نشست همفکری محمدباقر قالیباف نماینده ویژه ایران در امور چین با اعضای اتاق بازرگانی ایران، صبح امروز چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۵ با هدف ارتقای همکاری پایدار اقتصادی تهران و پکن برگزار شد.
آقای قالیباف برای شروع و گسترش روابط گسترده با چین باید دهها گروه مدیریتی متشکل از جوانان باهوش و مومن و چابک و جهادی را در عرصه های مختلف { علمی_ فنی_ صنعتی_ عمرانی_ زراعی_ اقتصادی_ تجاری_ فرهنگی_ هنری_ و...} تشکیل دهد و همه امور اداره روابط چین و ایران و رفت و آمدها را به آنها بسپارد و خودش و یاران پرتجربه اش از دور بر کار آنها نظارت نماید.