نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    40 1
    بهتون قول میدم اصلاحات در اینده ی ایران وجود نخواهد داشت. زیر ده سال این جریان غیر قانونی اعلام میشه و در نهایت از بین خواهد رفت. ما خیلی وقته مقدمه رو شروع کردیم. منتظر نابودی باشید.
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      6 1
      هیچ راهکاری غیر همبستگی و یکپارچگی بین نیروهای انقلاب تحت هدایت ولی امر وجود نداره،یادمون باشه خون امام حسین ع هم با وجود اختلاف بین شیعیان و کوتاه فکری هاشون کارساز نبود.خون شهدا از ابتدای اسلام تا الان و تا همیشه پشتوانه ما بوده و خواهد بود اما عمل و رفتار انقلابی و عقلانی تحت امر امام هست که ما رو به هدف خواهد رسوند.انشاا..
  • محمد رضا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    33 2
    خون حاج قاسم دامن همه لیبرالها و غربگرایان رو خواهد گرفت ....
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    14 0
    پاسخ به دفاع از ظریف: دوست عزیز اگر به خاطر داشته باشید تنها علت عدم کار کرد مکانیزم ماشه سیلی سخت عین الاسد بود البته بعید میدونم شما کلا چیزی از مکانیزم ماشه بدونید چون اگر در صحن شورای امنیت رای میاورد حتی وتوی چین و روسیه هم نمیتوانست مانع برگشت تحریم های سازمان ملل شود و تنها علت عدم کارکرد آن در آن زمان انزوای تحقیر آمیز دولت ترامپ پس از حمله به عین الاسد بود و متاسفانه عده ای مسئولین بی کفایت و کد خدا پرست قرار است دوباره با پروپاگاندای رسانه ای اقتصاد ایران را زیر یوغ مکانیزم ماشه و روسای دمدمی مزاج آمریکا ببرند در حالی که کشورهایی مثل چین و روسیه و... به دنبال رهایی از سلطه اقتصادی آمریکا هستند. روزگاری که تروریسم به تروریست خوب از قبیل ارتش آزاد و جبهه النصره و بد مانند داعش تقسیم شده بود و از هر دو گروه پیدا و پنهان حمایت همین آمریکای تروریست صورت میگرفت حضور شهید سلیمانی در میدان بود که به همین دیپلمات های جاهل که قبل از این حضور در عرصه بین المللی به اندازه هویج هم خریدار نداشتند ناگهان با فتوحات سردار سر از مذاکرات آستانه و... پیدا کردند و ناجوانمردانه در همان هنگام لزوم برجام های ۲ و ۳ و... سر دادند در حالی که خون شهدای مدافع حرم بر زمین می ریخت. بگذریم که ۹۰ درصد برجام را نتانیاهو شیمون پرز و راکفلرها نوشتند و دوستان شما در حال املا نویسی این سند حماقت بودند. اینکه در دایره لغت عده ای مفهومی به نام دشمن وجود ندارد و نیازی به نیروهای مسلح نیست و دنیا دنیای گفتگو و دیپلماسی است و اصلا حضور میدانی لازم نیست و سند شش دانگ منطقه را به نام آمریکا بزنیم نتیجه همین تفکر احمقانه در سطوح عالی اجرایی کشور است متاسفانه عده ای هنوز رویای ژاپن اسلامی! به معنای حذف همه قدرت و بازدارندگی نیروهای مسلح بالاخص سپاه پاسداران و در عوض تسلط مطلق آمریکا بر تمام کشور دارند و به نوعی در خیالات باطلشان میخواهند ایران عزیز با تمدن اولین امپراطوری جهان مانند ژاپن ایالتی از ایالت های نانوشته آمریکای بی هویت با تاریخ سیاه ۳۰۰ ساله باشد و روزگار حقارت پهلوی را به کشور برگردانند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس