کد خبر 1116950
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
عکس/ اجتماع مردم تهران در محکومیت اهانت به پیامبر و قرآن

مردم تهران امروز پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ در پی اهانت به مقدسات مسلمان‌ها در برخی کشورهای اروپایی و حمایت سران استکبار مخصوصاً سران فرانسه از توهین به پیامبر اسلام به بهانه آزادی بیان تجمع کردند.

به گزارش مشرق، مردم تهران امروز پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ در پی اهانت به مقدسات مسلمان‌ها در برخی کشورهای اروپایی و حمایت سران استکبار مخصوصاً سران فرانسه از توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام به بهانه آزادی بیان در میدان امام حسین علیه السلام تجمع کردند و با حضور باشکوه خود توهین و جسارت به پیامبر عزیز اسلام را محکوم کردند و نشان دادند که نه تنها این توهین‌ها ذره‌ای به قداست پیامبر و اسلام خللی وارد نکرده است بلکه روز به روز درخشندگی پیامبر و اسلام را افزایش خواهد داد. در اجتماع باشکوه مردم انقلابی تهران در میدان امام حسین حجت الاسلام ذوالنور نماینده مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردندو ذاکر اهل بیت مهدی رسولی هم به مداحی پرداخت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    26 2
    سلام ودرود خدا بر مردم انقلابی ومومن همه شهرهای ایران عزیز که اینگونه ارادت خود را به صاحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم. ابراز کردند. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • Azita IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    18 9
    بابا درود به شرفتون و رحمت به پدر و مادر و هفت پشتتون واقعا دست تک تکتونو میبوسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس