شلیک موشک سجیل از جاده قم به اسرائیل

تصاویری از شلیک موشک سجیل به سمت سرزمین‌های اشغالی که توسط مردم در جاده قم به تهران گرفته شده است را مشاهده می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    50 0
    سجیل دوست داشتنی. به نیروهای مسلح کشورمان افتخار میکنیم.
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
      2 0
      من نامش روگذاشتم«فرشته مرگ»دوست داشتنی! خیلی دوست دارم نسل جدید«سنگرشکن»سجیل را ببینیم که چه قیامتی دراعماق پناهگاههای بتونی در عمق۲۰۰دویست متری درزیرزمین وکوه هابه پاکنه باسرعت۴۰چهل ماخ دراتمسفریاجوغلیظ زمین البته باسرجنگی باوزن کلاهک۱۰٫۰۰۰ده هزارکیلوگرمی ده تنی نسل جدید
  • م IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    29 1
    زنده باد دلاور مردان ایران زمین ، به شما سربازان فداکار وطن افتخار می کنیم
  • ناشناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    0 0
    آقا عکس نگیرید .مگه نگفتند عکس نگیرید ؟
  • حسین IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    1 0
    عشق است ایران.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    2 0
    روح شهید تهرانی مقدم شاد باد ان شاءالله
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    1 0
    خبرشما چقد دقیق آدرس میده! این درسته؟ وسط جنگ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس