صالحی امیری

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی امید بر عهده فدراسیون است و ما دخالتی در این زمینه نداریم.

به گزارش مشرق، سید رضا صالحی امیری در خصوص تیم ملی امید و شرایط پیش روی این تیم گفت: 3 نکته در مورد این تیم کلیدی است. انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی امید بر عهده فدراسیون است و ما دخالتی در این زمینه نداریم.

وی افزود:در مورد مباحث و حمایت‌های مالی هم بگویم که هم ما و هم وزارت ورزش همه گونه همکاری را با تیم ملی امید انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال امید کناره‌گیری کرد

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نکته سوم هماهنگی ما، فدراسیون و وزارت ورزش مهم است که این هفته با مهدی تاج نشستی را برگزار می‌کنیم.سیاست رسمی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون حمایت از تیم ملی است که ان شاالله بعد از 4 دهه به خواسته مردم برای صعود پاسخ مثبت بدهیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در این هفته جلسه سه جانبه‌ای را در این هفته داشته باشیم. در مورد کادر فنی تیم ملی نه ما و نه وزارت ورزش هیچ دخالتی نداریم، شما ببنید مگر ما در مورد سرمربی تیم‌های مختلف در فدراسیون‌ها ما دخالتی داریم؟ تیم امید یکی از تیم‌هایی است که باید از آن حمایت کنیم. خبر دارم مهدی تاج در تلاش است تا به مشکلات پاسخ بدهد، البته ما مشکلات را رصد خواهیم کرد و در جلسه این هفته به نکات خوبی خواهیم رسید ولی سیاست ما حمایت قطعی از تیم ملی امید است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس