روزنامه

انصارالاقصی، حمله بی‌سابقه حزب‌الله به صهیونیست‌ها؛ یک مرکز فرماندهی اسرائیل منهدم شد، روز خوش بدون کیف و کتاب، برف نوی پاییزی پیدایش شد، تیتر برخی روزنامه‌های سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • سیدمحمدمهدی ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مردم زیبای غزه قهرمان بالاخص کودکان عزیز غزه( قال الله تعالی فی القرآن '' ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَةَ عَلَقَةً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَةَ مُضْغَةً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَةَ عِظَامًا فَكَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنْشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ فَتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِينَ ﴿۱۴﴾)تصاویر شما و داستان جنایات ضد بشری بر علیه شما توسط انسانیت آزاده دنیا با وجود سانسور شدید خبری توسط شبکه های پروپاگاندا استعمارگر آمریکایی متحدان فرعون معاصر نتانیاهو کودک کش در تمام دنیا توسط محور خبری طرفدار انسانیت در اختیار افکار عمومی جهان قرار می گیرد و عدالت جهانی برای احقاق حقوق غزه روز به روز به پا خواسته است تا با کمک محور مقاومت اسلامی در جهان اسلام لبیک گویان به کمک انسانیت بر پا خواسته تا فلسطین و فلسطینیان اسیر که در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل چه در غزه و چه در سرزمین های اشغالی فلسطین آزاد گرداند و هر چه زودتر از دست ظلم نتانیاهو و متحدانش آزاد گرداند و به پاسداشت خون شهدا نه تنها اعلام عدالت خواهی کرده بلکه آن را اجرا و رضایت پیامبر اسلام حضرت محمد صلوات الله خواهد شد.
  • محمد ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    یک روز بعد توقیف کشتی اسرائیلی توسط انصار الله ورق جنگ برگشت #انصارالله یمن
  • محمد ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    همزمان با ضربه های اسرائیل از محور مقاومت ، روزنامه حمله ، تصویری از بزرگترین سرمایه اسرائیل را قاب کرده است ... بر روح بزرگ خمینی کبیر(ره) هزاران درود و صلوات که فرمودند : منافقین از کفار بدترند.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    وقتی عکس خاتمی را در صفحه روزنامه می بینیم چندشمان می شود از بس فتنه گر و موذی ااست
  • ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....
  • ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    چقدر تیترها و مطالب روزی نامه های زرد شبیه به اخبار پی پی سی عنگلیس است . سیاهنمایی صرف . حتی یک نقطه روشن و به جلو را نشان نمیدهند . مثلا در خبر افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان .. از آن بعنوان "" ماجرای افزایش حقوق "" نام میبرند و قس علیهذا چقدر بیشرف و بی وطن هستند . حلقوم خودشان را به دم اربابان غربی شان گره زدند .. تاریخ اینها رو در کنار امثال تقی زاده ها و هدایت ها در سطل زباله کثافت می اندازند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس