به گزارش مشرق، وداع با پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، امروز سه‌شنبه (۳۰ آبان) در دبیرستان ایرانشهر (محل تحصیل ایشان) در یزد با سخنرانی «میرجلال‌الدین کزازی» برگزار شد. همچنین پیکر ایشان از ساعت ۱۵ به صورت خودرویی از میدان صنعت یزد به سمت ندوشن تشییع و مردم در میدان اسلامی ندوشن از ایشان استقبال می‌کنند و بعد پیکر ایشان به سمت خانه فرهنگی که استاد وقف کرده‌اند (خانه پدری اسلامی ندوشن) منتقل می‌شود. در نهایت، پنجشنبه دوم آذرماه مراسم تشییع و خاکسپاری استاد اسلامی ندوشن در نیشابور انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • تک تیرانداز ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 3
    باید بگم هرکی تو این مراسمات کراوات می زنه عقده ای هست. در حال حاظر کراوات برای کسی مهم نیست ولی عقده بازی اضافه هست. حتی مقامات اروپایی هم خیل یاز مواقع کراوات نمی زنن.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    9 0
    خداوند بیامرزد ایشان و تمامی در گذشتگان را انشاا..
  • ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    26 1
    جالبه اون آقایی که تلاش می کنه از الفاظ کاملا فارسی در صحبت هاش استفاده کنه اینجا لباس بیگانه پوشیده و کروات بسته، گویا که فرهنگ فارسی منحصر در زبان است و لباس از دایره فرهنگ خارج است. دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
    • فرزاد کلبعلی ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      2 1
      جناب جاهل یاوه سرا کراوات که معنی لفظی اش گره میشه در اصل سنت ایرانی بوده و ضمنا اگر هم صددرصد غربی می بود ایراد نداشت زیرا اون کت و شلوار و پیرهن و شلوارکه اصناف و اقشار ما از هر نوع می پوشند-الا روحانیت- و کفش های جنابعالی و... همگی غربی است و کسی هم ایراد نمیگیرد
  • ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    چو ایران نباشد تن من مباد
  • ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا رحمتشون کنه که بسیار برای اعتلای زبان فارسی زحمت کشیدن اینها صحبتهای همسر ایشونه و دلیل ماندن در کانادا در پنج سال پایانی عمر آن مرحوم را شرح میدهد: "این موضوع حائز توجه می‌باشد که علت بودن و استقرار ما در کشور بیگانه این بوده است که هرساله برای دیدن فرزندان و ایراد سخنرانی در چند دانشگاه به کانادا می‌آمدیم. جبر روزگار و سرنوشت یا تصادف، هرآنچه می‌شود آن را نامید، این گونه رقم زد که همسرم که از مدتی پیش کمی احساس کسالت می‌کرد، به‌دنبال چند زمین خوردن پی‌در‌پی که ناشی از سستی و ناتوانی پا و مقداری سرگیجه بود، بستری گردید و پس از آن، سفر دور و دراز برایش ناممکن شد و ما ماندگار شدیم."

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس