کد خبر 1348249
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵
روزنامه

احیای برجام بدون لغو تحریم‌ها یعنی همان خسارت محض، مذاکره در تهران، کاخ ها یکی یکی ویران می شوند تیتر برخی از روزنامه‌های امروز کشور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    8 1
    خیلی خنده داره که روزنامه های اصلاح طلب و غرب گراها دارن سعی میکنم اروپا رو از نقطه نظر توافق برجامی از تبعات رویارویی و تحریم متقابل روسیه علیه تحریم های اروپا نسبت به روسیه ، از بحران سوخت و انرژی نجات بدن ؛)) / و خیلی خنده دار تر اینکه کاهش قیمت دلار رو دستاورد سفر ی گروسی به ایران میتونن ؛)) / آقایون اصلاح طلب خوشخیال به وعده های اروپا ، اروپا نیازش به انرژی رو تامین کنه میزنن زیر همه قول‌هایی که امروز میده بیخودی خودتون رو گول نزنید
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    8 1
    تیتر حمایت از فقرا می زنند در حالی که عامل وضع موجود هستند.
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    4 1
    خیلی خنده داره که روزنامه های اصلاح طلب و غرب گراها دارن سعی میکنم اروپا رو از نقطه نظر توافق برجامی از تبعات رویارویی و تحریم متقابل روسیه علیه تحریم های اروپا نسبت به روسیه ، از بحران سوخت و انرژی نجات بدن ؛)) / و خیلی خنده دار تر اینکه کاهش قیمت دلار رو دستاورد سفر ی گروسی به ایران میدونن ؛)) رقصیدن در خیابان و ۱ دلاری و ۱۰۰۰ تومنی دست گرفتن اینها بعد از توافق هسته ای در زمان ی روحانی رو یادمون نرفته ها ؛))) / آقایون اصلاح طلب خوشخیال به وعده های اروپا ، اروپا نیازش به انرژی رو تامین کنه میزنن زیر همه قول‌هایی که امروز میده بیخودی خودتون رو گول نزنید/ تمام بازار سوخت جهان بروی ما ایرانی ها بسته نیست میتونیم به کشورهای غیر اروپایی بفروشیم تا اروپایی ها برن گرانتر از اونها بخرند / حالا نوبت ماست که تقاص اینهمه تحریم و وقت کشی اروپایی ها و پیروی شون از تحریم های آمریکا رو سرشون. در بیاریم
  • حمید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    ظریف درست گفت روسیه کارشکن است باید با غرب مذاکره کرد تا مردم رنج نکشند اما پول آزاد شده توسط بایدن کثیف به دست آ؛ازاده می آید و برای لبنان و عراق و سوریه است. همان روسیه بهتر است که کارشکنی کند و پول بیت المال برای آغازاده ها نشود.
  • حمید IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    مذاکره برجام نشود بهتر است تا پول مردم به دست آغازاده ها نیفتد. درود بر مقاومت ملت اوکراین. مرگ بر روسیه کمونیست اشغالگر.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    تیم قوی مذاکره کننده‌ی ایران به غربی‌ها فهماند که ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است. اکنون بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس