صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۱ مرداد

اعلام وصول سوال مجلس از رئیس جمهور تیتر یک بیشتر روزنامه هاست. طبق روال ماههای اخیر، بازار ملتهب و مشکلات اقتصادی هم همچنان مورد توجه رسانه هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    13 0
    یکی به این روزنامه ایران که نوکر همه دولتهاس وقت سوال از رییس جمهور چه وقتی باشد که امروز نابهنگام است وقتی انقلاب به خطر افتاد تا این رسانه های مواجب بگیر هستند رانت و اختلاص و ... همه چیز هست
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    7 0
    مجلس بی خاصیت و بی عرضه بارها نشان دادکه از این به اصطلاح نمایندگان مجلس و در نهایت مجلس هیچ آبی برای کشور و ملت گرم نمیشود . چند بار وزاری بی خاصیت و بی لیاقت را به صحن مجلس کشاندن ولی باز با رای به آنها نشان دادند که مجلس ، مجلس امثال شهید مدرس ها، شهید شیخ فضل اله نوری ها ، شهید هاشمی نزاد ها ، شهید آیت ها ، شهید بهشتی ها ، مرحوم آیه الله طالقانی ها ، شهید بزرگوار رجایی ها و باهنر ها و.... نیست و در این مجلس همچون مردنی انقلابی و مبارز کم داریم و جایشان خالی است .
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    27 5
    دوستان عزیز، ترامپ با خدعه مذاکره میخواهد مانع بستن تنگه ها بعد از ۱۳آبان شود چون میداند با بستن تنگه ها دنیا به هم میریزد و تحت فشار همه کشورهای دنیا مجبور میشود تحریم نفتی را لغو کند فقط مقاومت کنیم و وسوسه خدعه مذاکره نشویم ترامپ خودبخود تحریم نفتی را از ترس بستن تنگه ها لغو میکند یاعلی
  • دکتر IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    19 0
    به احتمال 90 درصد در صورتی که ایران دوباره عقب نشینی کنه و برجام دو و سه رو هم قبول کنه مثل برجام اول دلار همینطوری بالا خواهد ماند و افزایش سالانه دلار و تورم نقدینگی و بخصوص رکود تورمی در صنعت و اقتصاد کشور ادامه خواد داشت واقعا چند سال دیگر مردم ایران در باره اصلاح طلبان با چندبار باج دادن به امریکا اسراییل و اعراب و افتضاح تر شدن چه قضاوتی خواهند کرد!؟؟
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    7 0
    درسته که الان شاید سؤال از رئیس جمهور به صلاح وضع کنونی نباشه و بیشتر التهاب ایجاد کنه اما اطرافیان روحانی بدونند که سنگ اندازی و ایرادات الکی به اسم قانون گرفتن هم کار درستی نیست. همین افراد اگر قالیباف یا رئیسی رئیس جمهور بودن الان فریاد استیضاح رئیس جمهورشون تا آسمون هفتم بلند بود.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    6 0
    جا داشت تیتر بزنند؛ پس از طرح چندباره سئوال از رییس جمهور: "لاریجانی در اعلام وصول سئوال از رییس جمهور کم آورد"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس