عکس/ تجمع محکومیت توهین به پیامبر(ص) در کرج

شرکت کنندگان در تجمع مردمی محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم اقدام موهن مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین‌آمیز پیامبر اسلام را بخشی از برنامه اسلام‌ستیزانه آمریکا دانستند.

به گزارش مشرق، شرکت کنندگان در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم اقدام موهن مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین‌آمیز پیامبر اسلام را بخشی از برنامه اسلام‌ستیزانه آمریکای مستکبر و صهیونیست بین‌الملل علیه همه انسان‌ها و آزادگان و کشورهای حوزه مقاومت دانستند. 

ببینید:

عکس/ تجمع محکومیت توهین به پیامبر(ص) در کرج

عکس/ تجمع اعتراضی شهروندان تهرانی مقابل سفارت فرانسه

متن این قطعنامه به شرح ذیل است:  

قرآن کلام وحی، سرچشمه همه کمالات و سبب تعالی، ترقی و هدایت جوامع و انسانها می‌باشد و متقن‌ترین بیان و کتاب در معرفی و شناساندن ظل‌الله، نبی اعظم، رحمه‌للعالمین، حضرت محمد بن عبدالله  کلام الله مجید است که می‌فرماید:

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا

وَدَاعِیًا إِلَی اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَسِرَاجًا مُنِیرًا

آیات ۴۵ و ۴۶ سوره مبارکه احزاب

کلام وحی الهی که پس از ۱۴۰۰ سال همچنان بزرگترین و پرمعناترین برنامه انسان ساز بشریت حاضر است. بشریتی که در دنیای کنونی بازیچه هوس دنیاپرستان و قدرت طلبان بوده است و پیامبر اعظمی که کلام وحی او برای مسلمانان سراسر عالم بلکه همه پیروان ادیان الهی و برای همیشه انسانها، مسیر هدایت و تربیت است.

بیشتر بخوانید:

واکنش ارتش به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر (ص)

واکنش سپاه پاسداران به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو

با این اوصاف، دنیاپرستان و زورگویان عالم که فهمی از این همه عظمت قرآن کریم و برنامه های هدایت و انسان ساز پیامبر رحمت نداشته و همواره در مسیر جهالت و بلکه مخالفت با آن برآمده و بار فتار سخیف و موهن خود موجبات رنجش و بلکه به دردآوردن قلوب میلیونها انسان عاشق اسلام عزیز، قرآن کریم و پیامبر مهر و محبت حضرت رسول اکرم  را موجب شده‌اند.

هرچند بر این عقیده و باور هستیم که رفتار سخیف شخصی تندرو آتش‌زدن قرآن کریم در سوئد و اقدام موهن مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین‌آمیز پیامبر اسلام، بخشی از برنامه اسلام‌ستیزانه آمریکای مستکبر و صهیونیست بین‌الملل علیه همه انسان‌ها و آزادگان و کشورهای حوزه مقاومت بوده که موجب رنجش و خشم مسلمانان در عالم به‌ویژه ملت شریف، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بوده و اینکه در شرایط بحران کرونایی و ضمن رعایت همه گونه دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور در صحنه و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای ، این حرکت سخیف را بخشی از برنامه عوام‌فریبانه مستکبرین به سرکردگی آمریکا و صهیونیست دانسته و با حضور در این تجمع، مواضع انقلابی خود را با نوای حماسی«الله اکبر» خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اعلام می‌داریم:

۱- مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از اهانت وقیحانه و گستاخانه به کلام‌الله مجید و ساحت قدسی
حضرت رسول اعظم در کشورهای غربی را اعلام و سکوت ذلت‌بار به بهانه واهی آزادی بیان سیاست‌بازان فرانسوی خاصه توجیهات غیرقابل قبول شخص رئیس جمهور فرانسه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

۲- با هوشیاری و غفلت ننمودن از دسایس ضد بشری دشمن شماره یک بشریت، کماکان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش، رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را ام الفساد قرن  دانسته، هرگونه اقدام در راستای اسلام‌هراسی و حرکت‌های دشمنانه علیه مقدسات میلیاردها انسان آزاده را برگرفته از سیاست‌های خصمانه و توطئه‌های شیطانی آنها می‌دانیم.

۳- از همه جوامع بین المللی و همه آزادگان و مسلمانان جهان و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خاصه دستگاه دیپلماسی می خواهیم تا با اتخاذ موضع قاطع با هتاکی های بی شرمانه و گستاخی نسبت به مقدس ترین مقدسات- کلام وحی و پیامبر رحمت با اکتفا ننمودن به محکومیت حداقلی را خواهانیم.

۴ـ خیانت نابخشودنی سران نگون‌بخت امارات متحده عربی هم‌پیمان شیطان بزرگ به اسلام و مسلمین با  پذیرش دد منشی عادی‌سازی روابط ذلت‌بار با رژیم جعلی و غاصب قبله اول مسلمین را شدیداً محکوم و نسبت به تکرار این جنایت و خیانت فراموش نشدنی توسط دیگر سران نابخرد برخی کشورهای عربی هشدار می‌دهیم.

۵- با التزام عملی  به اصل مترقی ولایت فقیه، رمز عزت و اقتدار مثال ‌زدنی کشور بقیه‌الله الاعظم و سعادت همگان را در اطاعت محض از منویات گهربار مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی دانسته و آمادگی تا پای جان خود برای حفظ بصیرت، هوشیاری و عمل به وظیفه در این طریق الهی را اعلام می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس