به گزارش مشرق، تصاویری از سرلشکر شهید محمد کاظمی رئیس فقید سازمان اطلاعات سپاه و سرلشکر شهید حسن محققی جانشین فقید سازمان اطلاعات سپاه در کنار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد این شهیدان والامقام را مشاهده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    11 3
    که چی؟؟؟؟،
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      0 0
      من معنی این عکسهارومیفهمم،به جای این حرفهاو عکسهای معنی دار،«حفاظت کردن»ازفرماندهان و دانشمندان رادررأس امورقراردهیم،یادگاران جنگ۸ هشت ساله چندنفرجایگزین مانندخودتربیت کردند؟ که پرچمداربعدی باشند؟البته باهمان تجربه،ایمان و خلوص وذکاوت؟اگرکه دوست دارندآخروعمربابرکت شان باشهادت تکمیل شودوپرچم این نظام مقدس وسرافرازبایدبه دست صاحبش برسد،پس همگی ما مردم ایران وظیفه داریم ازافرادکلیدی وتأثیرگذارمون باهوشیاری کامل حراست و«حفاظت»کنیم درمقابله بارژیم جنایتکارآمریکاوباندتبهکاروتروریستی صهیون خبیث نبایدبگذاریم به راحتی مؤفق به(ترورکردن)در عمق خاک سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شونداز حالابه بعد،هرکسی پیامم رامیبینه،لطفادقت کنه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    1 0
    نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا.... همش شعار بود
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 1
    والله هرکس به قالیباف بد بگه بیشرفه خواه طرفدار نظام باشه اون فرد خواه ضدنظام! قالیباف از معدود کسانی ست که دلش هم برای ایران میتپه هم برای جمهوری اسلامی و جانش رو برای این دو کف دستش گرفته همچنان که آبروش رو. به خدا هیچ خیری از قالیباف و نظام جمهوری اسلامی به من نرسیده اما هرچی نگاه میکنم، و با تخصص خودم که عمری صرفش کردم، میبینم مانند قالیباف و لاریجانی شهید در تاریخ ایران عزیز ما خیلی کم داشته ایم. لاریجانی تا زنده بود قدرش ندانستند حالا قالیباف که از هر طرف می زنند بنده خدارو درحالی‌که اگر نتانیاهو بتونه کسی رو بیشتر از همه ترور کنه اون قالیبافه. افسوس که در ایران ما فرقه گرایی و جناح گرایی درحد پارتیزانی وجود اکثر سیاسیون و مردمان علاقمند به مشارکت عمومی رو گرفته فلذا نمیتونند با عینک منافع ملی و انصاف افراد را قضاوت کنند و فقط از دریچه منافع حقیرانه فرقه ای که آمیخته با کلی پیش داوری ها و اطلاعات جعلی و غلط است داوری می کنند! کجای دنیا یه مو پلشت حقه باز مثل علیز تو لندن میشینه و میشه منبع صدور گواهی انقلابی‌گری و وطن خواهی در ایران؟! کجای دنیا دم و دستگاه طویل و رانتخوار و فشلی مانند صداوسیمای جبلی جلیلی دارد تا فقط از نگاه و نگرش جلیلی ها دفاع کند و هرگز درباب چلمنی های خودش که دربرابر استودیوهای موساد مانند ایران اینترنشنال و منوتو و..همواره مفتضحانه شکست خورده، چیزی نگوید؟! فقط در ایران ما چنین غرایبی عادی می نماید. امیدوارم به حق خون کودکان میناب و ایران زمین بعد از این وطن ما روی خوش عدالت و انصاف ببیند
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 0
    خجالت برای مردم و سناتورهای جنگ طلب امریکا با این رییس جمهور بی سروپای اوباش ... ترامپ اپستین نژاد !
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    1 1
    خدا حفظت کنه خدا قوت سردار آیت الله میرباقری تایید کردند این مذاکرات را که خوب پیش میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس