طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و امام جمعه از زحمات مرحوم مهدی سرغانی نماینده مدافع سلامت شرکت بیمه رازی که در حین خدمت رسانی به مردم بر اثر کرونا به لقاء الله پیوست تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان جوین ، ریاست بنیاد شهید، رئیس و اعضا شورای شهر و فرمانده نیروی مقاومت بسیج از زحمات و دلاوری‌های مرحوم مهدی سرغانی جانباز هشت سال دفاع مقدس و نماینده پرتلاش شعبه استان خراسان رضوی بیمه رازی در منطقه شمس آباد جوین تقدیر و تشکر صورت گرفت.

در این مراسم از سوی مدیریت شرکت بیمه رازی لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به فرزند این جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیم شد.

در لوح تقدیر مدیرعامل بیمه رازی آمده است ؛

خانواده معظم جناب آقای مهدی سرغانی باسلام و احترام
بدینوسیله گرامی میداریم یاد و خاطره همکار فقیدمان، مرحوم مغفور جناب آقای مهدی سرغانی، که از هیچ تلاشی جهت اعتلای شرکت بیمه رازی فرو گذاری نکردند. همچنین از مجاهدت و ایثارگری ایشان در هشت سال دفاع مقدس و اقدامات ارزنده ایشان به عنوان مدافع سلامت که همیشه موجب سرافرازی این شرکت و صنعت بیمه خواهد بود سپاسگزارم. برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و برای خانواده گرامی ایشان صبر و سربلندی آرزومندم.

علی جباری مدیرعامل بیمه رازی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس