سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: از سکوهای مختلفی سنگ پرتاب شد که این طرز فکر پیش بیاید که تختی نمی‌تواند میزبان چنین مسابقاتی باشد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم سرخپوشان پایتخت با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه تختی اهواز تیم استقلال اهواز را شکست دادند. سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم استقلال اهواز در پایان این دیدار اظهارداشت: من به همه مسئولان شهر اهواز که برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم. من ناراحتم از اینکه چرا باید این اتفاقاتی که امروز در اهواز افتاد را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: حق ما این است که میزبانی را هر جا که می‌خواهیم برگزار کنیم چرا باید بازی که ساعت 6 قرار بود شروع شود ساعت 7 شروع شد. با تاخیر برگزار شدن و یا اینکه به موقع برگزار شدن این دیدار به نفع و ضرر چه کسی بود.

سرمربی تیم استقلال اهواز در ادامه عنوان کرد: چرا ما وقتی میزبان هستیم به ما سنگ پرتاب می‌شود؟! از پایتخت از ما خواستند و فشار زیادی آوردند تا این دیدار در ورزشگاه غدیر برگزار شود، اما مسئولان شهر اهواز تلاش کردند و این دیدار را در ورزشگاه تختی برگزار کردند. اگر این سنگ‌هایی که از سوی برخی‌ها از برخی جایگاه‌ها پرتاب نمی‌شد و این اتفاق رخ نمی‌داد، چرا نباید ورزشگاه تختی میزبان باشد؟

بختیاری‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: از سکوهای مختلفی سنگ پرتاب شد که این طرز فکر پیش بیاید که تختی نمی‌تواند میزبان چنین مسابقاتی باشد. باز هم از همه مسئولان و دوستان نیروی انتظامی و یگان ویژه که برای برگزاری این دیدار تلاش کردند تشکر می‌کنم اما حق ما چنین میزبانی نبود.

سرمربی تیم استقلال اهواز در ادامه عنوان کرد: با پیشینه و تاریخی که فوتبال شهر ما دارد نباید چنین اتفاقاتی رخ می‌داد. بازی امروز دیدار مهمی بود اگر ما 10 گل هم می‌خوردیم اشکالی نداشت هر تیمی که می‌خواهد مقابل پرسپولیس بازی کند باید 90 دقیقه آماده باشد ما دیدیم که بازیکنان جوان تیم ما چند موقعیت بسیار خوب داشتند.

بختیاری‌زاده در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: در مورد داوری بحث زیادی دارم. سید علی به دلایل اینکه جو ورزشگاه شلوغ شد پنالتی گرفت تا کمی فشارها کم شود. البته انشاءالله که اشتباه می‌کند داوری او داوری بسیار خوبی بود اما جوی که پیش آمد سید علی خواست فضا را آرام کند اما نتوانست.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد با هوادارانی که می‌خواستند پشت دروازه شما بنشینند موافقت کردید گفت: ما نمی‌خواستیم افکاری که علیه مسئولان استان ما وجود دارد با مخالفت ما از نشستن هواداران پشت دروازه استقلال اهواز همصدا شویم و همگان با آن ها پیش بیاییم به خاطر همین با نشستن تماشاگران پشت دروازه موافقت کردیم. مسئولان نیروی انتظامی واقعا به خاطر شرایطی که پیش آمد خیلی اذیت شدند اما آنهایی که پشت دروازه ما نشستند ادب را به جا نیاوردند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: استقلال اهواز سقوط کرد اما بازیکنان ما بزرگی خود را نشان دادند. با اینکه خیلی به مسئولان ما از پایتخت فشار آوردند که این دیدار در تختی برگزار نشود اما آنها تصمیم گرفتند این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. بچه های ما در این هفته چیزهای زیادی را تجربه کردند که بزرگ بودن یکی از آن تجربه‌ها است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی رو سیا ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آقای مثلا مربی اگه شما مربی بودی که وضع و حالت تیمت این نبود.بعدش هم جوابتو گرفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس