اولین صحبت‌های سخنگوی قرارگاه خاتم بعد از تجاوز به خاک کشور

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح، کوبنده‌تر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • محمد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    3 1
    لبیک یاخامنه ای ان شالله به زودی اسرائیل خبیث ازصفحه روزگارمحو خواهدشد
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    1 0
    بزنین اسرائیل کامل نابود کنین ما همه آماده ایم ثبتنام رو شروع کنیم قدس رو میتونیم با دستای خودمون آزاد کنیم بیانیه بدین و مشخص کنین هر استان کجا میتونیم بریم ثبت نام کنیم همون 12 روزه نباید صلح میکردیم باید همون موقع پوزه اسرائیل رو به خاک میمالیدیم قدرت ما ایمان ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس