کد خبر 997844
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
رونالدو

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با به ثمر رساندن یکی از گل‌های پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل بایرلورکوزن رکوردی جدید را به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، سومین گل تیم فوتبال یوونتوس که شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی خانگی مقابل بایرلورکوزن به ثمر رسید، او را به رکوردی جدید رساند.

مهاجم 34 ساله بانوی پیر حالا از حیث تعداد تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌شان را باز کرده است، با رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی سابق تیم فوتبال رئال مادرید برابر شد و این در حالیست که لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا با او فاصله زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو با یووه از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

گلی که رونالدو در هشتادوهشتمین دقیقه بازی خانگی یوونتوس در گروه D به ثمر رساند، بایرلورکوزن را به سی‌وسومین تیمی تبدیل کرد که در لیگ قهرمانان اروپا از این ستاره پرتغالی گل می‌خورد و این رکوردی بود که پیش از او رائول به ثبت رسانده بود. رونالدو تا پیش از این با لیونل مسی از حیث تعداد تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل‌شان گل زده است برابر بود و حالا از رقیب آرژانتینی‌اش سبقت گرفته است.

در این بین مسی خیلی زود می‌تواند دوباره به رکورد رونالدو برسد اگر امشب (چهارشنبه) در بازی خانگی بارسلونا مقابل اینتر که هنوز موفق به گلزنی مقابل آن نشده است، دروازه نماینده ایتالیا را باز کند.

مسی و یارانش امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتر خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس