کد خبر 995525
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
برترین های فوتبال جهان

برخی از ستارگان و بازیکنان برجسته برای The Best رای‌های دور از انتظاری دادند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی با آرای سرمربیان تیم ملی، هواداران، روزنامه نگاران و کاپیتان‌های تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۹-۲۰۱۸ انتخاب شد. بر این اساس پس از این که لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو (دو بار) در دوره‌های گذشته برنده این عنوان شده بودند، ستاره آرژانتینی برای نخستین بار جایزه The Best را دریافت کرد. پس از مراسم فیفا همه آرا را منتشر کرد. در ادامه رای‌های برجسته و عجیب‌ترینشان را می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

برترین‌های فوتبال جهان معرفی شدند/ مسی مرد سال شد، رونالدو نیامد! +عکس

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به ادن هازارد پنج و به رونالدو سه امتیاز داد. یک امتیاز هم برای محمد صلاح بود. از طرفی روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا به ترتیب به مسی، هازارد و دی یانگ رای داد.

مسی با رای خود همه را شگفت زده کرد و سادیو مانه را بالاتر از همه قرار داد. او سپس به رونالدو و دی یانگ رای داد. لیونل اسکالونی، سرمربی‌اش در تیم ملی آرژانتین به او پنج امتیاز داد. سپس کیلیان ام‌باپه و مانه را انتخاب کرد.

هازارد، کاپیتان تیم ملی بلژیک مانند مسی به مانه پنج امتیاز داد. سپس فان دایک را در جایگاه دوم قرار داد. جایگاه سوم به مسی تعلق داشت. او به هیچ یک از هم تیمی‌های جدیدش رای نداد. روبرت مورنو (سرمربی تیم ملی بلژیک) به ترتیب به هازارد، دی یانگ و مسی رای داد.

کریستیانو رونالدو با امتیاز کامل به د لیخت همه را شگفت زده کرد. سپس دیانگ و ام‌باپه در لیست انتخابی مهاجم پرتغالی قرار داشتند. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال بیشترین امتیاز را به مهاجم یوونتوس داد و دو رای دیگرش به بازیکنان سابق آژاکس تعلق داشت.

فان دایک، یکی از نامزدهای اصلی برای کسب جایزه The Best پنج امتیاز را به مسی داد. صلاح و مانه به ترتیب سه امتیاز و یک امتیاز به دست آوردند.

دنی آلوس با دادن پنج امتیاز به مسی او را بهترین انتخاب کرد. سپس مانه و فان دایک را قرار داد. تیته، سرمربی تیم ملی برزیل نیز فان دایک، مسی و مانه را به ترتیب انتخاب کرد.

د لیخت نیز با بازی چشم نوازش هواداران را به خود علاقه مند کرد و توانست با آژاکس تا نیمه نهایی برسد. او توانست رای‌های پنج امتیازی کاپیتان تیم‌های ملی سوازیلند و موریس را به خود اختصاص دهد. او در بیش از ده‌ها رای در جایگاه دوم قرار داشت.

هری کین یکی از دیگر بازیکنان برجسته فصل بود. با این حال برای بودن در میان بهترین‌ها کافی نبود. سون هیونگ مین چنین تصوری نداشت و به او پنج امتیاز داد. کایپتان ترینیداد و توباگو و سرمربی تیم ملی گویان نیز به مهاجم تاتنهام پنج امتیاز دادند.

دیدیه دشان پنج امتیاز به ام‌باپه داد. سه امتیاز را به رونالدو اختصاص داد و یک امتیاز برای مسی بود ولی هوگو لوریس به هموطن جوانش اعتماد نکرد و امتیاز کامل را به ستاره آرژانتینی داد.

مودریچ، آخرین برنده The Best رونالدو را بهترین انتخاب کرد و سپس به هازارد و مسی رای داد.

مانوئل نویر به عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان پنج امتیاز را به فان دایک داد. سه امتیاز برای مانه بود و یک امتیاز نیز به هازارد رسید. یواخیم لوو اعتقاد داشت که هازارد بهترین بود. ام‌باپه در رتبه دوم و مانه سوم قرار گرفت.

مسی در میان آرای کاپیتان‌ها بیشترین امتیاز را کسب کرد. ۳۷۷ رای برای ستاره بارسلونا بود. او بالاتر از فان دایک (۳۳۷) و رونالدو (۳۳۰) قرار داشت. همچنین سرمربیان بیشترین رای را به مسی دادند (۳۷۹). رونالدو (۳۰۷) و فان دایک (۲۸۹) در رتبه‌های بعدی دیده می‌شدند. رای مطبوعات بر خلاف آنها بود. ۴۶۲ امتیاز برای بازیکن هلندی بود. ۳۶۴ امتیاز به مسی داده شد و رونالدو تنها ۲۶۴ امتیاز کسب کرد. رای هواداران برای مسی بود. ۱ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۷۲۸ رای به ستاره آرژانتینی تعلق داشت. سپس رونالدو با ۹۶۲ هزار و ۹۱۹ رای دیده می‌شد و جایگاه سوم به مدافع لیورپول با ۷۰۴ هزار و ۲۳۵ رای قرار داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    17 1
    رییس فیفا و خانم فوتبالیست سال جهان چیزی درباره ایران نگفتن احیانا؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    20 1
    حتی بازیکنان فوتبال آرای شان شفاف است اما مجلس چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس