کد خبر 999224
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
معاینه فنی

ارایه معاینه فنی خودرو در مدت زمان ۸ دقیقه و با پرداخت ۸۰ تومان تخلف دیگری است که فضای مجازی پرچم دار آن در خلاء نظارت‌ها است.

به گزارش مشرق، ارایه معاینه فنی خودرو در کمترین زمان ممکن موضوعی که در یکی از سایتهای فروش آنلاین، نظر ما را به خود جلب کرد در این رابطه با شماره تماس درج شده در پایین آگهی تماسی برقرار کردیم که فرد پاسخ دهنده با بیان اینکه «در کمترین زمان ممکن به هر نوع خودرو سواری معاینه فنی ارایه می‌شود»، گفت: «تنها شرط ارایه این معاینه فنی حضور خودرو در مرکز بوده تا دوربین‌های پلیس راهور آن را ثبت و ضبط کنند.»

بیشتر بخوانید:

۸ دقیقه معطلی و ۸۰ تومان پول لازمه دریافت معاینه فنی خودرو
وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه معطلی برای ارایه معاینه فنی خودرو وجود ندارد، افزود: تنها در ۸ دقیقه معاینه فنی خودرو صادر شده و هزینه آن نهایت ۸۰ هزار تومان می‌شود.

فرد پاسخ دهنده با بیان اینکه اگر خودرویی مشکل فنی یا ظاهری داشته باشد نیز می‌تواند معاینه فنی اخذ کند، تصریح کرد: دریافت این هزینه به این علت است که هر نوع خودرویی که به صورت قانونی نمی‌تواند معاینه دریافت کند با این رویه موفق به دریافت شود.

حال سوال این است که ماهیت و هدف از معاینه فنی خودرو چه بوده که به راحتی خرید و فروش آن با هر نوع ایراد ظاهری و فنی خودرو صورت می‌گیرد؟ اگر خودرویی واجد دریافت معاینه فنی نیست باید دریافت معاینه فنی در زمانی صورت بگیرد که عیوب مذکور رفع شود، اما متاسفانه گویا پول در اینجا هم حلال موضوع است، خبرگزاری میزان آماده درج توضیحات دستگاه‌های مسئول در خصوص این نوع آگهی‌ها و انجام اقدامات خلاف قاعده و قانون است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    1 0
    آدم های پشت و کثیفی که بخاطر پول ، با جان مردم بازی می کنند ! مثل آن پست فطرتی ، که لنت ترمز تقلبی تولید و با نام اصل می فروخت ! اینها مستحق اعدامند!!
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    1 0
    این ماشین های بی کیفیت ایرانی توهیچ کشوری نمیتونن اجازه ورودبه شهرروبگیرن برای رانندگی بدمدل10تا15سالش دارن میچرخن توشهر توقوع معاینه ام ازشون دارین خوب نمیشه چون فرسودس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس