ملت شجاع داریم . مرگ یر امریکا
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    به همین سادگی... به همین خوشمزگی...
  • هما ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    ناش ناش جان مشرق حقیقت را می نویسد عزیزم اگه توان شنیدن حق را نداری نخوان عزیزم . نخوان گلم . نخوان جگر.
  • هما ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    این سناتور کوتاه پایه امریکائی حتی سخنان رئیس جمهور خودشان هم یادش رفته همین هفته اقای اوباما اظهار داشت : ملت ایران ملت مقاوم هستند که هشت سال جنگ را پشت سر گذاشتند> اشاره به این که در هشت سال جنگ ماهم که کمک میکردیم نتوانستیم ملت ایران را به زانو در بیاوریم انوقت این مقام دون پایه چه شکری میل میکنند>
  • هما ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اقا مجتبی . منظورتان این هست که شاید اختلاف عقیده در داخل داشته باشیم ولی در مقابل دشمن مشت واحد هستیم
  • هما ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    این ها که منفی میدهند منظورشان این هست که دهنش نزن. به چشمش بزن که کور شوند. اکه این باشه منهم منفی میدهم؟؟؟
  • سمیه ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    پیروزی مال ماست طبق سوره اسرا ما اسراییل را نابود میکنیم
  • نوروزی ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    یکی به این نماینده تندرو .... مجلس سنا بگوید .... بس است چنان درسی را به شما ها می دهیم که در تاریخ امریکا ثبت کنند تا برای نوها ونبیره ها یتان تعریف کنید ....
  • علی ایمانی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مه نور می فشاند و سگ بانگ میکند مه را چه جرم خاصیت سگ چنین بود
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اقا جون من تل اویو میخوام . تورخودا حکم جهاد بدید
  • سید فاطمی ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    دلم لکزده برا سقط کردن وهابی های کافر خدالعنتشون کنه ماجونهای حزب الهی آماده ی جنگوجهاد یم کافی حضرت آقا امر کنه نوکریشو میکنیم بدر وخندقی دیگری بپامیکنیم
  • كامي ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    همه خوب گوش كنن ميخاي بجنگي بمباران كني ..هر كاري خواستي انجام بدين ...فقط به ناو هواپيمابر چپ نگاه كنيين با من طرفين ....اخه ميخوام انو سالم بگيرم به بچه ها قول دادم ببرمشون جريره مالديو غواصي...
  • سید ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    موشک بارون چندهزاری اسرائیل جونتون وعربستان جونتون و..هم توسط سایت موشکی ایران هم چنددقیقه بیشترطول نمیکشه! پس تام کاتن لطفا"خف بیمیر
  • آرش آذر ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    منفورترین و اعصاب خردکننده ترین کلمه ای که تا حالا شنیدم اینه ( تمام گزینه ها روی میزه ) گنده تمام این کشورهای هارت و پورت کننده آمریکاست که الان چندین ساله تو عراق و افغانستان و جاهای دیگه ای که خیلی خیلی خیلی از ایران ضعیفتر هستند زمینگیر شده به خدا اگه اعتماد به نفس و روی اینها رو من داشتم الان واسه خودم کسی بودم
  • سید ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    موشک بارون چندهزاری اسرائیل جونتون وعربستان جونتون و..هم توسط سایت موشکی ایران هم چنددقیقه بیشترطول نمیکشه! پس تام کاتن لطفا"خف بیمیر
  • آرش آذر ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    وای سریع پاشیم بریم موتوربرق و شمع و چراغ شارژی بگیریم
  • مرگ بر آمریکا ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مثل اینکه این آمریکایی ها حوس نامه کردند بعد از اون دسته گلی که اب دادند برید به جهنم
  • شاهد ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    بابا این یارو کاتن خیلی خره ،تعجب میکنم چطور مردم امریکا مملکت خودشونو دست یه مشت الاغ دادن،زیرمیزی هارو ازاسراییل اینا میگیرن ، خسارت شو مردمشون ،آهای یارو کمتر زر بزن.
  • ایمان ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    امام بیان کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اوباما به تو هشدار میدم تو و سگهای دورهگردت هیچ غلطی نمی تونین بکنین ما همه جوانان ایران برای حمایت از کشور و رهبر ایستاده ایم این پیام منه به سگ کثیف آمریکایی
  • ایمان ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    داداش آمریکا اگه نمی ترسید فقط حرف نمی زد من یکی خداوکیلی اولین نفرم برای جنگ با آمریکا
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    کسی نیست به تام کاتن بگه اونوقت دهن سرویسه....
  • ایمان ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    امام بیان کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اوباما به تو هشدار میدم تو و سگهای دورهگردت هیچ غلطی نمی تونین بکنین ما همه جوانان ایران برای حمایت از کشور و رهبر ایستاده ایم این پیام منه به سگ کثیف آمریکایی
  • علی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    اسرائیل اگر بمب الکترومغناطیسی داره که همه تجهیزات الکتریکی مارو از کار میندازه پس چرا تا الان حمله نکرده ؟ منتظر چیه ؟ زود حمله کنه دیگه خسته شدیم از این همه آرامش .
  • محسن ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    به این حرفا نمیخورید که بخواید به ایران چپ نگاه کنید واسه کل کشور فاسد وفاشیست شما یه حاج قاسم سلیمانی بسه به خدا تیکه تیکتون میکنه
  • آرش آذر ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    در اینکه آمریکا از نظر نظامی خیلی پیشرفته و قویه هیچ شکی نیست اما حس وطن پرستی ما میگه جرات حمله به ایران رو نداره در ضمن در طبس طوفان شن باعث شکست آمریکایی ها شد نه قدرت نظامی ما که حالا قویتر از اون موقع هم شده باشیم
  • جانم فدای وطنم ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    آمریکا باعراق به ایران حمله کرد وهشت کشور بزرگ.دنیاهیچ غلطی نخوردن حالا باعربستان چیکارمیخوادیه مسلس به من بدین تنها پدرشونو دربیارم ایران ای سرایه امید
  • شهاب ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    چقدر پول گرفتی و میگیری؟ میشه بفرمایید ارباباتون تا حالا چرا حمله نکردند اگر با دو تا بمب کارمون تموم میشه؟
  • حمید ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    محمود میدونم چی میگی آمریکا کم قدرتی نداره همه هم میدونن ولی در صورت بروز مشکل ایران میتونه برای آینده غرب و متحدانش مشگل جدی رو پیش بیاره
  • حميد ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اوباما را زانو زده همچون والرين امپراطور روم در طاق بستان كرمانشاه به نقش ميكشيم (اينجاايران است)
  • محمد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    به تام کاتن نماینده آمریکا باید بگم زياد ضر ضر نكن واسه ما اشغال كردن امريكاو اسراييل سه سوته
  • i love iran ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    پرچم ایران بالاست
  • صفدر ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    ببین چرا بچه بچه حرف می زنین
  • رسول ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر در ایران ی مقدار در فکر مردم باشند هیچ قدرتی نمیتواند به ایران چپ نگاه کند هر جوان ایرانی مساویست با هشصد نفر خارجی
  • رسول ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر در ایران ی مقدار در فکر مردم باشند هیچ قدرتی نمیتواند به ایران چپ نگاه کند هر جوان ایرانی مساویست با هشصد نفر خارجی
  • محسن ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام بچه ها هیچ قدرتی نمیتونم مقابل ایران وای یسته به دو دلیل یک ایران دستگاه سایر ماتیک داره یعنی چی یعنی اینکه اگر کشوری قصد تجاوز داشته باشد ایرا کل رادار برق وگاز اون کشور به کل قطع میکنه وعرض دوروز اون کشور باخاک یکسان میکنه درضمن بچه هافرمانده سپاه سال 87 گفت ایران ثانیه یه موشک میزنه یعنی در یک دقیقه 660 هزار تا حالا خودتون قضاوت کنید؟؟؟؟
  • رسول ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    فقط یک گلوله به ایران شلیک شود فقط یک گلوله کشور مبدا را با خاک یکسان خواهم کرد دیگر برایم مهم نیست چند نفر بمیرند مگر نمیگویم صلح کنید شاخ و شانه میکشید لاشخورها نمیدانید با چه کسانی طرفید احمق ها میگویم بیخود امنیت ملی خودتان را به خطر نیاندازید باز شاخ میشوید برایم .فکر کرده اید سلاح به داد شما میرسد نادانها مرگ یکبار شیون هم یکبار من وعده بهشت به کسی نمیدهم هر کسی میخواهد در راه خدا جهاد کند گوش به فرمان باشد شما کورش نمیخواهید الله مدینه را میخواهید که شخمتان بزند ! پس خفه شوید !
  • میلاد ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 1
    عربستان هیچ غلتی نمیتواند بکند وهمچنین امریکاهم هیچ غلتی نمیتواند بکند
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    جونم فدای این مملکتو انقلاب ولی آخه بدون ناوگان هوایی که نمیشه جنگید ما زمان جنگ بهترین جنگنده های جهانو داشتیم و توی خاورمیانه اول بودیم الان چی؟طور خدا سریع تر از روسیه جنگنده بخرید
  • هادی ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    هوووی عشقی الان خیلی وضعمون بهتره از اون موقع ولی ما رو نمی کنیم
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    شعار ندید مرد میدان باشید شماها عرضه ندارید
  • نوید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    عربستانی ها شیخ نمر رو شهید کردن از ترس ایران اومدن قطع رابطه کردن ضمنا یکی هم به کاتن بگه زیادی نخوره از بین بردن داعش عربستان تنها یک شبانه روز فرصت میخواد
  • محمد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    نابود کردن اسراییل برای ملت ایران فقط به دست لر هاست
  • نادر قربانی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    1 0
    ماادرار کنیم اسراییل و همدستانشان را اب میبرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس