گل گفتی، اولا باید مشخص بشه صاحبان این پارکینگ ها کی هستند، وچه ارتباطی با ناجا داشتند، تو شهر ما که اکثرشان بازنشستگان ناجا هستند و این پارکینگ بردن موتور و خودروها شده محل کسب درآمدشان بعد بازنشستگی! اظهرمن الشمسم هست که اصلا اموال مردم هیچ اهمیتی برا آنها نداشته، تازه یه درصدی از درآمد پارکینگها به خود ناجا میرسه، نمونه اش زمان ترخیص شماره حسابی نزد بانک قوامین اعلان میکنن که پول به اون حساب پرداخت بشه و رسیدش رو به پارکینگ بایستی ارائه بدی و خود پارکینگی حق دریافت وجه نقد رو نداره ، الان که پارکینگها پر شده و صرفه اقتصادی نگهداری وسائل رو ندارن افتادن به این روز. بخدا جناب آیت الله رئیسی، سید بزرگوار، خواهشا به این مسئله ورود جدی پیدا کنید تا چهره دیگر عدالت هم عیان بشه.
خوب خوب عنوانی انتخاب کردید چون هر ده نفر یک نفر هم دنبال موتور توقیف شده بر نمی گردد چون هزینه های بیرون کردن بیشتر از رها کردن ان است اینطور سرمایه های مملکت پوسیده می شود
یه نفر نیست جلوی این کار را بگیره به خدا قسم این موتوری ها پدر ملت رو دراوردن ، یه کبریت بکشید زیرشون همش خاکستر بشه، اگه طرف به این موتور نیاز داشت با چنگ و دندون بیرون می آوردش ، اینقدر با این موتورها خلاف قانون رفتار کردند که مبلغ جریمه از قیمت موتور بیشتر شده ، ببینید چه اعصابی از ملت خرد کردند ، جای تاسف داره ، آلودگی صوتی ایجاد شده توسط این قراضه ها قابل تحمل نیست ، یک نفر آدم عاقل به این مسئولین گوشزد کنه، چرا استاندارد صوتی وسائط نقلیه موتوری اعمال نمیشه
توقیف فایده ای نداره باید مجازات جایگزین استفاده بشه و خود شخص جریمه بشه نه موتور! مثلا خدمات دولتی به شخصی که مبلغ مشخصی جریمه داره ارائه نشه از این روش برای جریمه ماسک و بی حجابی و ... میشه استفاده کرد
موتورسیکلت در شهرستانها اغلب وسیلهی مردم آزاری و آلودگی صوتی و اخلال در ترافیک هست. لعنت بر کسانیکه موتور سیکلت طرح هوندا رو با این تکتولوژی قدیمی در ایران رونق دادند...
اینجل هم قوانین تنبیهی بازدارندگی مناسب ندارند..