کد خبر 1382634
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
روزنامه

خامنه‌ای خمینی دیگر است، ایران قوی مجهز به گفتمان مقاومت ، خط روح الله،تیتر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های امروز کشور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علـی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    24 15
    قربون امام خمینی
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      12 6
      لعنت به ضدانقلاب و منافق منفی زن
  • سیف IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    13 3
    حرف کسی در مورد امام خمینی ارزش داره که مثل امام زندگی کنـه و مثل امام توی دهن مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنه نه باهشون سر یه سفره بشینه و حرفای دشمن‌شاد‌کن بزنه...!!!
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    8 4
    امام خمینی از اول هم نزد جریان به اصطلاح هدفی ها، خط سه، باند سد مهدی هاشمی و خلاصه همانها که امروز اصلاح طلب نامیده می شود منفور و مغضوب بود.
  • یاسین IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    11 3
    تصور کنید معجزه‌ای میشد و امام خمینی برای یک روز یا حتی یکساعت برمیگشت! اونوقت چه کسانی سوراخ موش میخریدند؟؟؟
    • تبریزی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      چرا سوراخ موش؟! خیلی ها از جمله حسن آقای مصطفوی .... طلحه، زبیر.... تاریخ اسلام و سایر ادیان پر از این منافقین، نان به نرخ روزخورها، استحاله شده ها، پشیمانها و.... هست ولی کاری که امامین انقلاب و مردم شهید پرور در صحنه انجام داده و #توحید واقعی داشتن و امامشان را تنها نگذاشتند هیچ پیامبری نداشته. #امام_خامنه_ای #مصباح_یزدی . . . #سید_حسن_نصر_الله، فرزند حقیقی #حضرت_روح_الله
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    9 5
    روزنامه ابتکار اگر میتوانست همون یک تیتر حاشیه ای و کوچک را هم درباره سالگرد ارتحال امام نمیزد، ایضا روزنامه مردم سالاری. جمله که حتی آن تیتر کوچک را هم نزده... بعد ادعای خط امام را هم دارند!!!!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    دوتا کیک و یک عدد شیر کاکائو 1 لیتری 60 هزار تومن دیروز خریدم
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 1
      از این به بعد هم اگه کیک و شیرکاکائو خوردی جایی اعلام نکن
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    روزنامه اصلاح طلب آرمان با تیتری در بالای صفحه اش سخنان امام (ره) را ذکر کرده و نوشته : کاری بکنید که دل مردم را بدست بیاورید / حالا چقدر هم این اصلاح طلب ها و دولت هاشون با عملکرد شون دل مردم را بدست آوردند !! /بجای بدست آوردن دل مردم ، در فتنه ۸۸ و...خون به دل مردم و رهبری معظم کردند ، در ۸ سال دولت اخیرشان (دولت ی روحانی) بویژه ۴ سال دوم مردم آرزو میکردند که هر چه زودتر دولتش تمام بشود از بس که ازش خیر که ندیدند هیچ درد رو درد مردم گذاشتند / همین الان هم دارن تلاش میکنن که مردم رو ناراضی کنند که چه خبره سرمایه اجتماعی از دست رفته حزب اصلاح طلب رو بهش برگردونند / خلاصه این حضرات اصلاح طلب خلاف حرف امام (ره).رفتار کردند و دل مردم از عملکرد اینها خیلی خون است فرصت و مجال باشد تک‌تک عملکرد این حضرات اصلاح طلب رو برمیشماریم تا ثابت کنیم واقعا دل مردم از بعضی از عملکرد و گفتارهای اینها خون است / نه اینکه بخواهیم بگیم بقیه امامزاده هستند و بودند نه ، اما این حزب اصلاح طلب بیشترین آسیب و نارضایتی رو در مردم نسبت به دیگر احزاب ایجاد کردند بیشترین خلف وعده ها رو اینها کردند ، بیشترین وعده های دروغ رو اینها به مردم دادند / دشمن دشمنی میکند چون دشمن است و توقعی ازش نیست این حضرات اصلاح طلب که نمک این انقلاب رو خوردن نباید کار دشمن شاد کن انجام میدادند / غربگراترین و غربگداترین احزاب احزابی که در زیر مجموعه اصلاح طلبی فعالیت میکردند بودند و هستند / اینهمه خانواده شهدا شهید تقدیم این انقلاب کردند و اما سهم خواهی نکردند این حضرات اصلاح طلب اما همیشه طلبکار بودند و سهم خواهی میکردند و مسابقه گذاشته بودند برای کسب قدرت و هرکجا صفی برای کسب قدرت باشد سریعا احساس وظیفه !! میکنند و در صف کسب قدرت می ایستند /
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      گفته دل مردم ولی مشخص نکرده کدام مردم!!! ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس