روزنامه

وقوع سیل در جنوب کشور و کاهش قیمت دلار تیتر نخست اغلب روزنامه‌های امروز بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    3 0
    سلام، در پاسخ به تیتر روزنامه کار و کارگر، با مدیریت التماسی و غربگرایی چطور؟؟
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    3 0
    مدبران از خدا بی خبر ایران خودرو و سایپا را باید در دادگاه نقره داغ کرد تا هیچ کسی جرات بازی با مردم را نداشته باشد باید به زندگی عادی آن مدیران منفعت طلب پایان داد تا دیگر مدیران بدانند نباید با مردم بازی کرد
  • عسگری IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    لطفا روزنامه اعتماد رو هم بگذارید. تشکر
  • كارمند دولت IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    تصويب قانون سن 32 سال براي بازنشستگي توسط مجلس شوراي اسلامي و ... اجحاف و ظلم به كارمندان و شاغلاني است كه سال آينده قرار است باز نشست گردند. لذا اين امر نبايد اجباري باشد و ميباسيت اختياري باشد. چرا كه قانون عطف به ما سبق نمي گردد. پس خيل عظيم جوانان و تحصيلكردگان نبايد اميد به اشتغال و استخدام داشته باشند...؟؟!!
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    چقدر روزنامه در ایران چاپ میشه؟؟ هیچکس روزنامه کاغذی نمیخره__ با دلار ۴۲۰۰ کاغذ وارد میکنند روزنامه عا فروش نره ذپق نیکنند خمیر میکنند و‌ کتاب خارجی ها رو چاپ و صادر میکنند با دلار ۳۰تومن.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    از تیتر روزنامه سیاست روز که نوشته : « ترس از انتقام پمپئو را لاغر کرد » خنده مون گرفته / حالا مطمئنید این اقای پمپئو هست که لاغر شده !؟ ؛))/ شاید بهتر بود می نوشتید : « از ترس انتقام از بدل پمپئو رونمایی کردند و بدلش رو ساختند »
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    نمیدانیم چرا برخی ها که با مکتب و سیره و روش حاج قاسم بیگانه بودند و عملکردشون اینرو به ما مردم نشون داده ، سعی میکنند از ابرو و محبوبیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رحمة الله علیه) برای خودشون و نزدیکانشون سوء استفاده کنند و ابرو بخرند !؟ / این افراد متأسفانه ادب لازم را هم ندارند و شهادت حاج قاسم را مرگ میپندارند و مینویسند / شما نگاه کنید روزنامه جمهوری اسلامی از قول اقای محسن هاشمی فرزند مرحوم هاشمی نوشته : « سالگرد رحلت ایت الله هاشمی رفسنحانی بعنوان فرمانده جنگ تقارن معناداری با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یافته است و این تقارن در مرگ !! یادآور تقارن و همراهی این دو شخصیت ماندکار در تاریخ انقلاب ، در زندگی است » / تقارن در مرگ !!؟ اولا شهادت مرگ نیست ، ثانیا ملاک، حال فعلی (اواخر زندگی افراد ) است کسانیکه فرمانده بودند و به امام(ره) پیشنهاد صلح با صدام رو میدادند ، کسانیکه در سخنانشون ما رو با ژاپن مقایسه میکردند و داشتن ارتش و سپاه رو زیر سوال میبردند، کسانیکه نامه بی سلام به رهبرشون مینوشتند و بعد از فتنه ۸۸خواستار ازادی فتنه گران بودند و در زمان فتنه ۸۸ سکوت کرده بودند و همسر و برخی از فرزندانشون محرک اشوبگران در فتنه بودند که اگه تقلب شد مردم بریزند تو خیابون و.ووووووو... / اینها هرگز قابل مقایسه با حاج قاسم و خانواده محترمشون که برای نجات امت اسلامی از شر دشمنان اسلام در منطقه و حهان از همه چیزشون گذشتند و صبر کردند هرگز قابل مقایسه نیستند / حاج قاسم نمونه کامل و بارز در اطاعت از ولایت فقیه و رهبری بود نه اینکه بیاد مثل بعضی ها نامه بی سلام به ولی فقیه و فرمانده کل قوا بنویسد / بعضی ها!! که عملشون و گفته شون خلاف سیره و عمل و سخن و راه حاج قاسم بوده باید خجالت بکشند که خودشون و پدرشون رو با شهید حاج قاسم و خانواده محترمشون مقایسه میکنند / کنار حاج قاسم بودن و نشستن و برخواستن فرق داره با اینکه با حاج قاسم در مسیر و هدف حاج قاسم بودن است / برخی ها کنار حاج قاسم بودند اما با حاج قاسم و در مسیر و هدف حاج قاسم‌ نبودند / این ادعایی که برخی این حضرات !! دارند رو همرزمان و دوستان شهید حاج قاسم ندارند و فروتنی پیشه کرده اند که اگر قرار باشد کسی ادعایی داشته باشد دوستان و همرزمان شهید حاج قاسم سزاوارتر اند / والسلام علی عبادالله الصالحین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس