کد خبر 1446037
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
روزنامه

سپاه پاسداران دانایی را به توانایی ضمیمه کرد، آنالیز پرواز دلار، کاهش یک تا سه ساله‌ سن بلوغ در ایران، کریسمس اعتصاب در انگلیس، از جمله تیترهای روزنامه‌ها در روز پنجشنبه ۲۴ آذر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    15 3
    باتوکل برخداوندمتعال،خنثی سازی فوری و سریع اثرات اغتشاشات براقتصادومعیشت مردم ،بسیارلازم وضروری وهنر دولت است
  • آرش IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    20 1
    عقده ای تر از روزنامه مردم سالاری ومسئولان آن وجود ندارد. فقط تیتر مثبتی که زده گفته حال میر حسین خوب است! میخام هیچوقت حالش خوب نباشه مردک فتنه گر جنایتکار
  • US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    2 8
    چرا از اخراج از کمسیون زن کسی ننوشته؟! اگر برای سایر کشورها بود زود .....
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    8 1
    خباثت روزنامه مردم سالاری رو ببینید که عکس یک خائن وطن فروش و مزدور کاسه لیس دشمن رو کنار یک شهید وفادار و انقلابی گذاشته.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    2 0
    وقتی دانا شدی توانایی هم می آید. علیم قدیر. ابتدا علیم بعد قدیر. دانایی ضمیمه نیست. ممکن نیست توانایی قبل از دانایی. فهم درست از قرآن داشته باشید.
  • ناصر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    2 0
    درخصوص آنالیز پرواز : من اطلاعات زیادی ندارم ولی اطلاعات میدانی من از افرادی که خرید و فروش ارزی با دوستانشان که سود های میلیاردی رو به جبیب زدن شنیدم که حسابهای آنها مسدود شده و جالب اینجاد حساب های همه خانواده رو استفاده میکرده و مسدود شدن . حتی دوستانشون حساب ها شون مسدود شده و با پیگیری گفتن که پول کثیف وارد حسابهاتون شده و باید برن دادگاه . با چنان ترسی این موارد رو تعریف میکرد که فکر کنم تا آخر عمرش دیگه از این غلطا نکنه. آقایان اگر همین کارت خوانی که برای نانوایی ها دادید و اطلاعات دقیق و درستی بدست آوردید همین رو برای همه صنوف اجرا کنید و با اطلاعات درست به راحتی مالیات درست بگیرید . اینطوری افراد خائن به اقتصاد رو شناسایی میکنید و ما مردم میتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم. اگه برای فروش خانه و اجاره هم سامانه بزارید همه واسطه بازی ها جمع خواهد شد . من یک سوال دارم آخه چطوره من دیروز در خیابان ازادی خیابان دکتر هوشیار رد میشدم در این خیابان کوتاه بالای 6 تا املاک هست و جالبه که در حد فاصله وزارت کار تا دانشگاه شریف در خیابان ازادی بالا 8 داروخانه فعالیت میکنه . این همه املاک و این همه داروخانه چرا باید کنار هم ایجاد بشه ؟؟؟؟؟ لطف کنید پیگیری با فناوری ساختارها رو چک کنید . اسنپ هزینه های رو کاهش داد و میزان مالیات آژانسها رو از دفتری به سیستمی تغییر داد بدون صندوق الکترونیکی . مدیریت جهادی با سیستمهای الکترونیکی به راحتی میشه آنالیزش کرد .
  • سعید IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 0
    از تیتر روزنامهای فرقه اصلاحات بر میاد که همچنان به تیتر های تحریک کننده ومایوس کننده ادامه میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس