کد خبر 837733
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
تصاویری از جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده

علت تاخیر در ارسال جعبه‌ها از ارتفاعات در ساعت پایانی روز با صلاحدید مدیریتی مدیرعامل سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران و با موافقت معاون استاندار انجام شده است.

به گزارش مشرق، فرهاد گلبرگ مدیرعامل سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران در توضیحاتی پیرامون حاشیه‌های ایجادشده در تحویل جعبه سیاه هواپیمای آسمان که در روز 29 بهمن 1396 در کوه دنا سقوط کرده بود؛ توضیحاتی را برای الف ارسال کرد.

وی  همچنین گفت: به دعوت سازمان مدیریت بحران کشورسعی کردیم با بهره گیری از  تیم تخصصی هیمالیا نوردان و فاتحان اورست برای امداد رسانی و جستجوی اجساد سانحه هوایی عازم ارتفاعات دنا  شویم  که خوشبختانه این ماموریت موفق   منجر به کشف اجساد جان باختگان و جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شد .  اما متاسفانه در خصوص کشف و نحوه تحویل جعبه سیاه اخبار کذبی منتشر شد که باعث تاسف گردید .

بیشتر بخوانید:

هویت 8 نفر از جانباختگان سانحه هواپیمایی یاسوج مشخص شد

تشریح جزییات سقوط هواپیمای آسمان

متن کامل نامه‌ای که  فرهاد گلبرگ به شرح زیر است :

اینجانب به‌عنوان مسئول مستقیم عملیات جستجو اجساد و قطعات هواپیمای سانحه دیده آسمان در کوه دنا که با حکم معاون وزیر و رئیس‌جمهور محترم سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه اعزام شدیم، بدین‌وسیله ادعا مطروحه در بعضی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی تحت عنوان تحویل جعبه‌های cvr – fdr به‌شرط دریافت وجه را تکذیب می‌کنم و موید این مطلب تحویل جعبه‌ها بدون هیچ شرطی به مسئولین محترم ازجمله دادستان – فرماندار – نمایندگان سازمان هواپیمایی – نیروهای اطلاعاتی – امنیتی و انتظامی است که صورتجلسه آن موجود است.

و علت تاخیر در ارسال جعبه‌ها از ارتفاعات در ساعت پایانی روز با صلاحدید مدیریتی اینجانب و با موافقت معاون استاندار انجام شده است.

از این فرصت استفاده کرده و از همه کوهنوردان ایثارگر و دلسوز که ما را در این امر یاری‌دادند و بدون هیچ چشم‌داشتی در کوتاه‌ترین زمان این خدمت عظیم را به سرانجام رساندند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 بی تردید کسانی که به هر نحوه مانع خدمت‌رسانی و اتمام کار شدن نیز در پیشگاه عدل الهی پاسخگو خواهند بود.

منبع: الف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حجت GB ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    15 6
    جناب می شه بفرمایید که "علت صلاحدید مصلحتی جنابعالی" چه بوده؟
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    0 1
    جعبه قرمز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس