نقشه شمال عراق.png

نیروهای بسیج مردمی پس از ۵ ساعت درگیری سنگین توانستند منطقه الجزیره را به کنترل خود درآورند. در جریان پاکسازی این منطقه ۴۲ تروریست داعشی کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال غرب استان نینوا عراق حاکیست، نیروهای بسیج مردمی پس از تثبیت مواضع در شهر« القحطانیه»، با پشتیباتی یگان موشکی « شهید سلام الدیراوی» حملات گسترده ای را از حومه غربی « القحطانیه» علیه مواضع عناصر تروریستی داعش آغاز کردند.

**برای مشاهده نقشه در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید**

نیروهای بسیج مردمی پس از ۵ ساعت درگیری سنگین توانستند منطقه الجزیره را به کنترل خود درآورند. در جریان پاکسازی این منطقه ۴۲ تروریست داعشی کشته و زخمی شدند. در صورت تثبیت مواضع در این منطقه، نیروهای عراقی از محور الجزیره به ۳۳ کیلومتری مرزهای سوریه خواهند رسید.

 یک منبع میدانی در شمال غرب استان نینوا در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: با نزدیک شدن نیروهای بسیج مردمی و نیروهای ایزدی به مناطق مرزی، عناصر تروریستی داعش در حال فرار به سمت مناطق مرزی سوریه از جمله « الخزنه، الشرف، التامه و البادی» هستند.

**برای مشاهده نقشه در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید**

به گزارش مشرق، نیمه شب گذشته، مرحله دوم عملیات نیروهای عراقی با مشارکت نیروهای تیپ ۴ سپاه بدر و با رمز « لبیک یا حسین، لبیک یا ام البنین و لبیک یا زهرا » از حومه جنوبی شهر القحطانیه آغاز و مواضع تروریست ها در حومه منطقه « البعاج» هدف قرار گرفته شد.

در این عملیات، پایگاه ها و اتاق های عملیات گروه تروریستی داعش به طور کامل منهدم شد و نیروهای بسیج مردمی توانستند با فلج کردن تحرکات تروریست ها، صبح امروز خود را به ۱۵ کیلومتری منطقه راهبردی « البعاج» برسانند.

**برای مشاهده نقشه در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید**

نیروهای عراقی در جریان خنثی سازی مناطق پاکسازی شده مقادیر زیادی سلاح، تله های انفجاری و روزنامه های چاپ داعش ار کشف و ضبط کردند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    1 1
    تروریستها در پشت مرزهای عراق در خاک سوریه می خوپاهند پایگاه ساخته و بعد گردآوری تانک که الان به ۴ هزار رسیده در صورت عدم تصرف دمشق حمله خود به کربلا آخرین پایگاه تشیع را عملی کنند باید سریع آنها در خاک سوریه بمباران و تصرف کرد و خود ما در جنگ کم از بمباران آمریکایی بعثی شهید دادیم اما فکر نکنم کوفیان اینکار را بتوانند
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    1 1
    چرا مشرق مطالب را چاپ نمی کنید چرا تروریستها را در داخل خاک سوریه تعقیب نمی کنند مگر ما در جنگ صدهاهزار شهید تو بمباران آمریکا ندادیم مگر ویتنامی ها 1 میلیون کشته در بمباران آمریکایی ها نداند ولی استقلال خودشان را بدست آوردند حشد با یک بمباران عقب نشینی کرد از شهر شحمی سوریه
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    1 1
    اگر نیروهای حشد می خواهد جلوی طرح حمله بزرگ به کربلا را از تروریستهای اردنی بگیرد و اگر نمی خواهند نمایش جنگ را بدهند باید داعش را در ÷شت مرزهای سوریه تعقیب کنند 4000 تانک برای شوخی و تفریح پشت مرزهای سوریه جمع نشده تو را خدا یک کاری بکنید
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    1 1
    این سرداران ما منتظرند 4 هزار تانک انگلیسی و آمریکایی فرماندهی 4 هزار تانک سوری را هم بدست گرفته و بعد باهم به ایران حمله کنند چرا به حرف حاج قاسم کسی وقعی نگذاشت و یک لشکر به سوریه اعزام نمی شود ترکیه و آمریکا هزاران تانک وارد سوریه کرده اند معلوم هست چه خبره
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    1 1
    برای آزاد نهایی عراق فقط یک یاحسین دیگر لازم است. داعش به تاریخ پیوست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس