کد خبر 561684
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

پرسپولیس 2- استقلال اهواز 0

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر که قرار بود ساعت 18 و 10 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شود به دلیل پرتاب سنگ از سوی تماشاگران اهوازی و نبود امنیت با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد. مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

{$sepehr_album_39057}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یکی نیست به سرمربی استقلال اهواز بگه پس چی شد مگه شما قبل از بازی نمیگفتی پرسپولیس در اهواز 100 تماشاگر بیشتر نداره و اصرار میکردی که بازی در تختی برگزار بشه؟پس چی شد؟چرا دیشب تو مصاحبتون زدی زیر همه چی؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    کسانی که به ورزشگاه ها میروند از بیکارترین و بیسوادترین و بی فرهنگ ترین اقشار جامعه هستند.
  • مریم اهوازی ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    متاسفانه هربار که بازی فوتبال برگزار میشه شاهد بی فرهنگی وجهالت از این دست در اهوازهستیم. توی اهواز بخصوص باشرایط بد آب وهوایی که وجود داره امکاناتی وشرایطی یا سرگرمی هایی یاجاهایی که جوانان بتوانند در اونجا هیجاناتشون رو تخلیه کنند اصلا" وجود نداره. جوانان عمدتا" سرگرمی شون موبایل و فضاهای مجازی ویا ماهواره است!!!! درشهراهواز سالها قبل از اینکه ماهواره وموبایل به تمام خانه ها راه پیداکنه مردم می تونستند بایک آنتن خیلی معمولی شبکه های تلویزیونی کشورهای همسایه را به راحتی مشاهده کنند. بخاطر گرمای طاقت فرسای اهواز تقریبا" نیمی از سال رو زیر کولر و زیر سقف می گذرانند. البته باز اینها نباید باعث این قبیل رفتارها بشه این هم خودش فرهنگ سازی وبرنامه ریزی لازم داره. اهواز شهری است با اسم کلانشهر با جمعیت یک کلانشهر ولی با مزایای کلانشهرها وامکانات اونها فاصله ی زیادی داره. هشت سال جنگ تحمیلی بیشتر بار وفشارش روی این استان بوده اما متاسفانه بعداز جنگ رسیدگی کافی نشده بخصوص از لحاظ فرهنگی و شهری وشهروندی. البته بازهم از تیم پرسپولیس بخاطر بی حرمتی که بهشون شده باید دلجویی وعذرخواهی بشه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس