اصابت موشک ایرانی به اتوبوس‌ها اسرائیلی در تل‌آویو

یک ایستگاه اتوبوس در خولون تل آویو بر اثر اصابت موشک‌های ایرانی به خاکستر تبدیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 4
    اینا چیه زیرساخت های مهمشون رو بزنید
  • عزازیل IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    10 6
    ما پشت سپاه پاسداران عزیزیم خدا هم نگهدارتون بزنید
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    3 3
    اخبار زیادی مبنی بر پیروزی انتشار ندید تا ذهن کسایی که مسولیت دارند از جنگ منحرف نشود
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    6 2
    عالی بیست
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    9 4
    ماشالله بزنید این بی شرفهای کودک کش را نابود کنید
  • ... IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    11 4
    مسکونی هم بزنید سگیون خوب سگیون مرده هست
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    11 4
    وقتی مدرسه ما رو میزنن، حتی 1 حرومزاده در سرتاسر اسرائیل نباید زنده بمونه، کل سرزمینهای اشغالی رو به زمین سوخته تبدیل میکنیم ان شاءالله
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
      0 0
      چشم!!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 2
    عالی بیست بهترینید دوستتون دارم جونم فدای شما بشه
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    0 0
    لطف الله شامل حال پیروان امیرالمؤمنین امام علی شده است.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    این فقط انتقام گوشه ای از تخریبهای شهری زامبیهای مزدور رژیم جعلی در فتنه اخیر بود.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    ول کنید اینا رو فقط آزمایش بمب اتم
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    چرا مقامات اونا رو نمیزنید
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    1 0
    اینا چه فایده، الکی موشکها رو در پایگاه های خالی حرام نکنید، ناوهای امریکا رو بزنید، نکنه نمیتونید؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    تصور کنید اونها هم اتوبوسهای مسافربری و مترو ما رو بزنند. اوضاع داره خرابتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس