کد خبر 853786
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
حمایتی از آن سوی مرزها

امروز دریافت کننده گان آن میلیاردها دلار(حدود 60 میلیارد دلار) کجا هستند و گیرنده گان حمایت های چند دلاری از آزادگان جهان کجا هستند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آن چه پیش رو دارید، مطلبی است که در روزنامه «کیهان»، مورخه‌ی اول اردیبهشت 1365 منتشر شده است و خاطرات آن سال های آکنده از خلوص و باورهای ناب را تداعی می‌کند. این اتفاق و امثال آن،  در سال هایی واقع می شد که عراق میلیاردها دلار کمک از کشورهای حاشیه خلیج فارس و شوروی و آمریکا دریافت می کرد و ما حتی برای خرید سیمِ خاردار با مصارف باغبانی هم با محدودیت جدی مواجه بودیم. امروز دریافت کننده گان آن میلیاردها دلار(حدود 60 میلیارد دلار) کجا هستند و گیرنده گان حمایت های چند دلاری از آزاده گان جهان کجا هستند. سلام و صلوات الهی بر ارواحِ مطهر شهدای دفاع مقدس و بر روح آزاده ی فقید، «ـمحمد شهسواری » که فیلمِ حماسه آفرینی او در چنگال دشمنان، دل میلیون ها نفر در سراسر جهان را به لرزه درآورد:

[متن خبر]

«نه ما او را می‌شناسیم و نه تو خواننده‌ای که این سطور را می‌خوانی. او به یکی از نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور نامه‌ای نوشته که به همراه آن 16 دلار پول بوده است. شاید هرگز او را نبینیم، اما او نیز یکی از عاشقان انقلاب است. نامش «واتسی» (WATSI)است، اجازه بده تا از زبان خودش حرف‌هایش را بشنویم:

«سفیر عزیز، من مسلمانی هستیم که در کانادا زندگی می‌کنم، در برنامه خبری تلویزیون فیلمی را دیدم که سربازان عراقی یک ایرانی را به زور می کشیدند. آن‌ها او را می‌زدند، از او می‌خواستند که به امام خمینی اهانت کند اما این مرد به جای این‌کار، برگشته و به رهبر عراق ناسزا گفت . من می‌دانم که او از شکنجه سختی که در انتظارش بود اطلاع داشت. با دیدن این صحنه قلبم مالامال تحسین این مرد و بسیاری هم‌چون او گردید که با شجاعت در جنگ اسلام علیه کفر در نبرد هستند. من نمی‌توانم هم‌پای این مردان در جبهه باشم ولی مبلغ ضمیمه، حمایت قلبی من است. لطفا این‌را به ملت خود تقدیم دارید، اگرچه مبلغ ناچیزی است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 38
    حالا ما کجا ایستاده ایم ... ؟!!
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      در صف اول مقابل استکبار . تو هم برو فرانسه پاسپورتتو اتیش بزن داد بزن پناهنده پناهنده
  • پیروز ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    76 1
    دورود برآن آزاده سرافرازو باغیرت که در چنگال دشمن بادستان بسته هم شیربود
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    مشرق ، از آن اسیری که عکس او را در متن قرار دادی گزارشی تهیه کن . او اکنون کجا است ؟ آزاده ؟ جانباز ؟ شهید ؟ گمنام ؟
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    ما خودمون میلیارد برابر این 16 دلار رو ماهیانه داریم میریزیم تو جیب ژن های برتر
  • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    اونجایی که حدا اقلش ، گاو شیرده شپشو نیستیم!!!
  • AU ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    0 0
    کجایید ای شهیدان خدایی - اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس