کد خبر 997947
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
فرهاد مجیدی

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال امروز در سکوت خبری جلسه مخفیانه‌ای برای بررسی وضعیت تیم امید برگزار کرد.

به گزارش مشرق، پیرو حواشی تیم فوتبال امید و نتایج ضعیف این تیم با سرمربیگری فرهاد مجیدی در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان، کمیته فنی و توسعه فدراسیون جلسه‌ای برای بررسی وضعیت این تیم برگزار کرد. با این حال آخرین جلسه این تیم بدون خروجی و بدون تصمیم‌گیری بود و سکوت فدراسیون نیز ابهامات در خصوص وضعیت تیم امید را افزایش داد. حتی کار تا حدی پیش رفت که گفته شد از بین حمید استیلی و فرهاد مجیدی یک نفر باید تیم امید را ترک کند.

پس از انجام قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو و همگروهی ایران با ازبکستان، کره‌جنوبی و چین، نگرانی‌ها در خصوص تیم امید و نتایج احتمالی این تیم بیشتر شد. از همین‌رو محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه‌شنبه) در نامه‌ای به مرتضی محصص، رئیس این کمیته خواستار برگزاری جلسه‌ای اضطراری برای مشخص شدن وضعیت تیم امید شد که خبر آن منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

اختلاف در تیم امید صدای هیئت رئیسه را درآورد +نامه

درخواست عضو هیئت رئیسه فدراسیون این بود که جلسه کمیته فنی و توسعه با حضور تمام اعضا و بدون فوت وقت برگزار شود و اکنون خبر رسیده که این جلسه امروز انجام شده است. با این حال مکان و زمان این جلسه و حتی افراد حاضر در آن نامعلوم بوده و ظاهراً قرار نیست در خصوص وضعیت تیم امید اطلاع‌رسانی صورت بگیرد و پاسخ نگرانی‌ها داده شود.

با اینکه مشخص نیست چه کسانی در این جلسه حاضر بودند، اما با توجه به وضعیت بغرنج تیم امید، تماس‌هایی با شیعی، ماجدی و محصص اعضای کمیته فنی و توسعه، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال و همچنین حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید برقرار کردیم که هیچ‌کدام از این تماس‌ها پاسخی به دنبال نداشت.

به نظر می‌رسد با توجه به سکوت عجیب فدراسیون در مقابل اتفاقات مهم فوتبال، تیم‌های ملی و انتقاداتی که به این فدراسیون وارد است، در صورتی که نامه درخواست شیعی برای برگزاری این جلسه را رسانه‌ای نمی‌کردیم، خبری هم از برگزاری جلسه نمی‌شد و این نامه نیز در سکوت به دست فراموشی سپرده می‌شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس