کد خبر 1445393
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
روزنامه

رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی در مقایسه با سال اوج برجام، رد اغتشاش بر سفره مردم، حرکت عدلیه در مسیر عدل و امان، از جمله تیترهای روزنامه‌ها در روز سه‌شنبه ۲۲ آذر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 0
    این بی سواد برهانی واقعا دکترای حقوق داره ؟؟؟ مردک بی سواد علنا داره میگه کار محسن شکاری تقابل با حکومت بوده !! و تقابل با حکومت محاربه نیست ؟!! تو غلط میکنی اینهمه یقه جر میدید تا مصونیت بخرید برای اراذل و اوباش تا هر وقت فراخوان دادید سریع بیان تو خیابون اغتشاش کنن و ترسی از محاکمه نداشته باشن ؟؟؟!! در ضمن مگه یکی از این نکبت های افسادات نگفت این قمه کشا و کسایی که آتش میزنن و مردم رو میترسونن خود بسیجی ها هستن تا مردم رو از اعتراض کردن پشیمون کنن و وقتی هم کشته شدن بهشون لقب شهید میدن ؟؟؟ خوب نظام دلش خواست دو تا از عواملش به اسم شکاری و رهنورد رو اعدام کنه به شما نکبت ها هیچ ربطی نداره برای چی برای عامل نفوذی نظام یقه جر میدید ؟؟؟
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 1
    در پاسخ به آقای مجید ابهری و روزنامه آرمان که از قول ایشون تیتر زده : « کسانی را که بر اساس هیجان به خیابان آمده اند را آزاد کنید » عرض میکنیم که قوه قضاییه کسی رو که با هیجان میاد تو خیابون دستگیر و مجازات نمیکنه ، منتها یه عده ای با هیجان اومدند تو خیابون اغتشاش براه انداختن ، شعار ساختار شکن داده اند ، یا با رفتارشان خوراک برای رسانه های معاند و منافق تأمین کردند اینها رو باید مجازات کرد تا بقیه عبرت بگیرن هوس نکنند هیجانی !! بشن و هیجانی!! رفتار کنند / جان و مال و امنیت و آرامش مردم شوخی نیست که کسی بخواد با هیجانی شدن اونها رو بخطر بیاندازد بعد هم انتظار داشته باشه با یه ببخشید ساده و هیجانی شدم و گول خوردم ازش بگذرند و آزادش کنند / ضربه به نظام بزنیم ضربه به اقتصاد و گردشگری بزنیم بعد هم بگیم ببخشید هیجانی شدیم آزادمون کنید !! نخیر از این خبرها نیست
  • US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 2
    اگر اجازه می دادند یک عده اصولگرایان تا ایران و آمریکا مذاکره مستقیم کنند و مشکلات رو حل کنند این فشارهای سیاسی که به بهانه‌های مختلف علیه ایران وضع شد رو شاهد نبودیم، همان اروپایی که دوران ترامپ عاجز و ناتوان بود و الان شیر شده
  • ناشناس IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 0
    چرااین افساد طلبان دست از سر این نظام بر نمی‌دارند بس نیست این همه غارت اموال مردم در دوران شوم اصلاحات
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 6
      مگر مملکت ارث پدری شما افولگراهای دوزاری است؟ به آزادی بیان احترام بزار بیشتر از این خودت را مسخره نکن ساندیس خور
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    بیچاره در حکومت دینی ما ملاک اطاعت محض است نه سواد. اگر سواد بود که به اینجا نمی رسیدیم. چقدر ساده هستی.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس