حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدام موهون هتاکی به پیامبر اسلام و قرآن کریم را تفرقه و خودباختگی برخی سران سرسپرده کشورهای اسلامی و عربی عنوان و تصریح کرد که آنها به دشمن اجازه دادند حرمت‌ها را بشکنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (پنج شنبه ۲۰ شهریور) در تجمع محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم که در میدان امام حسین (ع) تهران ضمن محکومیت اقدام یک نشریه فرانسوی در اهانت به قرآن و پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: از ابتدای خلقت جدال بین حق و باطل وجود داشته و تا قیام عصر امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت؛ جسارت اولین و آخرین جسارت دشمنان اسلام نبوده و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش ارتش به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر (ص)

واکنش سپاه پاسداران به اقدام موهن نشریه شارلی ابدو

وی با بیان اینکه باید علت و ریشه های این موضوع را بررسی کرد، گفت: علت اول تاثیر شیطان بر افراد فاسد است. اگر دشمن در مقابل شما نباشد غیر دینی و هیجانات بر آمده از فطرت شما میدان حضور و بروز پیدا نمی‌کند. انسان ربات و ملک نیست که امکان و ابزار و تمایل گناه نداشته باشد این بستر فراهم‌ شده تا سره از ناسره و مومن از غیر مومن تمیز داده شوند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عامل دوم اقدام موهون هتاکی به پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم را تفرقه و خودباختگی بعضی از کشورهای اسلامی و سران سرسپرده برخی کشورهای عربی عنوان و تصریح کرد که آنها به دشمن اجازه دادند حرمت بشکنند.

ببینید:

عکس/ تجمع مردم قزوین در حمایت از پیامبر اعظم

حجت الاسلام ذوالنوری تاکید کرد: وقتی سران عربستان و امارات در برابر دشمنان اسلام گردن خم می‌کنند تا گردنبند بندگی رژیم صهیونیستی را بر گردن خود آویزان کنند، نباید انتطاری غیر از این از حرمت شکنی انتظار داشت.

وی گفت: سران برخی از کشورهای عربی دلارهای نفتی را صرف تجهیز جریان‌های تکفیری مثل داعش و ... نسل کشی در بین کشورهای اسلامی  می‌کنند از آن سو به سمت رژیم صهیونیستی دست دوستی دراز می کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه حافظه مردم فراموش نکرده که امام در سال ۶۶ در قضیه کشتار حجاج فرمودند که اگر ما از آمریکا هم بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، تاکید کرد: زمینه ساز اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص) صهیونیست‌های مسلمان‌نما هستند.

وی علت دیگر اهانت به قرآن و پیامبر اکرم (ص) را بعض و کینه استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: آنها می‌خواستند خاورمیانه جدید ایجاد کنند تا جمهوری اسلامی محو شود اما امروز هر حرکتی کردند به شکست انجامید.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: می خواستند ظرف ۴ ماه مشکل یمن را حل کنند اما چند سال است که این جنگ ادامه دارد؛ از سال ۱۹۴۸ زخم های متعددی بر بدن لبنان وارد شده اما در همه این توطئه ها حرف اول و اخر را اسلام گرایی و اسلام ناب می زند.

بیشتر بخوانید:

قطعنامه پایانی تجمع محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر؛

این اقدام بخشی از برنامه‌های اسلام‌ستیزانه آمریکا و صهیونیست‌هاست

ذوالنوری قرآن سوزی و اسلام ستیزی جزو برنامه های اصلی استکبار جهانی عنوان و تاکید کرد: یادمان نرفته که در دولت اصلاحات از جیب خالی مردم جریاناتی به وجود آوردند و گفتند وحی وجود ندارد و شبهاتی را وارد کردند اما اینها مثل کف روی آب به فنا رفتند.

وی افزود: دشمنان اسلام امروز این خشم و کینه را نشان می‌دهند چون عامل بقا و دوام ما همین اعتقادات است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره برخی نقشه‌های استکبار جهانیم میبد حاکم کردن معامله قرن اظهار داشت: دشمن حیله‌گر و غدار بنا دارد تا معامله قرن را حاکم کند و سعی می کند راه تنفس رژیم صهیونیستی را فراهم کند در حالی که اسراییل در تنگنا قرار گرفته و بدنش از گذشته لرزان تر است.

ذوالنوری یادآور شد: در گذشته اگر با حزب الله درگیر می شدند برای اعلام کرد اتش بس پیش شرط می‌گذاشتند اما امروز اتش بس را یکجانبه بدون هیچ پیش شرطی پیشنهاد می کنتد. برای

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست بین الملل برای همه بشریت خطرناک است، گفت: در مورد اهانت یک نشریه فرانسوی خشم و انزجار خود را نسبت به این موضوع و اعتراص شدید نسبت به دولت فرانسه که کاری نکرد و از جهالت رییس جمهور فرانسه اعلام می‌کنیم.

ببینید:

عکس/ اجتماع مردم اردبیل در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: چطور وقتی نشریه شارلی ابدو به ربیس جمهور فرانسه که مرده بود توهین کرد این نشریه را بستید و تعطیل کردید و حالا در خصوص توهین چند باره این نشریه به اعتقاد میلیاردها مسلمان اسمش را آزادی بیان می‌گذارید؟

ذوالنوری بر وحدت و انسجام جامعه اسلامی تاکید و تصریح کرد: مهمترین پیام این حرکت این است که وقتی دشمن دست به چنین کاری می زند از ناحیه اسلام و قران نگرانی دارد. و این امر پیامی است که باید به خوبی درک شود.

وی افزود: عده‌ای سعی می‌کنند با سازشکاری و تلاش برای مذاکره و منطق لیبرالیسم و کاپیتالیسم همین فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی جاری و ساری کنند اگر اگر به دنبال خیانت هستم بدانند که ملت دست خیانتکار را قطع میکنند اگر از روی جهل است از این حرکت بیدار یابد و مسیرش را تغییر دهد. د

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد کسانی که قبله دلتان فرهنگ غربی است و ظاهری منافقانه اما اتو کشیده و متمدن از خود نشان می‌دهید بدانید که اولین تمدن ادب است این یعنی باید به باور میلیاردها مسلمان احترام گذاشت.

ذوالنوری به کسانی که به باورهای مسلمانان تعرض و اهانت می‌کنند هشدار داد که این حرکت آنها بی پاسخ نخواهد ماند و در همین زمینه به تعرض ضددینی سلمان رشدی اشاره و تاکید کرد: سلمان رشدی ملعون از روزی که کتاب آیات شیطانی را نوشت تا به امروز یک لحظه خوش را ندیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن سلیمی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    آقای ذوالنوری عزیز! چرا روز چهارشنبه سفیر فرانسه را به حضور پذیرفتید؟
  • مسعود IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    خیر‌این‌توهین‌نتیجه‌تفرقه‌سلبریتی‌های.پناهنده به‌غرب‌واختلاس‌گران‌ورانت‌خواران‌است‌خدا‌چون اربابشان‌‌ترامپ‌وبی‌بی‌نتان‌یابو‌ویزید‌‌ومعاویه‌وخاوری‌وخانم‌شیخ.ال.م‌‌خوارشان‌کند‌واز‌رحمت خدا‌دورشان‌کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس