روزنامه

2023 سال دلارزدایی، احیای جبهه مقاومت در منطقه مهم‌ترین خدمت شهید سلیمانی است، تشتت در کابینه رژیم صهیونیستی، حاج‌ قاسم احیاگر جبهه مقاومت، تیتر برخی روزنامه‌های دوشنبه یازدهم دی ۱۴۰۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    7 0
    روزنامه اصلاح طلب سازندگی از قول ی حسین مرعشی تیتر زده ایران دیگر طاقت اشتباه ندارد !!! / والا با این چیزهایی که شماها میگید بهتر بود می نوشتین اصلاح طلبان طاقت اشتباه ندارند ؛)) / مثلا ی مرعشی گفتن : ۱- راه حل مسائل کشور راه حل انقلابی نیست ۲- قدرت نفت بیشتر از قدرت موشک است ۳- ایران را نمیتوان با تحریم اداره کرد ۴- ایران هیچ گاه دچار چنین انحرافاتی نبود ۵- حاکمیت یکدست شکست خورده است / جواب: منشأ برخی از مشکلات کشور کارشکنی باقیمانده های دولت ی روحانی در بدنه دولت ی رئیسی است که اگر بدنه دولت یکدست می‌بود و از اون باقیمانده ها پاک می شد برخی از مشکلات فعلی اصلا وجود نمی‌داشت / اتفاقا حاکمیت یکدست انقلابی باعث براندازی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و پیروزی انقلاب شد / کشور ما از همان ابتدای انقلاب با تحریم اداره شده و میشود اما بیشتر شدن تحریم ها رو در زمان دولت های اصلاح طلب غربگرا داشتیم که امید به مذاکره با غرب داشتند و فریب خوردند و خسارت محض ببار آوردند / قدرت نفت اگر بیشتر بود که عربستان نفت خیز در برابر پابرهنه های یمنی قدرتمند کم نمی آورد و آرامکو اش با موشک یمنی ها خسارت جدی نمی دید / کسانیکه با نزدیک شدن داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای کشورمان پوشک لازم شده بودند و خواهان مذاکره با داعش بودند امروز با نابودی داعش و استیصال اسرائیل غاصب در برابر مقاومت ، قدرت موشک را بهتر درک میکنند / این سیاست دیپلماسی زانو زده دولت اصلاح طلب روحانی (که حامیانی چون مرحوم هاشمی داشت) بود که برجام بی‌فرجام را به کشور تحمیل کرد و خسارت محض ببار آورد جز تحریم بیشتر و ضرر به تاسیسات هسته ای خاصیت دیگری نداشت / یکدست بودن بهتر از آن است که طی ۴ سال شورای شهر پنجم با ریاست ی محسن هاشمی مجبور به تغییر چند شهردار شود ؛)) / اعتماد و رأی مردم به دولت ها و احزاب غربگدا اشتباهی بود که دیگر ایران طاقت آن اشتباه را ندارد و نباید در انتخابات های اینده تکرار شود
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    درمناظره دیشب آقای هاشمی رفسنجانی مداوم درباره عدم مشارکت مردم درانتخابات ومتهم کردن شواری نگهبان و نام بردن اسامی و......... اشاره کردن .!!!!!!! نامبرده بهیچ ضوابط وقانون پایبند نیستند واز صحبتهای ایشون این معنی میدهد که فقط افرادموردنظر انان نماینده ومسند دولتی وخصوصی سرکارباشند ودیگران هیچ صلاحیتی ندارند چرا که مقبوایت انان نیستند ایشان با اشاره فرمایشات رهبر تمامابه نفع خوداستفاده کردن .......درصورتی که فرمایشات رهبر جامع وکامل وبرای تمام ملت ایران واحزاب ....هست خلاصه یه اراضل سیاسب خستن که یه نفر تقریبا مشابه ایشون باید منظره کند ورسواکند.......
  • محمودسلمانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    لیلاز میگه مرگ بر کسی که بگوید بنزین گران‌شود آنهم عضو‌حزب کارگرانی گزارانی که شنبه میفهمن بنزین گران شده!! افراد توجه دارن که آقای مرعشی چی می فرمان ما طاقت اشتباه نداریم!
  • محمد حسن عباس زاده IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    شما می گویید که اصلاح طلبان خردادی طرفدار خاتمی مثل حجاریان و تاجزاده و ... از تحریم سخن می گویند و منظورشان براندازی و شورش است! خب حالا درست؛ ولی به سخنان درشت و بزرگتر از دهن شخصی مثل حسین مرعشی علی آبادی ( پسر عموی عفت مرعشی همسر اکبر رفسنجانی ) دقت کنید که چطور با پر رویی و طلبگاری سخن می گوید!! اینگونه حرف زدن حاکی از خیلی چیزهاست که این نوشته جای آن نیست، ولی به عقیده من کسی و کسانی مثل او از آن تحریمی ها خطرناک تر و اگر دستشان برسد زیان بار تر هستند. او و همفکرانش می خواهند به هر قیمت شده ولو خودشان هم به چیزی نرسند، جریان انقلابی و دلسوز و متعهد کشور را فلج کنند. حالا از ما گفتن و از شما هم ان شاء الله تحقیق کردن و تصدیق کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس